آنیل کاپور با شیرین ترین پیام تولد تا کنون Padmini Kolhapure | اخبار فیلم هندی

در حالی که امروز آرزوهای تولد برای بازیگر سال گذشته Padmini Kolhapure ادامه دارد ، همبازی وی از ‘Woh Saat Din’ آنیل کاپور شیرین ترین پیام تولد را برای Padmini داشت.

این بازیگر مشهور بالیوود نه تنها یک تصویر برگشتی صریح با بازیگر پیشکسوت به اشتراک گذاشت ، بلکه پیام گرم کننده قلب را نیز نوشت. آنیل کاپور در توییتی نوشت: “تولدت مبارک @ KolhapureP !! برای همیشه سپاسگزارم از شما برای انجام Woh 7 Din و کمک به من در برداشتن اولین قدم به سمت رویای من !! همیشه برای همه شما خوشبختی آرزو می کنم! ”

این توییت را اینجا ببینید:

برای کسانی که نمی دانند ، فیلم 1983 “Woh Saat Din” اخیراً 37 سال از اکران خود را جشن گرفت. آنیل کاپور در این فیلم در مقابل Padmini Kolhapure ظاهر شده بود که همچنین بازیگران گروهی از جمله ناصیرالدین شاه ، راجو شرستا و ساتیش کاوشیک در نقش های اصلی حضور داشتند. ‘Woh Saat Din’ بازسازی یک سریال تامیلی ‘Antha Ezhu Naatkal’ بود و در بالیوود نیز به یک فیلم موفق تجاری تبدیل شد.

بونی کاپور در سال 1982 برای فیلم در پادمینی طناب کرده بود. با این حال ، پس از اکران فیلم “Prem Rog” و هر کارگردانی ، پادمینی را در لیست خواسته های خود داشت ، این بازیگر زن همه فن حریف در حال حاضر سوپراستار بود. با این حال ، آنیل کاپور گفته بود که امور را در دست خود گرفته است و دائماً با بازیگر زن در تلاش است تا تاریخ فیلمبرداری را از او بگیرد. بسیاری بر این باورند که بونی کاپور و آنیل کاپور آنقدر پول ندارند که “Woh Saat Din” را به پایان برسانند و آنها چاره دیگری جز وام گرفتن از سانجیف کومار ندارند. این زوج همچنین مجبور شدند از شعبانا اعظمی وام بگیرند.