انتخابات جامو و کشمیر DDC: 352 نامزد برای 43 کرسی شرکت کننده در مرحله 1 رای گیری دریافت شده است

همچنین انتخابات میان دوره ای برای سه نهاد محلی شهری – شرکت شهرداری سریناگر ، شورای شهرداری پالگام و شورای شهرداری اشومقام – در 28 نوامبر برگزار می شود.

انتخابات جامو و کشمیر DDC: 352 نامزد برای 43 کرسی شرکت کننده در مرحله 1 رای گیری دریافت شده است

تصویر پرونده رئیس حزب PDP مفتی محبوبه. ANI

سرینگرمقامات روز پنجشنبه گفتند: بیش از 350 نامزد برای 43 کرسی شرکت کننده در مرحله اول انتخابات شورای توسعه منطقه (DDC) در جامو و کشمیر دریافت شده است – رای گیری برای آنها در 28 نوامبر برگزار می شود.

آنها گفتند که در مجموع 352 نامزد مقاله نامزدی خود را ثبت کرده اند. از 43 کرسی 25 صندلی در دره کشمیر و 18 صندلی در منطقه جامو قرار دارند. در بخش کشمیر ، 183 نامزد ثبت شده است ، در حالی که در بخش جامو ، این تعداد 169 نامزد است.

این مقام گفت که برای انتخابات میان دوره ای پنچایات ، 360 نامزد مقالات را برای کرسی های سرپانچ ثبت کرده اند ، در حالی که 1761 نامزد برای کرسی های پانچ دریافت شده است.

مقامات گفتند ، در مرحله اول نظرسنجی ها ، انتخابات میان دوره ای نیز برای سه ارگان محلی شهری برگزار می شود – شرکت شهرداری سریناگر (SMC) ، شورای شهرداری پالگام و شورای شهرداری اشومقام.

آنها گفتند در حالی که 21 نامزدی برای دو بخش SMC که در مرحله اول به پای صندوق های رای می روند دریافت شد ، 31 نامزد برای نه بخش شورای شهرداری پالگام دریافت شد.

آنها افزودند که برای پنج بخش شورای شهرداری اشومقام ، 10 نامزد نامزدی خود را ثبت کرده اند.

مقامات گفتند که نامزدی برای کلیه بخشهای سه نهادی که در مرحله اول به پای صندوقهای رای می روند ، دریافت شده است. بیشترین نامزدها در منطقه کوپوارا در شمال کشمیر دریافت شد ، جایی که 196 نامزد مقالات خود را برای نظرسنجی های DDC و صندلی های خالی حوزه های سرپانچ و پانچ ثبت کردند.

مقامات گفتند در حالی که 33 فرم نامزدی برای سه حوزه انتخابیه DDC – Kalaroos ، Kralpora و Tangdar دریافت شد ، 20 نامزد برای هشت کرسی خالی سرپانچ در این حوزه های انتخابیه دریافت شد.

آنها افزودند ، همچنین 143 فرم نامزدی برای 79 صندلی پانچ دریافت شده است.

در Shopian جنوب کشمیر ، 94 فرم نامزدی برای مرحله اول دریافت شد. مقامات گفتند در حالی که 18 مقاله نامزدی برای انتخابات DDC دریافت شد ، 12 مقاله مربوط به صندلی های خالی سارپانچ و 64 مورد برای صندلی های خالی پنچ بود.

طبق اظهارات سخنگوی کمیسر انتخابات ایالتی (SEC) ، آخرین تاریخ برای انصراف از نامزدی 16 نوامبر است.

برای مرحله اول انتخابات DDC ، در مجموع 2،644 مرکز رای دهی ایجاد می شود و تعداد انتخاب کنندگان 7،03،620 مرکز است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.