آمریکا از سلاح جدیدی رونمایی کرد که می تواند کشتی های جنگی چین را در اقیانوس آرام منهدم کند

آمریکا از سلاح جدیدی رونمایی کرد که می تواند کشتی های جنگی چین را در اقیانوس آرام منهدم کند

نیروی دریایی ایالات متحده در حال آماده شدن برای مبارزه با نیروی دریایی PLA چین در یک درگیری آینده است.

ایالات متحده (ایالات متحده) از سلاح جدیدی رونمایی کرده است که ممکن است برای نیروی دریایی PLA چین (PLAN) در طی یک درگیری آینده کشنده باشد.

این سلاح جدید شامل مهمات پرتابی است که می تواند از طریق شناورهای سطحی بدون سرنشین خودران (USV) علیه اهداف دریایی دشمن پرتاب شود.

پهپادهای کامیکازه به عنوان سلاح های مهیب در جریان جنگ روسیه و اوکراین ظاهر شده اند. همچنین انتظار می رود که آنها تأثیر تعیین کننده ای بر درگیری احتمالی آینده بین ایالات متحده (ایالات متحده) و چین در غرب اقیانوس آرام داشته باشند.

مقالات مرتبط

پنتاگون

خطای حسابداری پنتاگون کمک نظامی اوکراین را 3 میلیارد دلار بیش از حد ارزش گذاری کرد

پنتاگون

به گفته یک مقام آمریکایی، ایالات متحده و گروه 7 تحریم های جدیدی را علیه روسیه بر سر اوکراین اعلام می کنند

کشتی سطحی بدون سرنشین دوربرد (LRUSV) سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده، که می تواند مهمات سرگردان Hero-120 را شلیک کند، به تازگی در معرض دید عموم قرار گرفت.

این دارایی‌های تاکتیکی در یک موقعیت مجزای «خانه» در مقابل «دور»، همراه با پلت‌فرم‌های استراتژیک پشتیبانی بزرگ‌تر مانند ناوهای هواپیمابر، ناوشکن‌ها، بمب‌افکن‌های جنگنده و ضد دسترسی/منع منطقه (A2/AD) عمل می‌کنند.

در اینجا، چین از راحتی در جبهه داخلی خود می‌جنگد، در حالی که ایالات متحده با چندین معایب از نظر لجستیک، فناوری و اعتقادی مواجه است، زیرا خود را برای مبارزه با یک دشمن بزرگ تغییر جهت می‌دهد.

سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد از LRUSV در درجه اول به عنوان یک پلت فرم اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی استفاده کند.

این بیانیه می افزاید: «(همچنین می تواند) قابلیت سفر طولانی و حمل مهمات سرگردان را داشته باشد که اهداف را در دریا یا زمین به طور دقیق ردیابی و نابود می کند.

راه اندازی این پلت فرم همزمان با اصلاح مفهوم پایگاه عملیات پیشرفته اعزامی (EABO) توسط USMC و مدیریت هنگ های ساحلی دریایی آن (MLR) است.

مطابق با این استراتژی، کشتی‌های جنگی و هواپیماهای چینی توسط تفنگداران دریایی کوچک و غیرقابل پنهانی که در جزایر دوست تحت کنترل فیلیپین یا ژاپن مستقر هستند، هدف قرار خواهند گرفت.

هدف این است که چین را در داخل حباب A2/AD به عنوان یک جزء ساده از طرح عملیات دریایی توزیع شده نیروی دریایی ایالات متحده (DMO) پراکنده، هماهنگ و هدف قرار دهیم.

The Drive گزارش داد که USMC در حال خرید مدل Hero-120 OPF ویژه سرویس Hero-120 است. کسب و کار اسرائیلی UVision کسی است که پهپادهای Hero را ایجاد می کند.

طبق وب سایت UVision، Hero-120 دارای استقامت در هوا تقریباً 60 دقیقه و حداکثر برد آن حداقل 37 مایل (60 کیلومتر) است، اگرچه هنوز مشخص نیست که چه تفاوتی با مدل معمولی دارد. علاوه بر این، Hero-120 استاندارد شامل یک کلاهک با قابلیت انفجار شدید است که وزن آن تقریباً 4.5 کیلوگرم است.

بسته حسگر Hero-120 همچنین نشان می دهد که مانند اکثر سیستم های پهپاد کامیکازه مدرن، دارای قابلیت های نظارت و شناسایی ثانویه است. اگر اپراتور تصمیم بگیرد حمله به یک هدف را متوقف کند، می توان آنها را به عقب برد و جمع کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام