احمد پاتل درگذشت: رام نات کوویند ، نارندرا مودی ، سونیا گاندی و دیگران ادای احترام می کنند

رهبر 71 ساله در 10:30 پس از بستری شدن در نارسایی چند عضو ، در ساعت 3.30 صبح درگذشت ، وی در بیمارستان مدانتا در گوروگرام بستری شد

احمد پاتل ، رهبر ارشد کنگره ، پس از آزمایش مثبت در ساعات اولیه چهارشنبه در حالی که تحت معالجه در بیمارستان گوروگرام بود ، درگذشت. کووید -19 .

رهبر 71 ساله در ساعت 3.30 صبح پس از تحمل نارسایی چند عضو ، 10 روز پس از بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مدانتا در گوروگرام ، درگذشت. آزمایش نماینده مجلس راجیا صبا مثبت بود کووید -19 در تاریخ 1 اکتبر.

پسرش فیصل پاتل این خبر را از طریق یک توییت به اشتراک گذاشت و از همه افراد نیکوکار خواست که به این اخبار پایبند باشند کووید -19 مقررات با جلوگیری از اجتماعات گسترده

رئیس جمهور Ram Nath Kovind گفت Patel “مهارت های یک استراتژیست و جذابیت یک رهبر توده ای را ترکیب می کند”.

رئیس جمهور کنگره ، سونیا گاندی گفت که او “یک رفیق ، یک همکار و دوست بی بدیل” را از دست داد. “در احمد پاتل ، من یک همکار را از دست داده ام که تمام زندگی او به حزب کنگره اختصاص داشت. وفاداری و فداکاری او ، تعهد به وظیفه خود ، همیشه بودن در آنجا برای کمک ، سخاوت او ویژگی های نادر بود که او را از دیگران متمایز می کرد ،” سونیا گاندی نوشت. رهبر مخالفت در راجا صبا غلام نبی آزاد به خبرنگاران گفت ، “من یک برادر ، دوست و همکار خود را از دست داده ام. وی ستون محکمی برای حزب کنگره بود. درگذشت وی برای حزب ضرر جبران ناپذیری است.”

نخست وزیر نارندرا مودی نقش رهبر را در تقویت حزب کنگره به یاد آورد ، در حالی که معاون رئیس جمهور م ونكایا نیدو از توانایی وی در “حفظ روابط صمیمانه با رهبران طیف سیاسی” استقبال كرد.

راهول گاندی از دست دادن “دارایی عظیم” عزادار شد ، در حالی که پریانکا گاندی وادرا دائماً به خاطر می آورد “برای مشاوره به او مراجعه می کند”.

سخنگوی کنگره ، رندیپ سینگ سورجوالا در توییتی به زبان هندی گفت که پاتل همیشه حزب را به عنوان خانواده خود در نظر می گرفت و با وفاداری خدمت می کرد و در قلب رهبران از خطوط سیاسی اثری برجای گذاشت. در همین حال ، رهبر حزب ابیشک مانو سینگوی “یکی از ناپذیرترین ، تیزبین ترین و متمرکزترین افکار سیاسی” را به خاطر آورد که 20 سال با او کار کرده بود.

ویجای روپانی ، وزیر ارشد گجرات ، آرویند کجریوال ، وزیر ارشد دهلی و V نارایاناسوامی ، رئیس وزیر پودوچری نیز به رهبر معزول کنگره ادای احترام کردند.

رهبران سراسر کنگره ادای احترام فراوان به نماینده مردم راجستان در صبح راژانا انجام دادند ، اشوک گلوت وزیر ارشد راجستان ، آمیت دشموخ وزیر ماهاراشترا و مانیش تواری ، کارتی پی چیدامبارام ، رهبران حزب ، رامش شنیتالا و سوشمیتا دیو رهبران حزب از مرگ پاتل ابراز شوک کردند.

خزانه دار کنگره از 1977 تا 1989 به مدت سه دوره نماینده لوک سبها و از سال 1993 نماینده راجیا صبا نماینده گجرات بود. پاتل همچنین به عنوان دبیر سیاسی رئیس کنگره سونیا گاندی خدمت می کرد و یکی از برترین مذاکره کنندگان حزب در زمان رژیم UPA بود.

او دو روز آخر روح خود را پس از آنکه روز گذشته دوشنبه یکی دیگر از رهبران ارشد کنگره و باسابقه ترین وزیر ارشد آسام ، تارون گوگویی ، به دلیل بیماری طولانی مدت درگذشت ، نفس کشید.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.