آسا هاچینسون جمهوری خواه به طور رسمی نامزدی کاخ سفید در سال 2024 را اعلام کرد

آسا هاچینسون جمهوری خواه به طور رسمی نامزدی کاخ سفید در سال 2024 را اعلام کرد

آسا هاچینسون فرماندار سابق جمهوریخواه آرکانزاس روز چهارشنبه رسماً نامزدی ریاست جمهوری سال 2024 خود را آغاز کرد. رویترز

آسا هاچینسون، فرماندار سابق جمهوری‌خواه آرکانزاس، روز چهارشنبه رسماً نامزدی ریاست‌جمهوری 2024 خود را آغاز کرد و در سخنرانی او را گزینه‌ای معتدل‌تر برای نامزد پیشتاز حزب و رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ معرفی کرد.

هاچینسون، 72 ساله، که پیشنهاد او حتی در محافل سیاسی به عنوان یک پیشنهاد طولانی در نظر گرفته می شود، اوایل سال جاری پس از کیفرخواست جنایی رئیس جمهور سابق جمهوری خواه در ماه مارس به دلیل پرداخت پول به یک ستاره فیلم های پورن، از ترامپ جدا شده بود.

برخلاف سایر نامزدهای اعلام شده و بالقوه جمهوری خواه کاخ سفید که پس از صدور کیفرخواست پشت سر ترامپ تجمع کردند، هاچینسون در آن زمان گفت که ترامپ باید از رقابت برای کاخ سفید کنار بکشد.

نیویورک: دونالد ترامپ به مدت 7 ساعت در پرونده کلاهبرداری تجاری به سوالات پاسخ می دهد

دونالد ترامپ در سال 2023 تاکنون 34 میلیون دلار برای پیشنهاد ریاست جمهوری خود در سال آینده جمع آوری کرده است

هاچینسون در بیانیه رسمی خود نامی از ترامپ نبرد، اما به نظر می‌رسد با تقبیح رویکرد انزواطلبانه ترامپ نسبت به مسائل بین‌المللی در زمان ریاست‌جمهوری، از او در سیاست خارجی جدا شده است.

هاچینسون گفت: «انزواگرایی تنها به ضعف و ضعف منجر به جنگ می‌شود. سخنرانی رسمی او پس از اعلامیه ای در اوایل ماه جاری مبنی بر نامزدی او برای ریاست جمهوری صورت گرفت.

هاچینسون خود را به رای دهندگان مقدماتی جمهوری خواه به عنوان یک جایگزین معتدل تر برای ترامپ و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا معرفی خواهد کرد، یکی دیگر از حریفان محافظه کار که انتظار می رود به زودی کمپین ریاست جمهوری خود را اعلام کند.

اعتدال در نبردهای مقدماتی جمهوری خواهان که اکثراً رای دهندگان محافظه کار را به خود جلب می کنند، فروش سختی است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام