آیا می خواهید بازی نمادین بتل رویال را دانلود و بازی کنید؟ در اینجا این است که چرا شما نمی توانید

BGMI Unbanned: آیا می خواهید بازی نمادین بتل رویال را دانلود و بازی کنید؟  در اینجا این است که چرا شما نمی توانید

با وجود اینکه دولت هند BGMI Krafton را در این کشور ممنوع کرده است، کاربران هنوز نمی توانند بازی Play Store گوگل را دانلود یا به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، کسانی که بازی را دارند با مشکلاتی روبرو هستند و هنوز نمی توانند بازی کنند. دلیل آن را توضیح می دهیم

Battlegrounds Mobile India که با نام عمومی BGMI شناخته می‌شود، پس از گذشت تقریباً 10 ماه از ممنوعیت در این کشور، سرانجام به فروشگاه‌های اپلیکیشن بازگشت. در روز جمعه، توسعه دهنده بازی Krafton بازگشت خود را اعلام کرد و اعلام کرد که به زودی برای دانلود در اپ استور اپل و گوگل پلی استور در دسترس خواهد بود.

در حالی که بازی هنوز در دستگاه‌های iOS قابل دسترسی نیست، به کاربران اندروید گفته شده است که می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی BGMI و کلیک بر روی دکمه Play، برنامه را دریافت کنند، که آنها را به صفحه دانلود هدایت می‌کند.

همچنین بخوانید: BGMI بازگشت: چرا مرکز Battlegrounds Mobile India را ممنوع کرد؟ چطور برگشته؟

مقالات مرتبط

BGMI

توسعه دهنده Krafton تأیید می کند که BGMI پس از 10 ماه ممنوعیت به زودی به هند باز می گردد

BGMI

BGMI بازگشت: چرا مرکز Battlegrounds Mobile India را ممنوع کرد؟ چطور برگشته؟

این بازی در حال حاضر در فروشگاه برنامه قابل مشاهده نیست. با این حال، حتی پس از دانلود آن، مردم برای انجام بازی دچار مشکل می شوند.

قابل دسترسی یا پخش نیست
حتی پس از دانلود آن از لینک وب سایت، بازیکنان قادر به راه اندازی بازی و اجرای آن نیستند. بسیاری از بازیکنان این موضوع را به طور خاص با نسخه اندروید بازی مطرح کردند و باعث شد این شرکت بیانیه ای رسمی منتشر کند.

این شرکت مسیر تست بسته BGMI را به‌روزرسانی کرده است و به بازیکنانی که در تست عمومی بازی قبل از عرضه رسمی آن شرکت کرده‌اند اجازه می‌دهد آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنند. با این حال، یک خطای فنی مانع از دسترسی برخی از کاربران به بازی شده است. Krafton از این خطا آگاه است و فعالانه برای رفع آن تلاش می کند.

در بیانیه رسمی آمده است: “مسیر تست بسته برای BGMI به روز شده است. بازیکنانی که قبل از راه‌اندازی بازی در تست عمومی شرکت کرده‌اند باید پیامی دریافت کنند که آنها را برای دانلود بازی به Play Store راهنمایی می‌کند. با این حال، پیوند در حال حاضر غیر کاربردی است زیرا سرورها بسته شده اند و از دانلود بازی جلوگیری می کنند. همچنین می دانیم که برخی دیگر از کاربرانی که در آزمون بسته شرکت نکرده اند این پیام را دریافت می کنند. این یک خطای فنی است و ما در حال رفع آن هستیم.»

ممنوعیت اصلی PUBG Mobile در سال 2020
در سپتامبر 2020، PUBG Mobile به همراه چندین برنامه چینی دیگر توسط وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY) در هند ممنوع شد. Krafton، ناشر PUBG Mobile، با مقامات همکاری کرد تا این بازی را در هند با تغییرات خاص و نام جدید BGMI راه اندازی کند. با این حال، BGMI چند ماه بعد با ممنوعیت دیگری مواجه شد.

همچنین بخوانید: لینک چین: چگونه گزارش آژانس اطلاعاتی، نامه MHA باعث ممنوعیت بازی محبوب BGMI شد

در ژوئیه 2022، BGMI از فروشگاه های برنامه، از جمله Google Play و Apple App Store، بر اساس بخش 69 قانون فناوری اطلاعات حذف شد. از آن زمان، Krafton با مقامات هندی برای بازگرداندن BGMI به این کشور همکاری کرده است.

کرافتن نمی تواند حیله گر باشد، باید مراقب بود
در طول این دوره 90 روزه، بازی توسط مقامات نظارت دقیق خواهد شد. برای رعایت مقررات، کرافتن مجبور به ایجاد چندین تغییر، مانند تغییر رنگ خون از قرمز به سبز شده است. مهمتر از همه، کرافتون باید اطمینان حاصل کند که داده های تولید شده از کاربران هندی در داخل هند باقی می ماند و هیچ داده ای با چین به اشتراک نمی گذارد. این شرکت قصد دارد به دستورالعمل‌های دولت برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی که می‌تواند منجر به ممنوعیت دیگری شود، پایبند باشد.

همچنین بخوانید: توضیح: چرا گوگل و اپل 2 سال پس از ممنوعیت PUBG BGMI را از فروشگاه های برنامه مربوطه خود حذف کردند.

ما از مقامات هندی سپاسگزاریم که به ما اجازه دادند تا عملیات Battlegrounds Mobile India (BGMI) را از سر بگیریم. ما از جامعه بازی‌های هند برای حمایت و صبرشان در ماه‌های گذشته تشکر می‌کنیم. ما مشتاقیم اعلام کنیم که Battlegrounds Mobile India به زودی برای دانلود در دسترس خواهد بود و مشتاقانه منتظر بازگشت شما به پلتفرم خود هستیم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام