اسرائیل میدان گاز طبیعی جدیدی را در سواحل خود کشف کرد و نام آن را “کاتلان” گذاشت.

اسرائیل میدان گاز طبیعی جدیدی را در سواحل خود کشف کرد و نام آن را

نمایی از سکوی میدان گاز طبیعی لویاتان در دریای مدیترانه از شهر ساحلی شمال اسرائیل در قیصریه، 29 اوت 2022 به تصویر کشیده شده است. خبرگزاری فرانسه

اسرائیل یک میدان گاز طبیعی جدید در سواحل خود کشف کرده است و وزارت انرژی روز چهارشنبه به طور رسمی آن را تایید کرده است.

به رسمیت شناختن وزیر زیرساخت، انرژی و آب اسرائیل به این معنی است که Energean، یک شرکت انرژی بریتانیایی-یونانی می‌تواند برنامه‌هایی برای توسعه ذخایر تهیه کند. میدان گاز طبیعی «کاتلان» نامگذاری شده و به طور کامل در داخل آبهای سرزمینی اسرائیل قرار دارد.

کاتلان تقریباً 68 BCM دارد [billion cubic meters] گاز طبیعی، و ما با پشتکار تلاش می کنیم تا آن را تا حد امکان کارآمد توسعه دهیم تا ارزشی پایدار برای همه سهامداران خود ایجاد کنیم. ماتیوس ریگاس، مدیرعامل Energean ضمن توضیح مشخصات آن گفت: ما معتقدیم این کشف فرصت‌های جدیدی را برای عرضه گاز اسرائیل در بازارهای محلی و منطقه‌ای باز خواهد کرد.

مقالات مرتبط

اسرائیلی

یک غیرنظامی اسرائیلی به یک مهاجم مظنون فلسطینی در شهرک‌های کرانه باختری تیراندازی کرد

اسرائیلی

وزارت دفاع سوریه می‌گوید «تجاوز اسرائیل» یک شبه به دمشق حمله کرده است

اندازه کاتلان چهارمین ذخایر گازی اسرائیل است. Energean در حال حاضر در حال توسعه ذخایر دریایی کاریش، کاریش شمالی و طنین و همچنین چندین بلوک در میدان گازی بزرگتر تامار است.

این وزارتخانه از سال 2015 تاکنون هیچ گونه اکتشاف گاز دریایی را تایید نکرده است.

وزیر انرژی کاتز گفت: «پتانسیل اکتشافات بیشتری در آب‌های دریای مدیترانه وجود دارد، دفتر تحت رهبری من به توسعه ذخایر گاز طبیعی که در قلمرو ما هستند و ترویج اکتشاف و کشف ذخایر گاز طبیعی اضافی ادامه خواهد داد. به خاطر امنیت انرژی کشور اسرائیل و تضمین اقتصاد انرژی قابل اعتماد، پاک و مقرون به صرفه اسرائیل.»

با ورودی های ANI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.