آیا نتفلیکس یک ردیف ارزان‌تر و با پشتیبانی تبلیغاتی را به هند می‌آورد؟ در اینجا چیزی است که مدیرعامل گرگ پیترز می گوید

آیا نتفلیکس یک ردیف ارزان‌تر و با پشتیبانی تبلیغاتی را به هند می‌آورد؟  در اینجا چیزی است که مدیرعامل گرگ پیترز می گوید

طرح ارزان‌تر و تبلیغاتی نتفلیکس در کشورهایی که راه‌اندازی شده است بسیار موفق بوده است. طرح‌های ارزان‌تر با پشتیبانی از تبلیغات، مشتریان جدید زیادی را به غول استریمینگ آورده است و به همین دلیل قصد دارد آن را در هند راه‌اندازی کند.

به نظر می رسد نتفلیکس در حال بررسی راه اندازی لایه های تبلیغاتی برای بازار هند در ماه های آینده است. به دلیل رویکرد جدید قیمت پایین نتفلیکس در سطح جهانی، این شرکت رشد فروش بالایی را تجربه کرده است.

در حالی که این شرکت به صراحت اعلام نکرده است که برنامه های تبلیغاتی را در هند معرفی خواهد کرد، اما در نامه ای به سهامداران اشاره کرده است که می توانیم انتظار داشته باشیم که چنین طرح های اشتراکی را در بسیاری از بازارها ببینیم زیرا نتفلیکس معتقد است استراتژی قیمت پایین مشتریان بیشتری را جذب می کند و گرگ پیترز، مدیرعامل جدید این شرکت در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت: نتفلیکس پتانسیل عظیمی را در هند از نظر اضافه کردن میلیون ها مشترک در سال می بیند.

همچنین بخوانید: نتفلیکس برای استفاده از مایکروسافت و خدمات آن برای ردیف اشتراکی که از تبلیغات پشتیبانی می کند

نتفلیکس می‌تواند طرح‌های تبلیغاتی را با قیمتی بسیار پایین‌تر از طرح‌های استاندارد خود ارائه کند، بنابراین ممکن است در آینده نزدیک شاهد آن‌ها باشیم زیرا این کسب‌وکار به دنبال گسترش پایگاه کاربران خود است. با این حال، هیچ تایید رسمی در این مورد وجود ندارد.

در حالی که نمی توان گفت که آیا این به طور موثر در بازارهای جهانی کار می کند، اما گفت که استراتژی کاهش قیمت ها “کمتر از 5 درصد (کل) درآمد سال مالی 22 را تشکیل می دهد. با این حال، امیدواریم که این طرح به نفع خود عمل کند و در صورت تعمیق «پذیرش در این بازارها» درآمد را (در بلندمدت) به حداکثر برساند.

در ادامه بیان شد که نتفلیکس همچنین یک لایه تبلیغاتی را با استراتژی مشابهی راه اندازی کرده است تا محتوایی را با قیمت پایین به کاربران ارائه دهد. طرح های تبلیغاتی پشتیبانی شده اکنون در 12 کشور در دسترس هستند. استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، مکزیک، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده همه در این لیست هستند. به گفته این شرکت، ردیف پشتیبانی شده از تبلیغات تاکنون واکنش مثبتی داشته است.

همچنین بخوانید: نتفلیکس در تاریخ 3 نوامبر، سطح تبلیغاتی خود را راه‌اندازی می‌کند، قیمت‌ها، دفعات تبلیغات و سایر جزئیات را بررسی می‌کند.

“در حالی که ما هنوز در مراحل اولیه هستیم، از پیشرفت خود در تمام ابعاد کلیدی خرسندیم: تجربه اعضا، ارزش برای تبلیغ کنندگان، و سهم افزایشی در تجارت ما.” مشارکت در سطوح تبلیغاتی ما فراتر از انتظارات اولیه ما بوده است و طبق پیش‌بینی‌ها، ما شاهد تغییرات بسیار اندکی از برنامه‌های اولیه و برتر خود بوده‌ایم.»

در نتیجه، این احتمال وجود دارد که در هند نیز شاهد برنامه‌های تبلیغاتی باشیم. هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا این شرکت قصد دارد سطح تبلیغات خود را به کشورهای جدید گسترش دهد، وجود ندارد. با این حال، هند یکی از بازارهای مهم آن است و این امر احتمالاً در آینده قابل پیش‌بینی ادامه خواهد یافت. همانطور که نتفلیکس در مورد اهداف آینده خود پاسخ می دهد، داستان را به روز خواهیم کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام