“آمریکا بازگشت ، آماده هدایت جهان است”: جو بایدن تیم امنیتی و سیاست خارجی را ارائه می دهد

رئیس جمهور منتخب ایالات متحده گزینه های خود را برای وزیر امور خارجه ، مشاور امنیت ملی ، وزیر امنیت داخلی ، رئیس اطلاعات ، سفیر سازمان ملل و نماینده تغییرات آب و هوا ارائه داد

ویلمینگتون: رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز سه شنبه با معرفی طایفه ای از دیپلمات ها و سیاست گذاران باسابقه که تیم امنیت ملی و سیاست خارجی وی را تشکیل می دهند ، گفت: “آمریکا بازگشت ، آماده هدایت جهان است.”

بایدن 78 ساله گزینه های خود را برای وزیر امور خارجه ، مشاور امنیت ملی ، وزیر امنیت داخلی ، رئیس اطلاعات ، سفیر سازمان ملل و نماینده تغییرات آب و هوایی ارائه داد.

بایددن در حالیکه شش زن و مرد با ماسک صورت پشت سر او ایستاده بودند ، گفت: “این کارمندان عمومی رهبری جهانی و رهبری اخلاقی آمریکا را بازیابی خواهند کرد.”

بایدن گفت که پس از افتتاح وی در 20 ژانویه و خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید ، ایالات متحده “یک بار دیگر در بالای میز می نشیند ، آماده مقابله با دشمنان ما و رد متحدان ما نیست.”

وی در حالی که به سیاستهای تنهایی “رئیس جمهور آمریکا” رئیس جمهور ترامپ گفت ، “این تیمی است که این واقعیت را نشان می دهد که آمریكا بازگشت ، آماده است تا جهان را هدایت كند و از آن عقب نشینی نكرد.”

اظهارات بایدن پس از آن صورت گرفت که ترامپ در تلاش های خود برای لغو نتایج انتخابات با ادعاهای بی اساس تقلب ، دچار عقب ماندگی بیشتری شد.

پنسیلوانیا و نوادا نتایج انتخابات 3 نوامبر را روز سه شنبه ، یک روز پس از ایالت میشیگان ، تصویب کردند ، اقدامی که باعث شد اداره خدمات عمومی (GSA) روند انتقال را آغاز کند.

در حالی که اعضای بیشتری از حزب جمهوری خواه وی خواستار پایان دادن به بن بست بودند ، ترامپ در حرکت GSA امضا کرد و در واقع شکست را پذیرفت.

اما رئیس جمهور روز سه شنبه با انتشار توئیتی تصویری از خود در دفتر بیضی شکل با عنوان “من هیچ چیز را نمی پذیرم !!!!!”

ترامپ 74 ساله بعداً در یک مراسم سنتی بخشودگی بوقلمون روز شکرگذاری در کاخ سفید شرکت کرد.

او ظاهراً به طور غیرمستقیم به انتخابات پرداخت و گفت: “من می گویم اول آمریكا – نباید از آن دور شود.”

“سازنده ائتلاف”
تعیین GSA به بایدن دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده را می دهد و به دستیاران وی اجازه می دهد تا با مقامات در مورد رسیدگی به وضعیت بدتر هماهنگی کنند. ویروس کرونا پاندمی.

“ما قبلاً جلسه ای با کووید -19 تیم در کاخ سفید … ارتباط صمیمانه بوده است “، بایدن در اولین مصاحبه تلویزیونی خود از زمان پیروزی در پست ریاست جمهوری به NBC گفت.

بایدن گفت که در 100 روز نخست کار خود ، بحران کووید را مقابله خواهد کرد ، سیاست های ترامپ “آسیب رساندن” به محیط زیست را لغو می کند و قانونی را که به میلیون ها ساکن فاقد سند مدارک شهروندی ارائه می دهد ، تحت فشار قرار می دهد.

و او گفت که علی رغم هزینه زیادی که برای سازگاری مدارس برای ایمن سازی کوید در نظر گرفته شده ، می خواهد همه دانش آموزان را به کلاسها بازگرداند.

لوحی که بایدن از آن رونمایی کرد شامل کهنه سربازان دولت باراک اوباما بود و نشانه بازگشت به دیپلماسی سنتی و چند جانبه گرایی ایالات متحده بود.

بایدن گفت كه “آمریكا بار دیگر به نقش خود در جهان تأكید كرده و یك ائتلاف سازنده خواهد بود” ، اما او انكار كرد كه این كار مانند دوره سوم اوباما خواهد بود – كه وی به عنوان معاون رئیس جمهور خدمت می كرد.

رئیس جمهور منتخب گفت: “ما با جهانی کاملا متفاوت روبرو هستیم.” “پرزیدنت ترامپ چشم انداز را تغییر داده است. این اول آمریکا شده است ، که به معنای تنها آمریکا است.”

آنتونی بلینکن ، گزینه بایدن برای وزیر امور خارجه گفت که ایالات متحده نمی تواند به تنهایی مشکلات جهانی را حل کند.

این مقام سابق وزارت امور خارجه گفت: “ما باید با کشورهای دیگر کار کنیم.”

با این حال ، مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه در حال اخراج ، درخواست بایدن برای همکاری بیشتر بین المللی را تقبیح کرد و گفت که ترامپ روی “نتایج واقعی” و “واقعیت موجود” متمرکز شده است.

پمپئو به فاکس نیوز گفت: “چند جانبه گرایی بیشتر به خاطر معاشرت با دوستانشان در یک مهمانی کوکتل؟ این به نفع ایالات متحده نیست.”

پمپئو گفت که او با بلینکن صحبت نکرده است اما “به عنوان بخشی از انتقال” “همه آنچه را که قانون لازم دارد انجام می دهد”.

وزیر خارجه پیشین جان کری ، که بایدن به عنوان نماینده ویژه خود در زمینه تغییر اقلیم انتخاب کرد ، تأیید کرد که ایالات متحده مجدداً به توافق نامه آب و هوایی پاریس ملحق خواهد شد ، که تحت ترامپ ، از اوایل ماه جاری رسماً از آن انصراف داد.

آلخاندرو مایوركاس متولد كوبا به عنوان سرپرست وزارت امنیت داخلی منصوب شد كه پلیس وی در مورد محدودیت های شدید مهاجرتی تحت ترامپ مكرر مناقشه بود.

Avril Haines به عنوان مدیر اطلاعات ملی ، اولین زنی که این پست را عهده دار شد ، معرفی شد ، در حالی که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی معرفی شد.

انتظار می رود جانت یلن ، رئیس سابق فدرال رزرو ، به عنوان وزیر خزانه داری ، اولین زنی که این سمت را به عهده دارد ، منصوب شود.

“تأخیر در امر اجتناب ناپذیر”
با به دست آوردن یک پیروزی راحت از سوی بایدن ، آخرین کارت ترامپ این است که تلاش کند روند معمول تصویب رای به دولت به ایالت را مختل کند و نتایج انتخابات را در دادگاه ها با ادعای بی نظمی به چالش بکشد.

توهین های قانونی تاکنون با موفقیت همراه بوده و تلاش برای به تأخیر انداختن صدور گواهینامه دولتی نیز انجام نشده است.

باب باوئر ، مشاور ارشد مبارزات انتخاباتی بایدن ، گفت: “تلاش های حقوقی مبارزات انتخاباتی ترامپ اساساً هیچ قانونی ندارد.” “تنها هدف آنها تأخیر در امر اجتناب ناپذیر است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.