آنکیتی بوز، مدیر عامل سابق زیلینگو، شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری «افترا» علیه ماهش مورتی را به دلیل مقاله ای در یک مجله ارائه کرد.

آنکیتی بوز، مدیر عامل سابق زیلینگو، شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری «افترا» علیه ماهش مورتی را به دلیل مقاله ای در یک مجله ارائه کرد.

آنکیتی بوز. عکس فایل. خبر 18

دهلی نو: یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق شرکت فناوری مد مستقر در سنگاپور “Zilingo” شکایتی را علیه ماهش مورتی، بازاریاب و بنیانگذار Pinstorm تنظیم کرده است و خواستار غرامت 100 میلیون دلاری (820 کرور) به دلیل اظهارات توهین آمیز او شده است. در مورد او در قطعه ای که منتشر کرد.

بر اساس گزارش ها، Ankiti Bose در مارس 2022 در حالی که تحقیقات در مورد مشکلات مالی شرکت ادامه داشت به مرخصی اداری سپرده شد.

بوز در شکایتی که در 20 آوریل در دادگاه عالی بمبئی ارائه شد، اظهار داشت که پس از اینکه زیلینگو در ژانویه به اتهام بی نظمی های مالی از کار خارج شد، از شرکت اخراج شد.

تقریباً در همان زمان، ماهش مورتی برای مجله تجاری Outlook مقاله ای با عنوان «از سرمایه کرکس تا سرمایه قربانی: نگاه ماهش مورتی به VCها در هند» نوشت.

مورتی ادعا می‌کند که در مقاله‌اش که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، ادعاهای دروغ و افترا علیه او داشته است.

بوز ادعا کرد که مورتی و اوت لوک هر دو به نام، شهرت و جایگاه او در میان مردم آسیب رسانده اند. بنابراین او درخواست 820 کرور خسارت کرده است.

علاوه بر این، یک دستور دائمی که مورتی را از نوشتن یا انتشار مطالب تحقیرآمیز درباره Bose منع می کند، در دادخواست درخواست شده است. دستور پاک کردن هر گونه نوشته منفی، توییت، یا مقاله ای که در مورد او به صورت آنلاین قرار داده شده است نیز درخواست می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام