انتخابات بهار: با 58/57 درصد ، مشارکت موقت در مرحله سوم بیش از نظرسنجی در دو دور اول است

میزان مشارکت نهایی رأی دهندگان در مرحله اول نظرسنجی که در 28 اکتبر برگزار شد 55.68 درصد بود ، در حالی که در مرحله دوم که در 3 نوامبر برگزار شد 55.70 درصد بود.

انتخابات بهار: با 58/57 درصد ، مشارکت موقت در مرحله سوم بیش از نظرسنجی در دو دور اول است

تصویر نمایندگی PTI

پاتنا: بر اساس اطلاعات کمیسیون انتخابات ، میزان مشارکت رای دهندگان در مرحله سوم و نهایی انتخابات بهار در روز شنبه 57.58 درصد ثبت شده است که بیش از درصد نظرسنجی در دو دوره قبلی است.

بر اساس اطلاعات هیئت نظرسنجی که تا ساعت 8 بعد از ظهر به روز شده است ، مشارکت موقت در مرحله سوم نظرسنجی در 78 کرسی گسترش یافته در 15 منطقه 57.58 درصد است. با ورود ورودی های بیشتر حوزه های انتخابیه ، درصد رأی گیری افزایش می یابد.

طبق ارقام کمیسیون رای گیری ، مشارکت نهایی رای دهندگان در مرحله اول نظرسنجی که در 28 اکتبر برگزار شد 55.68 درصد بود ، در حالی که در مرحله دوم نظرسنجی های 3 نوامبر 55.70 درصد بود.

در مرحله اول ، 71 کرسی که در 16 منطقه پراکنده شده بودند به نظرسنجی رفتند ، در حالی که در مرحله دوم ، رأی دهندگان در 94 کرسی 17 منطقه از حق رای خود در 3 نوامبر استفاده کردند.

با خاتمه دادن به رای گیری برای همه 243 کرسی ، اکنون تمرکز بر روی شمارش آرا در 10 نوامبر است که دولت جدیدی را به بیهار اعطا می کند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.