ارتش ایالات متحده پس از سقوط مرگبار خلبانان را به طور موقت زمین گیر می کند

ارتش آمریکا پس از سقوط چهار هلیکوپتر در عرض چند هفته، خلبانان را موقتاً زمین گیر کرد

در این عکس منتشر شده توسط ارتش ایالات متحده، هلیکوپترهای تهاجمی AH-64D Apache Longbow از گردان حمله اول، هنگ 25 هوانوردی، در 3 ژوئن 2019 بر فراز رشته کوهی در نزدیکی فورت واینرایت، آلاسکا پرواز می کنند. فایل AP

واشنگتن: پس از سقوط چهار هلیکوپتر در عرض چند هفته، رئیس ستاد ارتش ایالات متحده دستور داد تا تمام خلبانانی که در ماموریت های حیاتی شرکت ندارند تا زمانی که آموزش های لازم را سپری کنند زمین گیر شوند.

در پی برخورد دو هلیکوپتر AH-64 آپاچی روز پنجشنبه در آلاسکا، سه سرباز کشته و یک نفر دیگر مجروح شد. در اواخر ماه گذشته بر اثر سقوط دو هلیکوپتر بلک هاوک در کنتاکی، 9 نفر کشته شدند.

ژنرال جیمز مک کانویل «به دنبال دو حادثه مرگبار هلیکوپتر که جان 12 سرباز را گرفت، دستور توقف هوانوردی را صادر کرد. ارتش در بیانیه ای اعلام کرد: این حرکت همه هوانوردان ارتش را به جز آنهایی که در ماموریت های حیاتی شرکت می کنند، تا زمانی که آموزش های لازم را تکمیل کنند، متوقف می کند.

دستگاه های ضبط اطلاعات پرواز پس از سقوط مرگبار بلک هاوک پیدا شد

ارتش در جستجوی هلیکوپتر گمشده ارتش ژاپن درب، قایق نجات بلااستفاده را پیدا کرد

در بیانیه آمده است: «در طول توقف، ارتش فرآیند تایید ریسک/مدیریت ریسک، برنامه آموزشی تعمیر و نگهداری هوانوردی، استانداردسازی و مدیریت آموزش خدمه هواپیما و مسئولیت نظارتی را بررسی خواهد کرد.

یگان‌های فعال باید توقف 24 ساعته را بین 1 تا 5 می و واحدهای گارد ملی و ذخیره تا 31 می تکمیل کنند.

چندین سقوط هواپیمای نظامی ایالات متحده در سال‌های اخیر رخ داده است، از جمله سقوط یک بلک هاوک که منجر به کشته شدن دو سرباز گارد ملی تنسی در طی یک پرواز آموزشی در آلاباما در ماه فوریه شد.

به گفته بازرسان، چهار تفنگدار دریایی ایالات متحده در جریان تمرینات ناتو در نروژ سال گذشته زمانی که هواپیمای وی-22 بی اوسپری آنها احتمالاً پس از برخورد با کوه سقوط کرد، کشته شدند.

و دو خلبان نیروی دریایی ایالات متحده پس از سقوط جت T-45C Goshawk آنها در حین تمرین آموزشی در محله ای مسکونی در نزدیکی فورت ورث تگزاس در سال 2021 نجات یافتند. خلبانان قبل از سقوط هواپیما به بیرون پرتاب شدند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام