با توجه به نظرسنجی های سال 2024 لوک سبها ، رئیس BJP JP Nadda به یک تور 120 روزه در سراسر کشور می رود

دبیر کل BJP آرون سینگ اعلام کرد که ندا سفر خود را از هفته اول دسامبر آغاز می کند و اوتاراخند اولین ایالت در برنامه سفر وی خواهد بود

با توجه به نظرسنجی های سال 2024 لوک سبها ، رئیس BJP JP Nadda به یک تور 120 روزه در سراسر کشور می رود

تصویر پرونده JP Nadda. PTI

رئیس BJP JP Nadda یک تور 120 روزه در سراسر کشور آغاز خواهد کرد تا با توجه به نظرسنجی های سال 2024 لوک صبا ، ماشین سازمانی حزب را تنظیم کند ، زیرا به نظر می رسد دوره زعفران در مناطقی تمرکز دارد که در انتخابات عمومی گذشته خوب نبود .

دبیر کل BJP آرون سینگ اعلام کرد که ندا سفر خود را از هفته اول دسامبر آغاز می کند و اوتاراخند اولین ایالت در برنامه سفر وی خواهد بود. تور نادا احتمالاً از 5 دسامبر آغاز می شود.

سینگ گفت که رئیس BJP از هر ایالت بازدید می کند ، جلسات مجازی با روسای همه واحدهای غرفه (کوچکترین نهاد سازمانی حزب) برگزار می کند و علاوه بر رهبران ارشد سازمان ، از جمله روسای بخش ها ، در هر ایالت با هر نماینده و MLA سازمان ملاقات می کند .

سینگ گفت ، در طول سفر ، نادا همچنین برای تقویت سازمان در حوزه های انتخاباتی لوک سبها و مناطقی که BJP در نظرسنجی های 2019 برنده نشده است ، با رهبران حزب استراتژی خواهد داد. وی افزود ، نادا همچنین آمادگی حزب را برای نظرسنجی های آینده مجمع در بنگال غربی ، کرالا ، تامیل نادو و آسام بررسی خواهد کرد. سینگ گفت که وی همچنین با متحدان محلی مختلف BJP دیدار خواهد کرد.

سلف نادا ، آمیت شاه ، در طول دوره مسئولیت خود تورهای گسترده ای را نیز در سرتاسر كشور انجام داده بود و از او بعنوان یك نقشی اساسی در سوق دادن BJP به موقعیت قوی در تعدادی از ایالات كه قبلا ضعیف بود ، برخوردار است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.