انتخابات 2020 آمریكا: در حالی كه دونالد ترامپ از پذیرفتن امتناع می ورزد ، جمهوری خواهان برتر در مورد پیروزی جو بایدن سكوت می كنند

میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا از پذیرفتن پیروزی بایدن خودداری کرد ، در عوض دستیاری خبرنگاران را به بیانیه عمومی “شمارش همه آرا” که روز جمعه قبل از مشخص شدن نتایج منتشر کرد ، نشان داد.

در حالی که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه از پذیرفتن شکست خودداری کرد ، رهبران ارشد جمهوری خواه کنگره نیز با پیروی از این امر ، از انتشار بیانیه های عادی تبریک به پیروزی که در میان قانون گذاران ارشد هر دو حزب استاندارد بوده است ، هنگام اعلام انتخابات ریاست جمهوری ، خودداری کردند.

میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا روز شنبه از پذیرفتن پیروزی بایدن خودداری کرد ، در عوض دستیاری خبرنگاران را به بیانیه عمومی “شمارش همه آرا” اشاره کرد که مک کانل جمعه قبل از مشخص شدن نتایج منتشر کرد.

در این بیانیه ، در حالی كه ترامپ پیش گویی كننده نتیجه انتخابات بود ، در توئیتر منتشر شد ، مك كانل شرح داده بود “این چگونه باید در كشور بزرگ ما كار كند.”

وی گفت: “هر رای قانونی باید شمارش شود.” “هر رای گیری که به طور غیرقانونی ارسال شده باشد نباید. همه طرفها باید روند کار را مشاهده کنند. و دادگاه ها برای اجرای قوانین و حل اختلاف در اینجا هستند.

وی گفت: “اینگونه آرا Americans آمریکایی ها نتیجه را تعیین می کنند.”

سکوت وی روز شنبه در حالی صورت گرفت که دیگر رهبران جمهوری خواه نیز در مورد نتایج مادرانه اظهار نظر می کردند و برخی صریحاً آن را زیر سوال می بردند.

استیو اسکالیز از لوئیزیانا ، رتبه دوم جمهوری خواه ، در توییتر خود گفت: “انتخابات تا زمان شمارش و تأیید کلیه آرا legal قانونی پایان نیافته است.” وی ادامه داد: “هنوز چالش های جدی حقوقی وجود دارد و تا زمانی که این روند حل نشود ، انتخابات نهایی نیست. مردم آمریکا سزاوار یک روند منصفانه و شفاف هستند. “

این واکنش ها حاکی از آن بود که جمهوری خواهان در کپیتول هیل ، که چهار سال به سختی به ترامپ چسبیده اند یا حداقل از ترس ایجاد یک توییت عصبانی ، از مقابله علنی با او جلوگیری کرده اند ، حتی پس از از دست دادن وی نیز به این رویکردها پایبند هستند.

در هفته های منتهی به انتخابات ، چون ترامپ از تعهد به انتقال صلح آمیز قدرت خودداری کرد ، برخی از جمهوری خواهان ، از جمله مک کانل ، بدون سرزنش مستقیم رئیس جمهور ، به آرامی عقب رانده و روشن کردند که در صورت از دست دادن وی ، انتظار داشتند مطابق با نتایج

مک کانل سپس گفت: “برنده انتخابات 3 نوامبر در 20 ژانویه افتتاح خواهد شد.” “همانطور که از سال 1792 هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد ، یک انتقال منظم رخ خواهد داد.”

اما عدم تمایل ترامپ به پذیرفتن شکست خود ، و اصرار عصبانی و کاذب او در روز شنبه مبنی بر اینکه پیروز شده است ، س questionsالاتی را در مورد اینکه آیا جمهوری خواه ارشد جمهوری خواه می خواهد با او مخالفت کند ، ایجاد کرد.

تعداد انگشت شماری از جمهوری خواهان درجه دار ، از جمله برخی از آنها که به احتمال زیاد دوباره با رای دهندگان روبرو نخواهند شد ، آرزوهای خوب خود را برای بایدن ارائه دادند.

نماینده وقت ، ویل هورد ، جمهوری خواه ، تگزاس ، که در حال بازنشستگی است ، نوشت: “وقت آن رسیده است كه دور هم جمع شویم.” “آمریکا صحبت کرده است و ما باید به تصمیم احترام بگذاریم. بیش از اینکه ما را از هم جدا کند ، ما را متحد می کند. ما می توانیم نقاط مشترکی پیدا کنیم امیدوارم رئیس جمهور منتخب بتواند این را مجسم کند. برای او آرزوی موفقیت می کنم و آرزو می کنم که رئیس جمهور چند هفته پایانی موفقیت آمیز باشد. “

سناتور میت رامنی از یوتا ، نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 و منتقد مکرر ترامپ ، نیز اظهار آرزوی خیرخواهانه پیروزی را مطرح کرد و از معدود اعضای حزب وی بود که با عنوان جدید خود از بایدن نام برد.

وی در توییتر خود نوشت: “من و آن تبریک می گوییم به رئیس جمهور منتخب جو بایدن و معاون رئیس جمهور منتخب كاملا هریس.” “ما هر دوی آنها را به عنوان افرادی با حسن نیت و شخصیت قابل تحسین می شناسیم. ما دعا می کنیم که خداوند در روزها و سالهای آینده آنها را برکت دهد. “

سناتور لیزا مورکوفسکی از آلاسکا نیز مستقیماً بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و گفت: “به نظر می رسد به زودی به انتقال مسالمت آمیز قدرت خواهیم پرداخت ، که برای سیستم دموکراسی اساسی است و در نهایت مردم آمریکا را ارج می نهد.” وی افزود ، “ارج نهادن به انتخاب آنها در زمینه هدایت ، همیشه ما را تعریف کرده و منبع استثنایی بودن ماست.”

اما چندین جمهوری خواه که به عنوان ستاره های در حال ظهور در حزب به حساب می آیند گفتند که هرگونه تبریک زودهنگام است ، نتایج انتخابات را به عنوان ایجاد رسانه های خبری به تصویر می کشد و اشاره به احتمال اقدامات قانونی می تواند آنها را تغییر دهد.

جوش هاولی سناتور میسوری گفت: “رسانه ها نمی توانند تعیین کنند که رئیس جمهور کیست.” “مردم این کار را می کنند. وقتی همه آرا law قانونی شمارش شد ، بازشماری ها به پایان رسید و ادعاهای کلاهبرداری مطرح شد ، ما خواهیم فهمید که برنده چه کسی است. “

سناتور پاتریک تومی ، پنسیلوانیا ، که اعلام کرده است بازنشسته می شود ، با صدور بیانیه ای ترامپ و بایدن را به خاطر “مبارزات سخت و روحیه آمیز که باعث ایجاد تعامل مدنی با سابقه شده است” تبریک گفت. اما وی گفت که با توجه به نزدیک بودن نتایج ، آمریکایی ها به اطمینان خاطر در مورد انتخابات “با صداقت” ،

تومی گفت: “اعلام امروز رسانه ها درباره نتیجه انتخابات یک پیش بینی است.” “هنگامی که روند انتخابات به پایان رسید ، نتیجه گیری خواهد شد ، که پس از شمارش آرا votes قانونی ، حل و فصل دعوا و پایان هر بازشماری مجدد است.”

مایک جانسون ، نماینده لوئیزیانا ، یکی از مدعیان موقعیت رهبری در حزب خود ، در توییتر خود گفت که ترامپ را صدا کرده و او را تشویق کرده است “آقا قوی بمانید و به جنگ ادامه دهید!”

جانسون گفت: “ملت به عزم شما بستگی دارد.” “ما باید تمام راه حل های قانونی موجود را برای بازگرداندن اعتماد آمریکایی ها به انصاف سیستم انتخاباتی خود خسته کنیم.”

امیلی کوکران c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.