ایتالیا برای دریافت 3.4 میلیون دوز واکسن Pfizer در ژانویه ، اولین tranche را به 1.6 میلیون نفر می رساند

کمیساریای ویژه ایتالیا برای اورژانس ویروس گفت که انتظار دارد مجوز Pfizer از آژانس پزشکی اروپا به موقع برای اولین واکسن هایی که در ژانویه تجویز می شوند ، تکمیل شود

ایتالیا برای دریافت 3.4 میلیون دوز واکسن Pfizer در ژانویه ، اولین tranche را به 1.6 میلیون نفر می رساند

پرونده – در این شنبه ، 23 مه 2020 ، دومنیکو آرکوری ، کمیساریای ویژه ایتالیا برای مذاکرات اضطراری ویروس طی مصاحبه ای با آسوشیتدپرس ، در رم. کمیساریای ویژه ایتالیا در مورد اورژانس ویروس روز پنجشنبه گفت ، تعداد قابل توجهی از ایتالیایی هایی که مایل به واکسیناسیون علیه COVID-19 هستند باید واکسن را تا ماه سپتامبر دریافت کرده باشند ، و این را به عنوان بزرگترین کمپین واکسن در حافظه کشور اعلام کرد. ایتالیا قرار است 3.4 میلیون دوز واکسن Pfizer را از طریق برنامه خرید اتحادیه اروپا در نیمه دوم ژانویه دریافت کند ، که برای تأمین دو دوز مورد نیاز 1.6 میلیون ایتالیایی از جمعیت نزدیک به 60 میلیون نفر کافی خواهد بود. (عکس AP / اندرو مدیچینی ، پرونده)

میلان: تعداد قابل توجهی از ایتالیایی هایی که می خواهند علیه آنها واکسینه شوند کووید -19 کمیساریای ویژه ایتالیا برای اورژانس ویروس روز پنجشنبه گفت که باید عکس های خود را تا سپتامبر آینده دریافت می کردند.

دومنیکو آرکوری ، کمیساریای ویژه گفت ، ایتالیا قرار است 3.4 میلیون دوز واکسن فایزر را در نیمه دوم ژانویه از طریق برنامه خرید اتحادیه اروپا دریافت کند ، کافی برای تأمین دو دوز مورد نیاز 1.6 میلیون از 60 میلیون نفر ایتالیا. وی گفت: افراد ایتالیایی سالخورده و افرادی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند اولویت اول را خواهند داشت.

آرکوری در یک کنفرانس خبری در رم گفت: “این بزرگترین کارزار تزریق واکسنی است که می توانیم بخاطر بسپاریم ، نه فقط در ایتالیا بلکه در تمام اروپا و بسیاری از مناطق جهان.”

کمیسر گفت که انتظار دارد مجوز Pfizer از آژانس پزشکی اروپا به موقع انجام شود تا اولین واکسن هایی که در ژانویه تجویز می شوند ، انجام شود. وی گفت که “با اضطراب در انتظار” تأیید واکسن های دیگر ضد این ماده است ویروس کرونا بنابراین می توانند به صورت داوطلبانه در اختیار همه ایتالیایی ها قرار گیرند.

آرکوری گفت: “ما نمی دانیم چه تعداد ایتالیایی می خواهند واکسن بزنند.” “من می توانم بگویم که بر اساس پیش بینی های معتبر نشده ، بخش مهمی از جمعیت ما قادر به واکسیناسیون در نیمه اول سال یا در هر صورت تا پایان سه ماهه سوم خواهند بود.”

آرکوری گفت ، دولت ایتالیا براساس توصیه های وزارت بهداشت ، نظم دریافت مقادیر مختلف شهروندان هنگام ورود را به پارلمان اطلاع می دهد.

آژانس Arcuri در نظر دارد روز جمعه روند مناقصه سرنگ ها و سوزن های مورد نیاز برای تزریق واکسن را باز کند. وی گفت: سه نوع سرنگ و حداقل شش نوع سوزن لازم است.

بیش از 47800 ایتالیایی در این بیماری همه گیر جان خود را از دست داده اند ، که بعد از انگلیس دومین تعداد در اروپا است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.