اپل این AirPods Pro را بدون هزینه جایگزین می کند

اگر با کیفیت صوتی خود مشکلی را تجربه کرده اید AirPods طرفدار ، پس شما تنها نیستید. طبق گفته اپل ، “درصد کمی از کاربران AirPods Pro” ممکن است با مشکلات صدا در دستگاه های خود روبرو شوند.
اپل در ارتباطی در صفحه پشتیبانی خود اظهار داشت که AirPods Pro آسیب دیده ممکن است یک یا چند مورد از رفتارهای زیر را نشان دهد:
* صدای شکننده یا ساکن که در محیط های بلند ، با ورزش یا هنگام مکالمه با تلفن افزایش می یابد
* لغو فعال نویز مطابق انتظار کار نمی کند ، مانند از دست دادن صدای باس ، یا افزایش صداهای پس زمینه ، مانند صدای خیابان یا هواپیما
اپل جایگزینی رایگان برای این موارد ارائه می دهد AirPod Pro مدل ها. پیشنهاد جایگزینی در AirPods Pro معتبر است (چپ ، راست یا هر دو).
طبق گفته اپل ، کاربرانی که فکر می کنند با AirPods خود با مشکلات مشابهی روبرو هستند می توانند با هر ارائه دهنده خدمات مجاز اپل تماس بگیرند یا از یک فروشگاه خرده فروشی اپل وقت بگیرند یا با پشتیبانی اپل.
تیم های آنجا این مدل را بررسی می کنند تا بررسی کنند آیا واجد شرایط بودن برای این برنامه است. پس از تأیید موضوع ، AirPod های آسیب دیده جایگزین می شوند.
اپل تصریح می کند که در مورد این AirPod ها کاملاً مشکلی وجود ندارد و بنابراین موارد دیگر جایگزین نخواهند شد. اپل در صفحه پشتیبانی خود اضافه می کند: “مورد AirPods Pro تحت تأثیر قرار نگرفته و جایگزین نخواهد شد.”
اپل همچنین مشخص کرده است که این برنامه در سراسر جهان پوشش استاندارد گارانتی AirPods Pro را افزایش نمی دهد و مانند گذشته باقی می ماند. اپل پس از اولین فروش خرده فروشی واحد ، دو سال گارانتی AirPods را ارائه می دهد.