ایالت های ایالات متحده در نظر دارند برای رفع کمبود نیروی کار، به خردسالان اجازه کار در کافه ها را بدهند

ایالت های ایالات متحده در نظر دارند برای رفع کمبود نیروی کار، به خردسالان اجازه کار در کافه ها را بدهند

تصویر نمایشی ویکی‌مدیا کامانز

قانونگذاران در چندین ایالت آمریکا در حال بررسی کاهش قوانین کار کودکان هستند که به آنها اجازه می دهد ساعات بیشتری در شب های مدرسه و در نقش های گسترده از جمله سرو الکل در بارها و رستوران ها کار کنند.

این تلاش‌ها عمدتاً توسط قانون‌گذاران جمهوری‌خواه برای رسیدگی به کمبود کارگران و در برخی موارد، نقض مقررات فدرال انجام می‌شود.

حامیان رفاه کودکان نگران هستند که این اقدامات نشان دهنده یک فشار هماهنگ برای کاهش حمایت های سخت به دست آمده از کودکان خردسال است..

مقالات مرتبط

تایوان

تایوان خواهان “چتر هسته ای” آمریکا مشابه ژاپن و کره جنوبی برای جلوگیری از تهاجم چین است.

تایوان

تماشا کنید: یک زن خانه دار مقیم دبی با داشتن شوهر میلیونر جنبه های منفی دارد

طبق گزارشی که ماه گذشته توسط موسسه سیاست اقتصادی منتشر شد، قانونگذاران در دو سال گذشته در حداقل 10 ایالت، کاهش قوانین کار کودکان را پیشنهاد کردند. برخی از لوایح به قانون تبدیل شدند، در حالی که برخی دیگر پس گرفته شدند یا وتو شدند آسوشیتدپرس

قانونگذاران در ویسکانسین، اوهایو و آیووا به طور فعال در حال بررسی تسهیل قوانین کار کودکان برای رسیدگی به کمبود کارگر هستند که باعث افزایش دستمزدها و کمک به تورم می شود. کارفرمایان پس از جهش بازنشستگی، مرگ و میر و بیماری ناشی از COVID-19، کاهش مهاجرت قانونی و سایر عوامل، برای پر کردن موقعیت‌های باز تلاش کرده‌اند.

بازار کار در ایالات متحده یکی از تنگ ترین بازارها از زمان جنگ جهانی دوم است و نرخ بیکاری 3.4 درصد است که کمترین میزان در 54 سال اخیر است.

قانون‌گذاران در ویسکانسین از پیشنهادی حمایت می‌کنند که به نوجوانان 14 ساله اجازه می‌دهد در بارها و رستوران‌ها الکل سرو کنند. به گفته مؤسسه ملی سوء مصرف الکل و اعتیاد به الکل، در صورت تصویب، ویسکانسین دارای کمترین محدودیت در سراسر کشور خواهد بود.

سارا هاکبی سندرز، فرماندار آرکانزاس جمهوری خواه، در ماه مارس قانونی را امضا کرد که مجوزهایی را که کارفرمایان را ملزم به تأیید سن کودک و رضایت والدین می کرد، حذف کرد. بدون الزامات مجوز کار، شرکت هایی که قوانین کار کودکان را نقض می کنند، راحت تر می توانند ادعای ناآگاهی کنند. AP.

سندرز بعداً قانون جداگانه‌ای را امضا کرد که مجازات‌های مدنی را افزایش می‌دهد و مجازات‌های کیفری برای نقض قوانین کار کودکان ایجاد می‌کند، اما مدافعان نگران هستند که حذف الزامات مجوز، بررسی تخلفات را به طور قابل توجهی دشوارتر می‌کند.

سایر اقدامات برای کاهش قوانین کار کودکان در نیوجرسی، نیوهمپشایر و آیووا به قانون تبدیل شده است.

کیم رینولدز، فرماندار جمهوری‌خواه آیووا، سال گذشته قانونی را امضا کرد که به نوجوانان 16 و 17 ساله اجازه می‌دهد بدون نظارت در مراکز نگهداری از کودکان کار کنند. قانونگذار ایالتی این ماه لایحه ای را تصویب کرد که به نوجوانان در آن سن اجازه می دهد در رستوران ها مشروب سرو کنند. همچنین ساعات کار خردسالان را افزایش می دهد. رینولدز، که در آوریل گفت از اشتغال بیشتر جوانان حمایت می کند، تا 3 ژوئن فرصت دارد تا این اقدام را امضا یا وتو کند.

وزارت کار در ماه فوریه گزارش داد که تخلفات مربوط به کار کودکان از سال 2018 تقریباً 70 درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش اداره آمار کار، در سال 2021، 24 کودک در اثر جراحات ناشی از کار جان خود را از دست دادند. AP. طبق گزارشی از اداره حسابرسی دولت که مرگ کودکان را بین سال های 2003 تا 2016 پوشش می دهد، حدود نیمی از حوادث مرگبار کار در مزارع رخ داده است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام