اینگونه است که ممکن است خرید آنلاین در فصل تعطیلات مطابق با Adobe “به نظر برسد”

Adobe پیش بینی خرید آنلاین خود را برای فصل تعطیلات 2020 منتشر کرده است. بر اساس داده های Adobe Analytics ، این شرکت بیش از یک تریلیون بازدید از سایت های خرده فروشی ایالات متحده و 100 میلیون SKU از 80 مورد از 100 بزرگترین خرده فروشان ایالات متحده را تجزیه و تحلیل کرده است.
Adobe پیش بینی کرده است که فروش تعطیلات آنلاین ایالات متحده در مجموع 189 میلیارد دلار خواهد بود که با 33٪ افزایش سالانه ، برابر با رشد دو ساله در یک فصل ، رکورد های قبلی را شکست. اگر مصرف کنندگان دور دیگری از بررسی های محرک را دریافت کنند و فروشگاه های فیزیکی نیاز به تعطیلی در بخشهای وسیعی از کشور را داشته باشند ، انتظار می رود که مصرف کنندگان 11 میلیارد دلار آنلاین هزینه کنند و در مجموع از 200 میلیارد دلار (47٪ افزایش در سال گذشته) بگذرد.
به جای هفته سایبر (روز شکرگذاری – دوشنبه سایبری) ، Adobe انتظار دارد نوامبر و دسامبر امسال به ماه های سایبری تبدیل شود:
* سوابق روزانه: فروش آنلاین هر روز بین 1 تا 21 نوامبر از 2 میلیارد دلار فراتر می رود و از 22 نوامبر تا 3 دسامبر به 3 میلیارد دلار در روز افزایش می یابد.
* جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری: پیش بینی می شود جمعه سیاه 10 میلیارد دلار فروش آنلاین داشته باشد که 39٪ رشد سالانه داشته باشد. دوشنبه سایبری با 12.7 میلیارد دلار ، رشد 35 درصدی در سال گذشته ، بزرگترین روز خرید آنلاین سال باقی خواهد ماند.
* سهم تلفن های هوشمند: آمریکایی ها در مقایسه با سال 2019 28.1 میلیارد دلار بیشتر برای خرید تلفن های هوشمند خود هزینه می کنند ، که 42٪ از کل فروش آنلاین را تشکیل می دهد و رشد 55٪ را در سال نشان می دهد.
* خرده فروشان کوچک در مقابل خرده فروشان کوچک: خرده فروشان کوچک (درآمد سالانه 10 میلیون دلار – 50 میلیون دلار) افزایش بیشتری در درآمد (افزایش 107 درصدی) در مقابل خرده فروشان بزرگ (84 درصدی افزایش) دارند. جزئیات بیشتر در زیر
* مورد انتظارترین هدایا / اسباب بازی ها: Rainbocorns ، Cutetitos ، Little Live Pets ، اسباب بازی های Star Wars و مجموعه های LEGO. بازی های ویدیویی: Cyberpunk 2077، Call of Duty: Black Ops Cold War، Spider-Man: Miles Morales، Mario Kart Home Circuit، Super Mario 3D All Stars. کنسول های بازی: پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری X ، نینتندو سوییچ.
* خریداران جدید: Adobe پیش بینی می کند 9٪ از کل مشتریان تعطیلات به دلیل همه گیری ، خالص خریداران آنلاین جدید باشند و انتظار می رود نرخ تبدیل به طور قابل توجهی افزایش یابد (13٪). انتظار می رود ارزش متوسط ​​سفارش (AOV) در سالیان ثابت ثابت باشد.
* هفته انتخابات (1-7 نوامبر) مجموعاً 16.3 میلیارد دلار فروش آنلاین دارد. در روز بعد از انتخابات ، فروش آنلاین 11 درصد آهسته تر از کل هفته رشد خواهد کرد.
جان كوپلند ، رئیس بخش بازاریابی و بینش مشتری در Adobe. “امسال مانند گذشته نیست و برای اولین بار دیگر به اوج فروش تعطیلات به عنوان هفته سایبر اشاره نمی کنیم – اکنون ماه سایبر است.”
پیش بینی های اضافی
هفته سایبر به ماههای سایبری تبدیل می شود: طی هفته های منتهی به آخر هفته شکرگذاری (1-22 نوامبر) ، Adobe پیش بینی می کند که مصرف کنندگان 56 میلیارد دلار ، 37 درصد افزایش سالیانه هزینه می کنند. در میان نگرانی های مربوط به تاخیرهای حمل و نقل ، تقاضای محصول و فضای نامشخص اقتصادی ، خرده فروشان فروش تعطیلات را خیلی زودتر از این فصل آغاز می کنند. رکورد 33٪ از مصرف کنندگان قصد دارند خریدهای تعطیلات خود را تا جمعه سیاه کامل کنند.
* تخفیف های اولیه در ماه نوامبر: تخفیف قابل توجه تعطیلات طی دو هفته اول ماه نوامبر آغاز می شود و به عمیق ترین کاهش قیمت در جمعه سیاه از طریق دوشنبه سایبری تبدیل می شود:
* جمعه سیاه بهترین روز برای دریافت تخفیف در لوازم خانگی (به طور متوسط ​​11٪ تخفیف) و تلویزیون (19٪) است
* پیش بینی می شود که شنبه (28 نوامبر) کسب و کار کوچک بیشترین تخفیف را برای رایانه ها به همراه داشته باشد (18٪)
* بهترین تخفیف برای اسباب بازی ها (20٪) و مبلمان (10٪) یکشنبه ، 29 نوامبر ، یک روز قبل از Cyber ​​Monday سقوط می کند
* کالاهای ورزشی بهترین پیشنهادات را در 13 دسامبر (27٪) با تجهیزات الکترونیکی در 18 دسامبر (19٪) ارائه می دهند.
* در تاریخ 26 دسامبر بهترین قیمت ابزار و کالاهای بهسازی منزل (12٪) مشاهده می شود
* گزینه های حمل و نقل ارزان و ارزان تقاضای زیادی دارند:
* 64٪ از مصرف کنندگان می گویند که امسال هزینه حمل و نقل سریع را پرداخت نمی کنند ، به خرده فروشان این پیام را می دهد که تاریخ های قطع حمل و نقل رایگان باید زودهنگام اعلام شود.
* خرده فروشان ارزانترین گزینه حمل و نقل را در روز بعد از دوشنبه سایبری ارائه می دهند.
* به جای گردهمایی های دوستانه و خانوادگی امسال ، انتظار می رود آمریکایی ها 18 درصد بیشتر برای هدایای تحویل مستقیم از خرده فروش به افرادی که ممکن است در غیر این صورت حضوری ببینند ، هزینه کنند.