انتخاب رئیس جمهور منتخب جو بایدن از Neera Tanden به عنوان رئیس OMB تهدید به ایجاد جنگ سیاسی است

در صورت تأیید در دفتر مدیریت و بودجه ، تاندن مسئول تهیه بودجه ارائه دهنده بایدن خواهد بود و چندین صد تحلیلگر بودجه ، اقتصاددانان و مشاوران سیاست را با دانش عمیق دولت فرماندهی می کند

انتخاب رئیس جمهور منتخب جو بایدن از Neera Tanden به عنوان رئیس OMB تهدید به ایجاد جنگ سیاسی است

تصویر پرونده Neera Tanden. AP

ویلمینگتون: انتخاب جو بایدن رئیس جمهور منتخب برای هدایت دفتر مدیریت و بودجه به سرعت به عنوان یک نبرد سیاسی ظاهر می شود که می تواند تلاش های او برای پر کردن سریع دولت خود را مختل کند.

برخی از جمهوری خواهان ابراز تردید می کنند که نیرا تندن پس از سالها حمله به نمایندگان حزب جمهوری خواه در شبکه های اجتماعی ، می تواند توسط مجلس سنا تأیید شود – و بسیاری از آنها این گزینه را نادیده گرفتند.

تام Cotton ، سناتور جمهوری خواه آرکانزاس ادعا کرد سخنان Tanden “پر از نفرت و هدایت شده توسط بیدار چپ” بود.

جان کرنین ، سناتور جمهوری خواه تگزاس گفت که “اظهارات مبارزانه و توهین آمیز” تندن در مورد سناتورهای جمهوری خواه “مسلماً یک مسیر مشکل ساز” است. وی وی را “شاید بدترین نامزد (بایدن) تاکنون” و “رادیواکتیو” خواند.

رئیس بالقوه کمیته بودجه ، لیندزی گراهام کمتر خصمانه بود و به خبرنگاران گفت: “بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

سوزان کالینز متوسط ​​، از ماین ، مورد هدف Tanden ، گفت: “من او را نمی شناسم و چیز زیادی در مورد او نمی دانم ، اما من شنیده ام که او یک کاربر بسیار پرکار توییتر است.”

چنین احساسی با توجه به عدم تمایل عمومی حزب جمهوری اسلامی به انتقاد از سایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور در توییتر قابل توجه است. اما مانند همه نامزدهای بایدن ، تاندن برای خطا حاشیه کمی دارد زیرا در سنا که کاملاً تقسیم شده است با تایید روبرو می شود.

این می تواند به خصوص برای تندن ، مشاور سابق هیلاری کلینتون و رئیس مرکز چپ پیشرفت آمریکایی ، با توجه به سابقه مبارزات سیاسی ، دلهره آور باشد.

تیم انتقال بایدن ستایش بزرگی از Tanden از چهره هایی از جمله سناتور الیزابت وارن از ماساچوست و نامزد سابق فرمانداری جورجیا استیسی آبرامز منتشر کرد.

سایر دموکراتها نیز برای دفاع از نامزدی تندن هجوم آوردند. والری جارت ، دستیار سابق اوباما گفت که تندن “از نظر رفاهی بزرگ شده و در خانه های عمومی زندگی می کند. او اهمیت برنامه های اجتماعی ما را از نزدیک تجربه کرد. کار فوق العاده وی به بهبود فرصت های خانواده های کارگر اختصاص یافته است. او یک گزینه عالی برای هدایت OMB است. “

شرود براون ، سناتور اوهایو ، عضو جناح مترقی حزب افزود: “Neera Tanden باهوش ، باتجربه و واجد شرایط تصدی سمت مدیر OMB است.” “مردم آمریکا قاطعانه به تغییر رأی دادند: میچ مک کانل نباید مانع داشتن یک دولت فعال شود که برای افرادی که خدمت می کنیم کار کند.”

چاک شومر ، رهبر حزب دموکرات در صحن سنا گفت که نمی توان انتقاد جمهوری خواهان از تندن را جدی گرفت.

“راستش ، نفاق حیرت انگیز است. اگر جمهوری خواهان نگران انتقاد از توییتر هستند ، شکایات آنها بهتر متوجه رئیس جمهور ترامپ است. ”

در OMB ، تندن مسئول تهیه بودجه ارائه دهنده بایدن خواهد بود و فرماندهی چند صد تحلیلگر بودجه ، اقتصاددانان و مشاوران سیاست با آگاهی عمیق از عملکرد داخلی دولت را دارد.

در صورت پیروزی دموکرات ها در انتخابات دور دوم کرسی های مجلس سنا در جمهوری گرجستان ، کار تندن بسیار مهم خواهد شد زیرا این حزب اکثریت کمی را در اتاق کسب خواهد کرد. این به آنها امکان می دهد قانون بودجه ویژه ای تصویب کنند که می تواند کاهش مالیات ترامپ را پس بزند ، قانون مراقبت مقرون به صرفه را تقویت کند و اهداف دیگر هزینه را دنبال کند. OMB نقش اصلی را در چنین قوانینی خواهد داشت.

بایدن شامل دموکرات های ارشد ، در اوایل کار خود از بسته های ضد کسری بودجه حمایت می کردند ، اما حزب از آن زمان تغییر کرده است. بایدن نیرویی بود که در تأسیس کمیسیون کسری بودجه اوباما تأسیس شده بود ، که برای جلب آرا of میانه روهای دموکرات برای تصویب افزایش سقف وام در دولت ایجاد شد و رئیس آن ارسکین بولز رئیس دفتر سابق کاخ سفید کلینتون بود.

تندن یک دیدگاه رایج در میان قانونگذاران دموکرات دارد که جمهوری خواهان معمولاً فقط در زمان قدرت گرفتن دموکراتها اظهار نگرانی در مورد کسری می کنند و با اشاره به بسته های کاهش مالیات تصویب شده در سال اول دولت ترامپ و رئیس جمهور پیشین جورج دبلیو بوش در سال 2001 برای کاهش مالیات.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.