آلیا بات به سلمان خان: افراد مشهور در شهر B که جنبه خلاقیت خود را در حین قفل کردن بررسی کردند اخبار فیلم هندی

به منظور مقابله با آبی های انزوا ، افراد مشهور در شهر B به فعالیت های مختلف داخلی مشغول شدند. در حالی که برخی پیکاسو درونی خود را با ضربه های هنری آزاد کردند ، دیگران با فیلم های خلاقانه در رسانه های اجتماعی طرفداران خود را سرگرم کردند. از پریانکا چوپرا جوناس ، آلیا بات تا سلمان خان ، در اینجا نحوه جستجو ستاره های بالیوود در مورد خلاقیت خود در حین قفل وجود دارد.

پریانکا چوپرا جوناس


در B-Town چندین شخصیت مشهور وجود دارد که نویسنده شده اند. در میان آنها دختر طراحی شده ما پریانکا چوپرا جوناس است. به تازگی ، این بازیگر خاطرات خود را ، ناتمام ، کامل کرد. در یک پست اینستاگرامی ، این بازیگر در ادامه تجربه کار روی یک خاطره و آشتی با گذشته را در این روند به اشتراک گذاشت. در یک تعامل ، PeeCee در مورد زندگی روزمره خود در حین قفل گفتگو کرد. چوپرا فاش کرد که وی در زمینه سلامتی ، سلامتی و سرمایه گذاری خود و سرمایه گذاری در حال تکمیل پروژه های جدید مانند خاطراتش است.

سیف علی خان


در میان قفل شدن ، سیف علی خان و تیمور علی خان بالکن خود را با گلهای دوست داشتنی رنگ آمیزی کردند. کارینا کاپور خان با استفاده از دستگیره خود در شبکه های اجتماعی عکس های این دو یا پدر و پسر را به اشتراک گذاشت. این پست با عنوان زیر عنوان شده بود: “وقتی سیف به من گفت برایم گل می گیرد ، فکر دیگری داشتم. هدایای قرنطینه مانند “” باشد. در عکس ، او در حال نقاشی دیواری در بالکن آنها با گلهای بزرگ و سبز دیده می شود.

آلیا بات


آلیا بات هنگام حضور در جلد یک مجله برجسته ، به آرایشگر و آرایشگر تبدیل شد. خواهرش شاهین بات عکاس او بود ، او همچنین نقش یک نویسنده را بازی کرد. با نگاهی به تصاویر می توان گفت که خواهران بات در هنگام عکاسی اوقات عجیبی داشتند. در حالی که طرفداران همه علاقه مند به مهارت های عکاسی شاهین بودند ، آلیا نیز با مهارت عالی آرایش خود آن را از بین برد.

aliaabhatt_118613144_178544213712154_8829946744116000893_n (1)

سلمان خان

به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، شاخه ها متوقف شدند. سلمان خان قصد داشت فیلمبرداری فیلم آینده خود “Radhe: Your Most Wanted Bhai” را به پایان برساند. در میان قفل شدن ، بازیگر بهترین استفاده را از وقت خود در داخل منزل کرد. او ویدئویی از خودش به تصویر کشید خان تصویری از یک زن و مرد با لباسهای سیاه درست کرد. در حالی که مرد سرش را پوشانده است ، زن صورتش را تا حدی در پرتره پوشانده است. عنوان این عنوان عنوان شده بود ، “نحوه لباس پوشیدن – این شاید بهترین کاری باشد که فرهنگ ما تاکنون انجام داده است.” این سوپراستار اشاره ای به چگونگی پوشاندن افراد با ماسک و دستکش به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در میان شیوع ویروس کرونا کرد.

کنگانا رانوت


در حین قفل کردن ، کانگانا رانوت یک پر دیگر به کلاه خود اضافه کرد. این بازیگر با خانواده اش در مانالی بود. او شعری با عنوان Aasmaan را در صدای خود منتشر کرد. فیلم این شعر توسط تیم Kangana Ranaut در حساب رسمی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته شد. او به دلیل مهارت نوشتن از همه مناطق تحسین شد.