آموزش سئو – بهترین آموزش کامل سئو حرفه ای سایت [2021] – آکادمی 98

در حقیقت باز هم به تکنیک ها و فاکتورهایی در SEO گفته میشود که نزدیکترین کاربران به محل شما بتوانند توسط گوگل شما را از روی نقشه پیدا نموده و با مسیر دهی مشخص به سمت شما هدایت نماید و یا شماره تلفن و آدرس را در اختیار آنها قرار دهد. اگر شما در زمینه فروش موبایل فعالیت دارید باید بدانید که کاربران برای پیدا کردن سایت شما روزانه از چه کلماتی در موتورهای جستجو استفاده مینمایند و آنها را دسته بندی نموده و برای خودتان لیستی از آن کلمات را در بیارید. صفحه مورد نظر توسط robots.txt مسدود شده باشد : این هم یکی دیگر از روش هایی است که باعث میشود صفحه ای و یا فایلی از دید موتورهای جستجو مخفی بماند و Index نشود. و بسیاری روش های دیگر که در ادامه برای شما لیست کرده ایم. شما بایستی سریع تصمیم بگیرید و معقولانه ترین روش ممکن را انتخاب کنید. ما به شما امکان می دهیم استراتژی های سئو را تدوین کنید. در بروزرسانی های جدید گوگل قابلیت بسیار خوبی که در اختیار وبمستران قرار گرفته، امکان تعریف چندین سوال برای نمایش در نتایج جستجوی گوگل می باشد.

متاسفانه بسیاری از صاحبان سایت چه در زمان راه اندازی سایت و چه در زمان فروش کالا یا خدمات و SEO سایت, فکر میکنند که هر سایتی را روی هر سرور و هاستی میتوان قرار داد و باید در این قسمت تا جایی که امکان دارد از هزینه ها کاهش داد. به عنوان مثال یکی از بهترین کارهایی که برای راه اندازی Local SEO و نمایش دادن نقشه و اطلاعات دقیق کسب و کار خود به بازدیدکنندگان میتوانید انجام دهید, راه اندازی گوگل مای بیزینس میباشد. سایت هایی که در صفحات تبلت و گوشی های همراه به خوبی نمایش داده نمیشوند به تدریج از نتایج جستجو حذف خواهند شد. همانطور که در بالا اشاره شد, کاربران برای رسیدن به هدف جستجوی خود (Search Intent) , کلماتی را در موتورهای جستجو تایپ نموده تا بتوانند وب سایت های مورد نظرشان را پیدا کنند. در حقیقت Schema Markupها به گوگل و موتورهای جستجوی دیگر این کمک را می کنند تا اطلاعات داخل صفحات شما را بهتر شناسایی نموده و آنها را دسته بندی نمایند. در هر صورت زمانی که توسط این ابزارها مشکلات را متوجه شدید, میتوانید توسط طراح و برنامه نویس خود موارد را بررسی نموده و مشکلات رو حل و دوباره تست و آزمایش خود را انجام دهید.

البته به یاد داشته باشید که برای اینکه متوجه بسیاری از موارد پشت پرده شوید, نیاز دارید تا ابزارهایی را در اختیار داشته باشید تا در حد میلی ثانیه به شما آمار و گزارشات دقیقی را بدهد. البته در زمان پیدا نمودن کلمات کلیدی همیشه واژه ای به نام “نیت جستجو کنندگان” یا “Search Intent” را به یاد داشته باشید. تا زمانی که شما نیت جستجو کنندگان و مخاطبان خود را متوجه نشوید نمیتوانید بهترین کلمات کلیدی را پیدا نمایید و بر روی آنها سرمایه گذاری کنید. برای استفاده درست از این مهم باید به گوگل و سایر موتورهای جست و جو کمک کنید تا بتواند تصاویر وب سایت شما را بشناسد و آنها را در صفحات جست و جو ایندکس کند. اینکه چه صفحاتی دارای اشکال و خطا هستند و وضعیت کدام یک از صفحات درست و بدون مشکل است. میتوانیم بگوییم که در دنیا فقط همین ابزار است که میتوانید توسط آن گزارشات مربوط به Indexing سایت و صفحات آن را داشته باشیم تا در زمان مناسب واکنش مناسبی را انجام. حالا این لینک را میتوانیم خودمان به صورت عمدی در سایت های دیگر قرار دهیم و یا سایت های دیگر بر اساس نیازهای خودشان که سایت ما را پیدا کرده اند, لینک یکی از صفحات سایت ما را در سایت خودشان قرار داده اند.

در این زمینه شما میتوانید از ابزار های حرفه ای تر مانند Ahrefs و یا Monitorbacklinks استفاده نمایید تا گزارشات بسیار حرفه ای را از تمامی زوایای بک لینک ها در اختیار شما قرار دهند. در واقع نحوه مدیریت و روند فعالیت سایت از نظر داخلی و خارجی است که ما را به رتبه های بالای گوگل نزدیک و یا از آن دور می کند! به دلیل اینکه آموزش لینکسازی در سئو و رتبه بندی بسیار مهم است معمولا دو جلسه فشرده برای این مبحث در نظر می گیریم و کاملا شما را توجیه می کنیم. در صورتی که رویکردی کاملا اشتباه است. 1. با قوانین گوگل در تناقض هستند. گوگل در مواجه با این فروشگاه اینترنتی متوجه می شود که شما 3 صفحه با یک کلید دارید. اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. مشکل محتواهای تکراری اغلب مشکلی است که فروشگاههای اینترنتی با آن روبرو میشوند.