اولین دریافت کنندگان واکسن COfID-19 Pfizer در انگلستان ، همسر و همسر

با دکتر هاری شوکلا ، یکی از مبارزان روابط نژادی مستقر در Tyne and Wear ، براساس سرویس بهداشت ملی (NHS) براساس معیارهای تعیین شده برای اولین واکسن جهان که هفته گذشته مصوبات قانونی را در انگلیس دریافت کرده است ، تماس گرفته شده است

اولین دریافت کنندگان واکسن COfID-19 Pfizer در انگلستان ، همسر و همسر

تصویر نمایندگی خبرگزاری فرانسه

لندن: یک مرد 87 ساله و همسر 83 ساله اش از شمال شرق انگلیس روز سه شنبه به اولین زوج هندی الاصل در جهان تبدیل شدند که واکسن علیه کووید -19 ، بعد از تزریق اولین دوز تزریق Pfizer / BioNTech در بیمارستانی در نیوکاسل.

دکتر هاری شوکلا ، یکی از مبارزان روابط نژادی مستقر در Tyne and Wear ، بر اساس معیارهای تعیین شده برای اولین واکسن جهان برای دریافت واکسن های نظارتی در هفته گذشته در انگلیس ، توسط سرویس بهداشت ملی (NHS) تماس گرفته شده است.

همسرش ، رانجان ، سپس داوطلبانه درمورد لگن قرار گرفت ، زیرا او همچنین در مرحله اول افراد 80 سال به بالا قرار دارد ، کارگران خانه مراقبت و همچنین کارگران NHS که در معرض خطر هستند و واجد شرایط دریافت “ضربات نجات دهنده زندگی” هستند.

“هاری شوكلا و همسرش رنجان به دو بیمار اول در بیمارستانهای نیوكاسل تبدیل شده اند – و دو نفر از اولین افراد در جهان هستند كه کووید -19 واکسن ، “نیوکاسل بیمارستان NHS بنیاد اعتماد گفت.

آنها به مارگارت “مگی” Keanan 90 ساله از كاونتری به عنوان اولین كسی در جهان پیوستند كه گلوله وی را دریافت كرد و به دنبال ویلیام شكسپیر 81 ساله در وارویك شایر به عنوان نفر دوم.

شوکلا گفت: “من بسیار خوشحالم که امیدوارم به پایان این بیماری همه گیر نزدیک شویم و خوشحالم که می توانم با واکسن کار خود را انجام دهم ، من وظیفه خود می دانم که این کار را انجام دهم و برای کمک به هر کاری که می توانم انجام دهم.” ، که در کنیا متولد شد و پدرش از بمبئی تبریک گفت.

“در تماس با NHS [National Health Service]، من می دانم که همه آنها چقدر سخت کار می کنند و بیشترین احترام را برای آنها قائلم – آنها قلبی از طلا دارند و من از همه کارهایی که برای حفظ امنیت ما در طول بیماری همه گیر انجام داده اند سپاسگزارم. “

شوکلا که طی سالهای گذشته به عنوان مدیر شورای برابری نژادی Tyne and Wear Race مفتخر به دریافت MBE ، OBE و CBE شده است ، براساس ضوابط تعیین شده توسط کمیته مشترک واکسیناسیون و واکسیناسیون انگلیس توسط NHS مطلع شد. به عنوان بخشی از یک برنامه گسترش مرحله ای مبتنی بر افرادی که در بیشترین خطر مرگ بر اثر ویروس کشنده قرار دارند.

“امروز یک گام بزرگ به جلو در مبارزه بریتانیا علیه است ویروس کرونا ، همانطور که واکسن را به اولین بیماران در کل کشور تحویل می دهیم. من بی نهایت افتخار می کنم به دانشمندانی که این واکسن را تولید کرده اند ، افرادی که در آزمایشات شرکت کرده اند و NHS که بی وقفه تلاش کرده اند تا خود را برای آماده سازی آماده کنند ، “.

با این حال ، وی هشدار داد که واکسیناسیون گسترده به طول می انجامد و از مردم خواست که “چشم روشن” باقی بمانند و قوانین قفل را در ماه های زمستان پیش رو ادامه دهند.

NHS گفت که بزرگترین و پیش بینی شده ترین کمپین ایمن سازی در تاریخ را در 50 مرکز بیمارستانی انجام می دهد ، با شروع واکسیناسیون بیشتر در هفته ها و ماه های آینده با افزایش برنامه بعد از رسیدن اولین مجموعه از دوزها از سایت تولید Pfizer در بلژیک.

سلامت گفت: “ما امروز ، V-day ، به عنوان یک لحظه اساسی در مقابله با این بیماری وحشتناک به گذشته نگاه خواهیم کرد ، و من افتخار می کنم که خدمات بهداشتی ما در سراسر انگلستان در شرف بزرگترین برنامه واکسیناسیون ما هستند.” وزیر امور خارجه مت هانکوک ، که روز سه شنبه هنگام اظهار مصاحبه های تلویزیونی ، هنگامی که اظهار داشت “از بریتانیایی بودن خود احساس غرور می کند” از چشم اشکی درآمد.

از هفته گذشته واکسن Pfizer / BioNTech از آژانس تنظیم کننده داروها و محصولات بهداشتی انگلیس (MHRA) چراغ سبز دریافت کرد ، NHS گفت که کارگران آن به طور شبانه روزی برای مدیریت چالش تدارکاتی در مقیاس بزرگ استقرار واکسن کار می کنند.

ویروس کرونا بزرگترین چالش سلامت در تاریخ NHS است ، عزیزان ما را می گیرد و زندگی ما را مختل می کند “. سر سایمون استیونس ، مدیر اجرایی NHS گفت:

“استفاده از این واکسن نقطه عطف تعیین کننده ای در نبرد با بیماری همه گیر است. برنامه های واکسیناسیون NHS که با موفقیت به غلبه بر سل ، فلج اطفال و آبله کمک کرده اند ، اکنون تمرکز خود را به ویروس کرونا . کارکنان NHS افتخار دارند که به عنوان اولین سرویس بهداشتی در جهان که واکسیناسیون را با این تزریق COVID آغاز می کنند ، پیشگام هستند. “

MHRA تأکید کرده است که واکسن پس از آزمایش های “دقیق” ایمنی ، علی رغم سرعت بخشیدن به روند ، به دلیل فوریت یافتن واکسن م againstثر در برابر بیماری همه گیر ، که باعث ویرانی در سراسر جهان شده است ، برای پخش گسترده پاک شده است.

استاد پزشکی ملی NHS ، پروفسور استفان پویز ، هشدار داده است که استفاده از واکسن یک ماراتن خواهد بود و نه یک سرعت.

واکسن Pfizer قبل از ذوب شدن باید در دمای 70- درجه سانتیگراد ذخیره شود و قبل از استفاده فقط چهار بار در آن زنجیره سرد قابل جابجایی است. پزشكان عمومی (پزشكان عمومی) و سایر كاركنان مراقبت های اولیه نیز آماده به كار شده اند تا انتقال فوری را به صورت مرحله ای آغاز كنند.

مراکز واکسیناسیون که تعداد زیادی از بیماران را در اماکن ورزشی و مراکز کنفرانس معالجه می کنند ، پس از شروع فعالیت بیشتر واکسن ، با انتظار می رود در اوایل سال جدید میلادی ، بیشتر واکسن ها شروع به کار کنند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.