اویل پمپ تویوتا یاریس |لوازم یدکی تویوتا – لوازم اصلی تویوتا|فروش اویل پمپ تویوتا یاریس

اما تکنولوژی گیربکس اتوماتیک شش سرعته دنا متعلق به ۱۰ تا ۱۲ سال پیش است. گازو ریسینگ(متعلق به تویوتا) جزئیات اسپرت را بدنه و داخل کابین در نظر گرفته است که در تصاویر زیر مشاهده می کنید. از همه مهم تر، با استفاده از این پلتفرم تویوتا، یاریس کراس را با پیشرانه هیبریدی عرضه می کند، به دلیل اینکه همه ورژن های این پلتفرم برای تولید خودروهای برقی نیز به کار می روند. کارشناسان سپاهان باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند. اما از همه این ها مهم تر تجهیز آن به یک سامانه هیبریدی برقی است. یاریس کراس با فاصله محورهای 2560 میلی متر حتی از تویوتا C-HR هم کوچکتر است و به ترتیب به میزان 20 میلی متر عریض تر و 90 میلی متر مرتفع تر از یاریس هاچبک می باشد اما بازهم به عنوان کوچکترین کراس اوور تویوتا شناخته می شود.

نسل نو یاریس روی پلت فرم قابل تغییر 8-TNGA ساخته شده و در اندازه های بدنه ۴۰ میلی متر کوتاه تر، ۵۰ میلی متر پهن تر و در فاصله میان اکسلها ۵۰ میلی متر کشیده تر از نسل پیشین است. یکی از مراحل مهم کارشناسی تویوتا یاریس, کارشناسی بدنه میباشد چرا که هرگونه خوردگی, خط و خشها, رنگ شدگی و تعویض در قطعات تویوتا یاریس در تعیین قیمت تأثیر چشمگیری دارد. ماشینهای دستدوم تویوتا معمولاً در فروش مجدد قیمت خود را حفظ میکنند و FJ … ماشین فروشی تویوتا مدل هایلوكس دو كابین بلند در استان تهران خرید و فروش خودرو در تهران – فروش اقساطی خودرو تهران – فروش اینترنتی خودرو تهران – … بعد از خرید میتوانید در صورت نیاز خدمات پس از فروش را از نمایندگی های خدمات پس از فروش سپاهان باتری در سراسر کشور ، دریافت کنید . 2931 تویوتا نو و دسته دوم برای خرید و فروش با قیمت های مناسب در سراسر ایران و حومه شهر. قیمت روز انواع تویوتا دست دوم در بازار ,used-car-prices ,قیمت خودرو دست دوم , قیمت خودرو دست دوم خارجی, قیمت خودرو دست دوم ایرانی, قیمت خودرو دست …

در حال حاضر جزئیات چندانی در مورد موتور یاریس کراس منتشر نشده ولی گمان می رود که موتور سوختی آن ظرفیتی دست کم 1.5 لیتری داشته باشد. در بخش پیشرانه امکان انتخاب نمونه هیبریدی شامل یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری در کنار یک موتور الکتریکی پیش روی مشتری قرار خواهد داشت. در قسمت بالایی کنسول میانی نیز یک صفحه نمایشگر ۸ اینچی داده های کامپیوتر رانندگی، سامانه رهیاب، سیستم پخش و اینترنت و اپلیکیشن های گوناگون را در اختیار راننده و سرنشین جلو قرار میدهد. از پیشرانه کوچک یاریس نیز نمیتوان انتظار عملکرد فوقالعادهای داشت و مصرف بسیار پایین آن، کمتر پای صاحباش را به پمپ بنزینها باز میکند. باور نادرست سوم: قطعه اصلی و غیر اصلی عملکرد یکسانی دارند. خریدار می تواند رینگ های تا 18 اینچ را برای یاریس کراس سفارش دهد و رنگ اصلی در نظر کرفته شده برای آن، Brass Gold نام دارد که با رنگ مشکی سقف و ستون A زیبایی بدنه را دوچندان می کند.

با این حساب فضای صندوق عقب کاملا آزاد خواهد بود و هر مدل از یاریس ۲۷۰ لیتر فضای بار را شامل خواهد شد. قوای محرکه هیبریدی این خودرو شامل یک موتور ۱.۸ لیتری با قدرت ۹۸ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتنمتر و یک واحد الکتریکی میشود. این مجموعه قدرت ۱۱۴ اسب بخاری دارد. البته جی آر برای یاریس کراس چنین تغییری را مدنظر قرار نداده زیرا این خودرو به عنوان کراس اوور هیبریدی معرفی شده است. در آینده نزدیک تویوتا قصد دارد آن را در بازارهای دیگر نیز عرضه کند، البته شرکت هنوز جزئیاتی در این باره منتشر نکرده است. از ماه جاری مشتریان تایلندی میتوانند این خودرو را خریداری کنند و انتظار میرود در آینده نزدیک نیز فروش آن در سایر کشورها آغاز شود. مدل آینده این ماشین از نوع ماشین های محور جلو می باشد . سیستم تعلیق آن از نوع MacPherson بوده و در مقایسه با یاریس استاندارد از نرمی بیشتری در فرمان پذیری بهره میبرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تويوتا ياريس 2008.