این هتل دبی مهمانی هایی را در آسمان با قیمت 14000 دلار در ساعت برگزار می کند

این هتل دبی مهمانی هایی را در آسمان با قیمت 14000 دلار در ساعت برگزار می کند

نمای کلی از محله جمیرا در دبی، امارات. عکس فایل.

دبی به خاطر سبک زندگی اسراف و تجملاتش معروف است. این شهر از هتل‌های مجلل لذت می‌برد که همیشه در خبرها برای غلبه بر یکدیگر هستند. امکانات بی‌نظیر ارائه شده توسط این هتل‌ها همیشه آن‌ها را در راس بازی‌شان نگه می‌دارد. با صحبت از چنین امکانات درجه یک، یک هتلدار می خواهد کل نبرد را بر دیگران پیروز شود و خدمات جت خصوصی خودش را ارائه کرده است.

یکی از مشهورترین هتل های زنجیره ای دبی، FIVE Hotels and Resorts، پذیرش رزرو با جت شخصی 16 سرنشین خود را آغاز کرده است. این هواپیما دارای چراغ های LED، سیستم صوتی با کیفیت کلوپ شبانه، صفحه تلویزیون 55 اینچی و یک تخت کینگ با حمام اختصاصی است تا بتوانید از روی صندلی خود جشن بگیرید و برقصید. هر ساعت پرواز در هتل های FIVE هواپیما حدود 13000 تا 14000 دلار هزینه دارد. مزیت این است که هر کسی می تواند یک پرواز 12 ساعته رزرو کند و نه فقط مهمانان هتل.

FIVE که در سال 2017 تأسیس شد، با خدمات جت خصوصی فراتر از هتل ها گسترش یافته است. به گفته کبیر مولچندانی، بنیانگذار FIVE Hotels، گام بعدی این شرکت ساخت یک قایق تفریحی با برند برای مهمانی های فراساحلی خواهد بود. او گفت: “ما همیشه به دنبال راه های جدیدی برای ارائه به مهمانان خود هستیم منحصر به فرد و تجربه به یاد ماندنی.» بنیانگذار خدمات جت خصوصی افزود: «Fly FIVE یک بسط طبیعی از فلسفه مهمان نوازی ما است و حال و هوا را به ارمغان می آورد. در پنج تا آسمان.»

جت خصوصی: 9H-FIVE یا Nine-Hotel-FIVE

این هتل بر اساس مدل Airbus ACJ TwoTwenty ساخته شده توسط شرکت هواپیمایی سوئیسی Comlux ساخته شده است. برد 12 ساعته به آن اجازه می دهد تا به مقاصدی مانند سانتورینی، ایبیزا و زوریخ پرواز کند، جایی که FIVE اولین استراحتگاه خود را در اروپا دارد. همچنین دارای اتصال Wi-Fi، سایه‌های الکتروکروماتیک روی پنجره‌ها و روشنایی حالت است که می‌تواند بر اساس زمان روز یا ترجیحات مسافران تنظیم شود.

FIVE Hotels and Resorts 14 مکان را در دو ملک دبی ارائه می دهد که به خاطر فضای پر جنب و جوش و پیشنهادات سرگرمی خود مشهور هستند. 470 اتاق و سوئیت مجلل در هتل شاخص FIVE Palm Jumeirah وجود دارد که دارای موقعیت مکانی خیره کننده در ساحل، اسپا، مرکز تناسب اندام و چندین استخر است. رویدادهای منظم در هتل شامل برانچ، مهمانی های استخر، و اجرای موسیقی زنده است. هتل FIVE Jumeirah Village با ۲۶۹ استخر، جکوزی، تراس‌های سرسبز، و صحنه‌های آشپزی بی‌نظیر، یک استراحتگاه شیک به سبک پنت‌هاوس است.

خدمات جت خصوصی را می توان از طریق comeplayfly.com رزرو کرد. بسته های متنوعی از جمله اقامت در پنج هتل، ترانسفر فرودگاهی و رویدادهای اختصاصی برای مهمانان در دسترس است.