بازار تلفن های هوشمند هند رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد

بازار تلفن های هوشمند هند در سه ماهه سوم (ژوئیه-آگوست-سپتامبر) سال 2020 رکورد جدیدی را به ثبت رساند. طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط سرویس Counterpoint’s Market Monitor ، بازار گوشی های هوشمند بالاترین میزان فروش را در یک سه ماهه گذشته داشته است. میزان حمل و نقل گوشی های هوشمند در کشور با رشد 9 درصدی نسبت به سال گذشته (سالانه) به بیش از 53 میلیون دستگاه در سه ماهه گذشته رسیده است که یک رکورد همیشگی در بازار است. در این گزارش آمده است: “فشار از سوی مارك ها همراه با تقاضای متوقف شده به دلیل قفل شدن و فروش زیاد در سیستم عامل های آنلاین منجر به این رشد شد.”
“بازار تلفن های هوشمند هند در حال بازیابی است زیرا محدودیت های قفل کردن کاهش یافته است. بازار طی چند ماه گذشته رشد مداومی را نشان داده است. این در حالی است که سیستم عامل های عمده آنلاین میزبان فروش گسترده ای هستند ، تقاضای زیادی در طول روز استقلال مشاهده شد. ”
در اینجا همه مواردی است که به بازار کمک کرده است تا این رکورد و سایر موارد مهم را ثبت کند:
* سامسونگ برای اولین بار از Q3 2017 ، بازار تلفن های هوشمند هند را با 24٪ سهم حمل و نقل هدایت کرد ، شیائومی از نزدیک با 23٪ سهم دنبال می شود. سامسونگ 32٪ رشد سالانه داشته است.
* شیائومی همچنان برترین مارک آنلاین است. این شرکت در طی سه ماهه گذشته شاهد تقاضای زیادی برای سری Redmi 9 و Note 9 خود بود.
* بازار شاهد افزایش متوسط ​​قیمت فروش (ASP) تلفن های هوشمند بود. در این گزارش آمده است: “به دلیل همه گیری ، مصرف کنندگان هندی در نهایت در فعالیت های اوقات فراغت صرفه جویی کرده اند. اکنون این پس اندازها به خرید گوشی های هوشمند منتقل می شود.”
* بخش میان رده (10،000 تا 20،000 روپیه) به عنوان محبوب ترین بخش ظاهر شد. این بخش بالاترین سهم خود را در حمل و نقل در طول یک چهارم گذشته به دست آورده است.
* تمرکز روی کانالهای آنلاین بیشتر شد. “حتی مارک های آفلاین محور مانند vivo ، OPPO و ایتل به دلیل تغییر رفتار مصرف کننده ، حضور آنلاین خود را افزایش می دهند. اگرچه کانالهای آنلاین همچنان در کانون توجه هستند ، شرکتهای OEM همچنین در تلاشند تا از فرصتهای جدید در کانالهای آفلاین در شهرهای ردیف 2 و ردیف 3 استفاده کنند. در این رابطه ، شیائومی “فروشگاه Mi روی چرخ ها” را راه اندازی کرد ، سامسونگ Galaxy M01 Core را راه اندازی کرد و vivo تخفیف خرده فروشی بیشتری را اعلام کرد. ”
* ویوو با سری X50 خود وارد بازار پرمیوم شد. شرکتی که جایگاه شماره 3 را در بازار دارد ، اولین OEM تولید کننده تلفن دوربین گیمبال شد.
* من واقعی سری C را با پرتاب های متعدد برای استفاده از تقاضای پنهان گسترش داد. سری Narzo آن نیز جذابیت قابل توجهی در بازار پیدا کرد.
* اپل بخش حق بیمه را هدایت کرد (30،000 روپیه بالاتر). این شرکت حتی قبل از عرضه پرچمدار 2020 خود ، OnePlus را شکست داد ، که ناشی از تقاضای شدید برای آیفون SE 2020 و آیفون 11.
* وان پلاس همچنان برترین برند در بخش حق بیمه مقرون به صرفه (30000 تا 45000 روپیه) است که توسط فروش وان پلاس 8 هدایت می شود. این شرکت با سری Nord خود وارد میانه ردیف بالایی (20،000 تا 30،000 روپیه) شد. در سه ماهه ابتدایی وان پلاس نورد به عنوان پرفروش ترین مدل در این بخش ظاهر شد.