استقبال سرد توسط EAM Jaishankar از وزیر خارجه پاکستان بلاول بوتو در نشست سازمان همکاری شانگهای

تماشا کنید: استقبال سرد EAM Jaishankar از وزیر خارجه پاکستان بلاول بوتو در نشست سازمان همکاری شانگهای

جیشانکار هنگام احوالپرسی، وزیر امور خارجه پاکستان، بلاول بوتو زرداری، حالتی سرد داشت.

اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای: س جایشانکار وزیر امور خارجه پیش از اجلاس روز جمعه سازمان همکاری شانگهای (SCO) در گوا از بیلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان استقبال کرد.

تصاویری نشان می‌داد که جایشانکار با همتای پاکستانی خود با «ناماست» سلام می‌کند و بلاول بوتو زرداری نیز در حال پاسخ دادن به این ژست است.

با این حال، جایشانکار حالتی سرد داشت و قبل از اینکه از بلاول بوتو زرداری بخواهد با یک حرکت کوتاه از بیلاول بوتو زرداری بخواهد از آنجا کناره گیری کند، به رسانه های جمع شده اجازه داد تا یک جلسه عکس کوتاه داشته باشند.

رفتار جیشانکار با بلاول بوتو زرداری، همتای پاکستانی خود، در تضاد شدید با استقبال وی از دیگر نمایندگان در نشست سازمان همکاری شانگهای بود. رفتار او با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، بسیار گرم بود و نمادی از پیوندهای سنتی هند با روسیه بود.

بلاول بوتو زرداری اولین رهبر سطح بالای پاکستانی است که در 12 سال گذشته از هند بازدید می کند. نشست دوجانبه میان وزرای خارجه هند و پاکستان هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

کنفرانس شورای وزیران خارجه سازمان همکاری شانگهای (CFM) بلاول بوتو زرداری در هند در حالی برگزار می شود که تنش ها بین دو کشور بر سر تعدادی از موضوعات، به ویژه استفاده اسلام آباد از تروریسم فرامرزی در جامو و کشمیر همچنان بالا است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام