آیا سن جو بایدن بر شانس او ​​در هنگام اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد برای سال 2024 تأثیر می گذارد؟

راز “بدترین راز” واشنگتن فاش شد. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، رسماً نامزدی خود را برای انتخاب مجدد در سال 2024 اعلام کرد و از رای دهندگان خواست به او فرصتی دوباره برای “پایان دادن کار” بدهند. اعلامیه روز سه شنبه (25 آوریل) که از طریق یک ویدئو از پیش ضبط شده در رسانه های اجتماعی منتشر شد، چهار سال پس از اعلام مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 او منتشر شد.

با این حال، راه ماندن در کاخ سفید برای چهار سال دیگر برای رهبر دموکرات که در رقابت های انتخاباتی خود با مشکلات متعددی روبرو خواهد بود آسان نخواهد بود، یکی از آنها سن اوست. بایدن 80 ساله برای این هدف قرار گرفته است و انتظار می رود که کمپین انتخاب مجدد او به جمهوری خواهان فرصت دیگری برای برجسته کردن این موضوع بدهد.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه سن بایدن ممکن است به یک مسئله تبدیل شود.

دونالد ترامپ متعهد شد که «هرگز از نامزدی ریاست جمهوری 2024 کنار نرود». معتقد است که بایدن برای کاندیداتوری مجدد مناسب نیست

“ملت هرگز اینقدر شرمنده نبوده”: حمله وحشیانه ترامپ به بایدن به دلیل درز گسترده اطلاعات نظامی

جو بایدن مبارزات انتخاباتی مجدد را اعلام کرد

این ویدئو با حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا آغاز می شود، در حالی که بایدن با ارائه یک تقابل، می گوید وظیفه او دفاع از دموکراسی آمریکایی است.

بایدن با اشاره به ممنوعیت سقط جنین، حمله به حقوق دگرباشان جنسی، و تهدیدهای تامین اجتماعی از جمله موارد دیگر، به “تندروهای MAGA (آمریکا را دوباره بزرگ کنیم” که “برای مقابله با آزادی های پایه صف کشیده اند” انتقاد می کند.

زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم. و ما هنوز هستیم. سوالی که ما با آن روبرو هستیم این است که آیا در سال های آینده آزادی بیشتری داریم یا آزادی کمتری؟ حقوق بیشتر یا کمتر.»

“من می دانم که می خواهم چه پاسخی داشته باشم و فکر می کنم شما نیز انجام دهید. این زمان برای از خود راضی بودن نیست. به همین دلیل است که من برای انتخاب مجدد شرکت می کنم» رئیس جمهور آمریکا در این ویدئو می گوید.

آیا سن بایدن یک مسئله است؟

بایدن در حال حاضر مسن ترین رئیس جمهور آمریکا در تاریخ آمریکا است.

او در 20 نوامبر 1942 در اسکرانتون، پنسیلوانیا به دنیا آمد و در زمان انتخاب مجدد 82 ساله بود.

در زمان پایان دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش، او 86 سال خواهد بود – 9 سال از رونالد ریگان که دوره ریاست‌جمهوری او در کاخ سفید در سال 1989 به پایان رسید، بزرگ‌تر بود.

هشت ساله از نگرانی های مربوط به سن خود آگاه است که او آن را “مشروع” خوانده است. با این حال، او این پرسش را رد کرده است که آیا استقامت برای یک کمپین ریاست جمهوری دیگر را خواهد داشت و گفت: “مواظب من باش.” آسوشیتدپرس (AP).

جمهوری خواهان نیز سن بایدن را مورد توجه قرار داده اند و انتظار می رود این موضوع را تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا ادامه دهند.

نیکی هیلی، که پیشنهاد خود را برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان اعلام کرده است، “آزمون های اجباری شایستگی ذهنی برای سیاستمداران بالای 75 سال” را پیشنهاد کرده بود. این نه تنها در مورد بایدن، بلکه ترامپ 76 ساله رقیب جمهوری خواه او – که نامزد ریاست جمهوری نیز هست، صدق می کند.

قابل ذکر است که ترامپ در سال 2017 هنگام انتخاب به دفتر بیضی شکل 70 ساله بود.

آیا سن جو بایدن بر شانس او ​​با اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد در سال 2024 تأثیر می گذارد؟
دونالد ترامپ زمانی که رئیس جمهور آمریکا شد 70 ساله بود. عکس فایل رویترز

با این حال، این موضوع با مخالفت حامیان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا مواجه شده است. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، پیشتر به رهبری بایدن از دموکرات ها اشاره کرد. AP به‌عنوان «غافل‌انگیز» نتایج قوی میان‌ترم توصیف می‌کند.

ژان پیر در ماه فوریه گفته بود: «شاید آنها پیروزی‌هایی را که رئیس‌جمهور در چند سال گذشته به دست آورده را فراموش کرده‌اند، اما من خوشحالم که هر زمان به آنها یادآوری می‌کنم.

بایدن با وجود سنش، ممکن است مجبور نباشد با رقابت زیادی در میان دموکرات‌ها، که احتمالاً از او حمایت می‌کنند، مواجه شود.

راس دوتات، ستون نویس برای این مقاله نوشت: «تحرکی که بایدن را در وهله اول نامزد کرد، نام تجاری معتدل و موقعیت کافی چپ او، همچنان از او در برابر مخالفت یکپارچه در هر دو جناح محافظت می کند. نیویورک تایمز (NYT). و او از روشی که قطبی‌سازی و ضدترامپیسم لیبرالیسم یکپارچه‌تر را به ارمغان آورده است، سود برده است، که با روحیه ایجاد اعتماد که باعث می‌شود ایده چالش اولیه نه تنها خطرناک، بلکه بدنام به نظر برسد.»

همچنین بخوانید: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و جیل بانوی اول آمریکا در سال 2022 چقدر درآمد داشتند؟

در مورد رای دهندگان چطور؟

به نظر می رسد رای دهندگان به سن بایدن اهمیت می دهند.

بر اساس گزارش ها، چندین رای دهنده دموکرات با ایده انتخاب مجدد بایدن مخالفت کرده اند، تا حدی به دلیل سن وی.

در حالی که بسیاری از دموکرات ها نظر مساعدی نسبت به بایدن دارند، تعداد زیادی نیز نمی خواهند او نامزد شود.

نظرسنجی انجام شده توسط NBC News این هفته نشان داد که 70 درصد آمریکایی‌ها، از جمله 51 درصد دموکرات‌ها، نمی‌خواهند بایدن دوباره انتخاب شود.

بر اساس این نظرسنجی، هفت نفر از هر 10 نفر سن او را دلیلی برای عدم تمایل بایدن به حضور چهار دوره دیگر در کاخ سفید عنوان کردند.

ترامپ که به طور گسترده انتظار می‌رود جمهوری‌خواهان بایدن باشد، در میان رای‌دهندگان منفورتر است و تنها 35 درصد از او حمایت می‌کنند و 60 درصد مخالف آن هستند. NBC نظرسنجی

نظرسنجی اخیر انجام شده توسط آسوشیتدپرس– مرکز تحقیقات روابط عمومی NORC نشان می دهد که تنها 47 درصد از دموکرات ها خواهان آن هستند که بایدن برای دومین بار به دنبال انتخابات ریاست جمهوری شود که نسبت به 37 درصد در فوریه افزایش یافته است.

آیا سن جو بایدن بر شانس او ​​با اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد در سال 2024 تأثیر می گذارد؟
در حالی که بسیاری از دموکرات ها نظر مساعدی نسبت به جو بایدن دارند، تعداد زیادی نیز نمی خواهند او دوباره نامزد شود. عکس فایل AP

بر اساس نظرسنجی های انجام شده توسط وب سایت سیاسی، میزان محبوبیت کلی بایدن کمی بیش از 42 درصد است. FiveThirtyEight. گزارش شده است که این کمتر از 10 رئیس جمهور از 13 رئیس جمهور گذشته در این مقطع زمانی است NYT.

رای دهندگان مسن تر نیز واکنش های متفاوتی به پیشنهاد بایدن برای انتخاب مجدد دارند.

برخی از نظرسنجی ها نشان داده اند که رای دهندگان دموکرات مسن تر نسبت به دموکرات های جوان بیشتر از بایدن حمایت کنند. اما حدود 30 تا 50 درصد دموکرات‌های بالای 60 سال ترجیح می‌دهند او چکمه‌هایش را آویزان کند. NYT.

دکتر روث وستهایمر، 94 ساله، یک درمانگر مشهور جنسی، گفت: “فرد باید محدودیت های خود را بشناسد.”

او گفت: «من می‌گویم که رئیس‌جمهور باید دوباره نامزد شود، اما نباید روی تریبون شرکت کند.» NYT. “من نمی خواهم او سقوط کند.”

صحبت کردن با NYT، نماینده سابق نیویورک، چارلز رانگل، 92 ساله، گفت که “در سن خودم، من موز سبز نمی خرم”. او اشاره کرد که از مبارزات انتخاباتی بایدن برای انتخاب مجدد حمایت کند، اما افزود که می خواهد نسل جدیدی از رهبران را ببیند.

به نقل از رانگل، “شاید من خیلی احساس می کنم زیرا به زودی می روم و می خواهم ببینم چه اتفاقی می افتد.” NYT. من واقعاً معتقدم که ما باید نامزدهای بیشتری داشته باشیم، بیش از دو پیرمرد سفیدپوست.»

آیا فقط سن گرایی است؟

برخی استدلال کرده اند که سن بایدن ممکن است فقط بهانه ای برای تبعیض سنی باشد. با امکاناتی بهتر از قبل، افراد مسن امروز «بسیار جوان‌تر از گذشته هستند، به خصوص زمانی که ثروتمند هستند». AP

آدام فلتس، محقق AgeLab در موسسه فناوری ماساچوست، گفت: “مرز طول عمر به روشی مثبت تغییر کرده است.” بلومبرگ

او گفت که با نگاه کردن به فردی مانند بایدن، که بهترین مراقبت های پزشکی موجود را دارد، «ممکن است مجبور شویم در مورد مسیر سنی او متفاوت فکر کنیم.»

جسیکا نوردل، نویسنده کتاب The End of Bias، می گوید: «انسان ها تمایل دارند که میزان اشتراک افراد در یک دسته خاص با یکدیگر را بیش از حد ارزیابی کنند. بلومبرگ

او گفت که وقتی کسی می‌گوید بایدن «بیش از حد مسن» است، نشان‌دهنده «ضد پاتی» او نسبت به افراد مسن‌تر است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام