آلمان گروه راست افراطی تیپ 44 گرگ را ممنوع کرد. پلیس به خانه های 11 عضو حمله می کند

44 در نام گروه مخفف چهارمین حرف الفبا ، DD است و مخفف Division Dirlewanger است. اسکار دیرلوانگر جنایتکار جنگی نازی و فرمانده یگان ویژه SS نازی بود

آلمان گروه راست افراطی تیپ 44 گرگ را ممنوع کرد.  پلیس به خانه های 11 عضو حمله می کند

تصویر پرونده وزیر کشور آلمان ، هورست سیهوفر. AP

برلین: وزارت کشور گفت ، بیش از 180 افسر پلیس اوایل روز سه شنبه پس از تحریم دولت آلمان از یک گروه راست افراطی ، به منازل در سه ایالت آلمان یورش بردند.

خبرگزاری آلمان ، خانه های 11 عضو گروه راست افراطی Wolfsbrigade 44 را در هسن ، مکلنبورگ غربی-پامرانیا و نوردراین-وستفالن جستجو کردند تا وجوه این گروه و مطالب تبلیغاتی راست افراطی را مصادره کنند. dpa گزارش شده

وزیر کشور هورست سیهوفر گفت: “هر کسی که علیه ارزشهای اساسی جامعه آزاد ما بجنگد واکنش قاطع دولت ما را احساس خواهد کرد.”

“در این کشور جایی برای انجمنی وجود ندارد که نفرت کاشت و در مورد احیای یک کشور نازی کار کند.”

وزارت کشور گفت که اعضای این گروه خواهان برقراری مجدد دیکتاتوری نازی و لغو دموکراسی هستند. 44 به نام آنها مخفف چهارمین حرف الفبا ، DD است و مخفف Division Dirlewanger است. اسکار دیرلوانگر جنایتکار جنگی نازی و فرمانده یگان ویژه SS نازی بود.

این گروه راست افراطی که در سال 2016 تاسیس شده است ، همچنین به خاطر ایدئولوژی ضد یهودی و نژادپرستانه و همچنین ظاهر خشونت آمیز و پرخاشگرانه خود در جامعه و شبکه های اجتماعی معروف است.

روز سه شنبه ، مأموران در هنگام حملات خود ، چاقو ، یک قمه ، یک عدد کمان و سرنیزه پیدا کردند. آنها همچنین اشیاot عبادی نازی ها مانند سواستیا و پرچم ها را ضبط کردند.

در اوایل سال جاری ، دولت آلمان سایر گروه های راست افراطی از جمله Combat 18 و Nordadler را ممنوع کرد dpa گزارش شده

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.