ایلان ماسک می گوید آنچه را که می خواهد توییت می کند

ایلان ماسک می‌گوید: «به من پول یا قدرت پیشنهاد بده... برایم مهم نیست که پول از دست بدهم»

ایلان ماسک به یهودستیزی متهم شد و از او پرسیده شد که چرا هر چیزی که به ذهنش می رسد توییت می کند. به این موضوع، ماسک با سرکشی پاسخ داد و گفت که آنچه را که می‌خواهد توییت می‌کند، حتی اگر نتیجه آن به معنای از دست دادن پول باشد.

در مورد ایلان ماسک هر چه می خواهید بگویید، اما لحظاتی وجود دارد که او به دنیا ثابت می کند که یک وحشی مطلق است، با جاه طلبی های شخصی بسیار کم یا اصلاً هیچ، فردی است که به اصول خود، هر چه که باشد، ایمان دارد. ماسک در مصاحبه‌ای که اخیراً از او پرسیده شد چرا به افراد خاصی به طور علنی حمله می‌کند و آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده است که چگونه توییت‌هایش می‌توانند بحث‌برانگیز باشند، ماسک پاسخ ساده‌ای داشت – اینکه هر چه بخواهد توییت می‌کند.

ایلان ماسک طی مصاحبه ای با دیوید فابر، خبرنگار CNBC، عزم خود را برای ارسال توییت های بحث برانگیز، حتی اگر به معنای متحمل شدن ضررهای مالی باشد، ابراز کرد. به نقل از فیلم عروس پرنسس، ماسک گفت: «این خط را به من یادآوری می‌شود: «به من پول پیشنهاد بده، به من قدرت بده، اهمیتی نمی‌دهم». ماسک گفت: “من آنچه را که می خواهم بگویم می گویم و اگر نتیجه آن از دست دادن پول باشد، همین طور باشد.”

در اوایل این هفته، ایلان ماسک زمانی که در توییتی نوشت که جورج سوروس او را به یاد مگنیتو می‌اندازد، متهم به یهودستیزی شد.

دلیل متهم شدن ماسک به یهود ستیزی در بهترین حالت ناچیز است.

مهم نیست که چگونه می خوانید، فکر اینکه اظهارات ماسک به هر طریقی به پیشینه یهودی سوروس حمله می کند کمی کشدار است. با توجه به این که ماسک هنوز هم کلمات تندتری برای سوروس داشته است.

سوروس که در دهه 1930 در یک خانواده یهودی در مجارستان به دنیا آمد، اشغال سرزمین خود توسط نازی ها را تحمل کرد و توانست زنده بماند. در همین حال، شخصیت مگنیتو، که او نیز از یک خانواده یهودی آلمانی است، به عنوان یک بازمانده از اردوگاه کار اجباری به تصویر کشیده شده است.

شایان ذکر است که سوروس اغلب هدف نظریه‌پردازان توطئه جناح راست قرار می‌گیرد، که اغلب از حملاتی استفاده می‌کنند که به‌طور گسترده به عنوان نمونه‌های نازک یهودستیزی شناخته می‌شوند.

ماسک بیشتر از سوروس انتقاد کرد، زمانی که برایان کراسنشتاین، روزنامه‌نگار آمریکایی اظهار داشت که سوروس به‌رغم انگیزه‌های خیرخواهانه‌اش اغلب مورد هدف قرار می‌گیرد، ماسک در پاسخ گفت: «شما فرض می‌کنید که این نیات خیرخواهانه است. آنها نیستند. هدف او تضعیف جوهر اساسی جامعه است. سوروس دشمنی با بشریت دارد.»

هنگامی که فابر اتهامات یهودستیزی را علیه ماسک مطرح کرد، در پاسخ گفت: «نه، من مطمئنا نیستم. در هر صورت، من طرفدار یهود هستم.»

ماسک با توجه به توییت خود در مورد سوروس و انسانیت، تأیید کرد که این در واقع نظر شخصی او بوده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام