اطلاعات دفاعی بریتانیا درباره جنگ اوکراین

روسیه تلفات نیروها را 30 درصد در آوریل کاهش داد، KIA از میانگین 776 به 568 کاهش داد: اطلاعات دفاعی انگلیس در مورد جنگ اوکراین

ارزیابی اطلاعات بریتانیا در حالی صورت می‌گیرد که دولت روسیه یک کمپین تبلیغاتی گسترده را به راه انداخته است که از مردان روسی می‌خواهد مشاغل غیرنظامی خود را رها کرده و به ارتش ارتش بپیوندند Image Courtesy AP.

جنگ اوکراین: اطلاعات دفاعی بریتانیا مدعی شده است که تلفات ارتش روسیه در جریان جنگ اوکراین در ماه جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

طی آوریل 2023، میانگین میزان تلفات روزانه روسیه به احتمال زیاد حدود 30 درصد کاهش یافته است. این آژانس در بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرد که این به دنبال تلفات فوق‌العاده سنگین روسیه طی ژانویه تا مارس 2023 است.

ارقام منتشر شده توسط ستاد کل اوکراین حاکی از کاهش میانگین روزانه 776 تلفات روس در ماه مارس به 568 مورد در ماه آوریل است. اطلاعات دفاعی نمی‌تواند روش دقیق اوکراین را تأیید کند، اما روند کلی احتمالاً دقیق است.»

چرا خشم از روسیه در ارمنستان ایجاد می شود؟

ارتش روسیه در حالی که اوکراین برای حمله متقابل آماده می شود، اقدام به جذب نیرو می کند

تلفات روسیه به احتمال زیاد کاهش یافته است زیرا تلاش برای حمله زمستانی آنها در دستیابی به اهداف خود شکست خورده است و نیروهای روسی اکنون بر آماده شدن برای عملیات تهاجمی پیش بینی شده اوکراین متمرکز شده اند.

ارزیابی اطلاعات بریتانیا در حالی صورت می گیرد که دولت روسیه یک کمپین تبلیغاتی گسترده را به راه انداخته است که از مردان روسی می خواهد مشاغل غیرنظامی خود را رها کرده و به ارتش بپیوندند.

در رسانه های جهانی گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تلفات سنگینی که روسیه در جریان جنگ اوکراین متحمل شده است، دولت روسیه به رهبری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را مجبور به راه اندازی این کمپین کرده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام