انتخابات مجلس بیهار مرحله 2: نظرسنجی مسالمت آمیز با مشارکت کم. شکایت در EC علیه سخنرانی Saharsa مودی

هیئت نظرسنجی گفت که میزان مشارکت 53.51 درصدی رأی دهندگان ثبت شده است اما احتمال دارد این رقم افزایش یابد

کمیسیون انتخابات روز سه شنبه ، در میان گزارش هایی که رای دهندگان در برخی از روستاها انتخابات را تحریم کردند ، گفت که رای گیری در حوزه های انتخابیه 94 در مرحله دوم نظر سنجی های بهار ویدان صبح انجام شد.

برنامه موبایل مشارکت رای دهندگان در اتحادیه اروپا بیش از 54 درصد مشارکت رای دهندگان در مرحله دو نظرسنجی را نشان داد. درصد نظرسنجی احتمالاً افزایش می یابد زیرا هیئت نظرسنجی با ورودی های بیشتری از این حوزه های انتخابیه ، این رقم را به روز می کند. طبق رای کمیسیون انتخابات ، درصد رأی گیری در صندلی های مربوطه در نظرسنجی های سال 2015 ، 56.17 بود.

کمیسیون گفت که میزان مشارکت رای دهندگان در دو مرحله در 53.79 درصد تا ساعت 5 عصر ثبت شده است.

نظرسنجی برای مرحله دوم حتی در حالی انجام شد که مبارزات انتخاباتی برای مرحله سوم نظرسنجی انجام شد. بر اساس گزارش ها ، در حالی که پیوست وزیر در مورد تأمین شغل شروع به صحبت كرد ، پیاز به سمت نیتیش كومار ، رئیس وزیر بهار ، در هنگام تجمع در هارلاخی در منطقه مدهوبانی پرتاب شد.

طبق گزارش ها ، JD (U) نامه ای به کمیسیون انتخابات علیه Tejashvi و Tej Pratap Yadav نوشت در حالی که نماینده CPI نخست وزیر نارندرا مودی را که روز سه شنبه نیز در حال مبارزات انتخاباتی بود ، را به نقض قانون رفتار استاندارد متهم کرد. همچنین شکایتی علیه نخست وزیر به دلیل “تلاش برای دو قطبی شدن انتخابات در خطوط عمومی” تشکیل شده است.

طبق کمیسیون انتخابات ، 65.22 کرور روپیه در برابر 23.81 کرور در انتخابات مجمع 2015 توقیف شد ، در حالی که 420 مورد نقض کد نظرسنجی در مرحله دو نظرسنجی ثبت شده است.

فاز 2 انتخابات مجمع بیهار نظرسنجی مسالمت آمیز با شکایت مشارکت کم در کمیسیون اروپا علیه سخنرانی مودیس صحارسا

نیتیش کومار وزیر ارشد بهار پس از رأی دادن در مرحله دوم انتخابات مجمع بیهار در پاتنا انگشت خود را با جوهر پاک نشدنی نشان داد. AP

رای گیری تا ساعت 6 عصر ادامه داشت

معاون کمیسیون انتخابات چاندرا کومار بوشان گفت که رأی گیری در 41،362 شعبه اخذ رأی در حوزه های انتخابیه در 17 منطقه برگزار شد.

وی گفت که با پایان مرحله دوم ، نظرسنجی در 165 حوزه انتخابیه در این ایالت تکمیل شده است.

بوشن اعلام كرد كه بيش از 1.90 پرسنل نظرسنجي در اين مشاركت مشاركت داشتند و افزود كه 3،712 مقدمات ساخت وب در طي انتخابات مرحله دو انجام شده است.

این مقام رسمی همچنین اعلام کرد که از 1463 نامزد در مرحله دوم ، 494 نامزد سابقه جنایی داشتند.

نظرسنجی از 7 صبح آغاز شد ، اما زمان نتیجه گیری برای تسهیل یک ساعت تا 6 بعد از ظهر تمدید شد کووید -19 بیماران و کسانی که علائم بیماری دارند در طی ساعت آخر حق رای دادن را انجام دهند. این روند اما در اوایل مناطق آسیب دیده از مائوئیست به پایان رسید.

کمیسیون انتخابات پیشتر گفته بود که رأی گیری در ساعت 4 بعد از ظهر در هشت کرسی – گورا باورام و کوششوار آستان در منطقه دربنگا به پایان می رسد. میناپور ، پارو و صاحبگان در مظفرپور ؛ علاولی و بلدور در خاگاریا ؛ و راغوپور در ویشالی.

فاز 2 انتخابات مجمع بیهار نظرسنجی مسالمت آمیز با شکایت مشارکت کم در کمیسیون اروپا علیه سخنرانی مودیس صحارسا

رأی دهندگان در بیرون از غرفه رای گیری صف می گیرند. ANI

شخصیت های برجسته ای از جمله فرماندار Phagu Chauhan ، نیتیش کومار وزیر ارشد بایار ، معاون وی Sushil Kumar Modi ، Tejashwi Yadav و رئیس LJP Chirag Paswan رأی خود را در غرفه های مربوط به رأی گیری در صبح رأی دادند.

در حالی که کومار با رسانه های منتظر بیرون شعبه رای گیری صحبت نکرد ، تجاوی یداو پس از انداختن رای گفت مردم از دولت “عصبانی هستند” و آنها به آموزش ، بهداشت ، آبیاری و قانون و نظم رای خواهند داد.

رابری دوی ، وزیر ارشد پیشین و همسر لالو پراساد گفت که بیهار نیاز به تغییر دارد.

با توجه به الف هندوستان تایمز گزارش ، به نظر می رسد میزان مشارکت مردم در مناطق روستایی نسبت به مراکز شهری در اوایل روز بهتر باشد.

در این گزارش آمده است ، با این وجود ، رأی دهندگان در اعتراض به انسداد جاده ای توسط ارتش هند ، انتخابات در روستای لودی پور در داناپور را تحریم كردند.

به گزارش خبرگزاری ANI، روستاییان چولهای بیشونپور در حوزه انتخابیه باروراج نیز انتخابات را به دلیل ادعای عدم توسعه در منطقه تحریم کردند.

این خبرگزاری همچنین گزارش داد که یک ایراد فنی در یک VVPAT در دهکده رای دهی صلاحا چندان در ساماسیپور کشف شد.

آژانس خبری گزارش داد ، یک بازرس فرعی BSF در یک غرفه رای گیری در صندلی مجمع لالگانج در اثر حمله قلبی درگذشت. PTI به نقل از منابع پلیس و بیمارستان.

منابع گفتند که این متوفی 55 ساله به عنوان KR Bhai شناخته شده است ، ساکن وادودارا در گجرات است و پلیس شهر اظهارات پرسنل BSF را ثبت کرده است.

پلیس همچنین گفت که یک جوان SSB پس از آنکه توسط یک وسیله نقلیه ناشناس در حالی که برای رفتن به وظیفه انتخاباتی در منطقه چمپاران شرقی در حال رفتن بود ، مورد سو run استفاده قرار گرفت. ایستگاه پلیس کوتا SHO راجیو کومار گفت ، این جوان از منطقه غرب چمپاران استقبال می کند و در گردان 65 SSB در بتیه مستقر شده است.

وی افزود: جسد پس از انجام معاینه پس از مرگ به اعضای خانواده وی تحویل داده شد.

مبارزات برای مرحله سه ادامه دارد

در همین حال ، مبارزات برای مرحله سوم انتخابات ، برنامه ریزی شده برای 7 نوامبر ، ادامه داشت. نخست وزیر نارندرا مودی کنگره را به دلیل کاهش تعداد کنگره در دو مجلس پارلمان که به زیر 100 رسانده است ، مسخره کرد و ادعا کرد مردم حزب را به خاطر وعده های دروغین مبنی بر ریشه کن کردن فقر و چشم پوشی از وام های مزرعه مجازات می کنند.

مودی در سخنرانی در یک تجمع در صحارسا گفت که “دوستان” رای دهندگان “جنگل راج” نمی خواهند مردم بیهار شعارهای “بهارات ماتا کی جای” و “جی شری رام” را سر دهند.

وی در راهپیمایی در صحرا گفت: “اگر آنها از کسانی که شعار” بهارات ماتا کی جائی “سر می دهند ناراحت نباشند ، بیهار نیز از آنها ناراحت کننده نیست.”

نواحی کتیهار ، پورنه و کیشنگانج در همسایگی صحارسا دارای جمعیت قابل توجهی از مسلمانان هستند.

به دنبال این تجمع ، تحزین پوناوالا ، تحلیلگر سیاسی ، شکایتی را در مورد سخنرانی نخست وزیر در اتحادیه اروپا مطرح کرد و ادعا کرد که وی تلاش می کند انتخابات را در خطوط عمومی قطبی کند.

بنا بر گزارش ها ، هنگام شروع صحبت وزیر ارشد وزیر در مورد تهیه شغل ، پیاز در راهپیمایی نیتیش كومار در هارلاخی در منطقه مدهوبانی ریخته شد. پرسنل امنیتی یک سپر در اطراف رئیس وزیر تشکیل دادند ، که می توان گفت “خوب فنکو ، خوب فنکو“(بیشتر پرتاب کنید) کومار همچنین به پرسنل امنیتی گفت که فرد را رها کنند و صحبت های خود را ادامه دهد.

با توجه به هند امروز گزارش ، مهاجم ادعا كرد كه دولت نیتیش كومار نتوانسته است تجارت غیرقانونی الكل در بیهار را متوقف كند.

رهبر کنگره ، راهول گاندی ، مودی را در مواردی از قبیل: کووید -19 همه گیری ، و قوانین مزارع مرکز در تجمعات در کیشنگانج و کورها.

راهول مودی و کومار را به غارت کشور متهم کرد و ادعا کرد که جوانان تصمیم گرفته اند به اتحاد بزرگ رای دهند.

“من می خواهم از همه جوانانی که اینجا هستند بپرسم كه مودی جی گفته بود هر سال دو كراور شغل می دهد ، نیتیش جی همین را گفت ، اما مشاغل كجاست؟ چرا جوانان امروز بیكارند؟” او پرسید.

وی همچنین ادعا كرد كه كشاورزان از مودی به دلیل سه قانون اخیراً تصویب شده در كشاورزی عصبانی شده اند و افزوده شدن محصول باعث آسیب رساندن به فقرا شد اما به نفع شركت بزرگ “برگزیده” بود و GST به مغازه داران كوچك آسیب رسانده است.

راهول در راهپیمایی کیشنگانج گفت: “هر جوان از Bihar می داند که نارندرا مودی و Nitishji با هم Bihar را غارت کرده اند. آنها مغازه دارهای کوچک Bihar را نابود کرده اند. و اکنون جوانان و کشاورز Bihar تصمیم گرفته اند که به Grand Alliance رای دهند.”

شکایت JDU از برادران یداو ، به دنبال لغو نامزدی است

در مجموعه تحولات دیگر ، یک هیئت JDU به سرپرستی وزیر امور خارجه Neeraj Kumar با رئیس انتخابات (مدیر عامل) ، HR Srinivasa ملاقات کرد و تفاهم نامه ای را برای ثبت FIR و لغو نامزدهای Tejashwi Yadav و برادرش Tej Pratap Yadav به اتهام پنهان کاری ارائه داد. اطلاعات مربوط به برخی از املاک در اسناد رسمی آنها

این حزب علاوه بر لغو نامزدی های آنها در بخش A 123 (2) قانون نمایندگی مردم ، خواستار ایجاد FIR علیه هر دو شده است.

این حزب همچنین مدارک اثبات اسناد را با یادداشت خود خطاب به کمیسیون انتخابات هند پیوست و کومار گفت که مدیر عامل شرکت به او اطمینان داده است که اطلاعات به هیئت نظرسنجی منتقل می شود.

CPI PMO را به جستجوی بودجه برای BJP متهم می کند ، شکایت می کند

همچنین ، Binoy Viswam ، نماینده CPI ، نامه نگاری به EC را ادعا کرده است که قانون پیش رفت نارندرا مودی ، نخست وزیر در آستانه نظرسنجی های مجلس بیهار را نقض کرده است.

ویسوام با اشاره به گزارش های خبری ادعا کرد که دفتر نخست وزیر ، در خبرنامه ای که از طریق ایمیل رسمی خود ارسال شده بود ، بودجه ای برای کار BJP طلب کرده است.

“PMO در خبرنامه خود در 21 اکتبر ، تبلیغاتی را با عنوان” حمایت از کسانی که هند را در اولویت قرار می دهند “ایجاد کرده است. از طریق کمکهای مالی خرد از BJP پشتیبانی کنید. با کلیک بر روی پیوند ، یکی به صفحه دیگری هدایت می شود که از 5 تا 1000 روپیه برای BJP درخواست مالی می کند ، “ویسوام ادعا کرد.

“در حالی که چنین سو mis استفاده از قدرت و موقعیت در همه زمان ها محکوم است ، اما با توجه به اینکه قانون نظرسنجی برای انتخابات بیهار در 25 سپتامبر به اجرا درآمد ، این خصوصاً فاحش می شود. درخواست بودجه برای BJP از طریق دفتر نخست وزیر یک نقض بدعهدی MCC. اطمینان از انجام انتخابات آزاد و منصفانه هدف اصلی کمیسیون انتخابات است “، نماینده پارلمان حزب چپ گفت.

وی در ادامه گفت كه بر عهده كمسیون انتخابات است كه موضوع را بررسی كرده و در صورت بروز هرگونه تخلف در قانون نظرسنجی اقدامات لازم را انجام دهد.

با ورودی های آژانس ها

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.