بازشماری آرا County در شهرستان میلواکی با اضافه شدن جو بایدن به 132 رأی به حاشیه خود پایان می یابد

رئیس جمهور منتخب ایالات متحده با نزدیک به 20،600 رأی ویسکانسین را به دست آورد و اختلاف او در شهرستانهای میلواکی و دانمارک حدود 2 بر 1 بود

بازشماری آرا County در شهرستان میلواکی با اضافه شدن جو بایدن به 132 رأی به حاشیه خود پایان می یابد

تصویر پرونده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا. AP

مدیسون: شهرستان میلواکی روز جمعه بازشماری آرا presidential ریاست جمهوری خود را به اتمام رساند و فقط در اندکی تغییر آرا برای یکی از دو شهرستان ویسکانسین در بازشماری آرا مشاهده شد ، اما به نظر می رسد وکلای رئیس جمهور دونالد ترامپ برای یک چالش قانونی آماده اند تا ده ها هزار رأی بیاندازند.

برآورد رئیس جمهور منتخب جو بایدن پس از بازشماری بیش از 450 هزار رأی از سوی مقامات انتخابات شهرستان ، 132 رأی افزایش یافت. بایدن ، یک دموکرات ، با نزدیک به 20600 رأی این ایالت را به دست آورد و اختلاف او در شهرستانهای میلواکی و دان حدود 2 بر 1 بود.

ترامپ برای بازشماری مجدد در هر دو شهرستان که تعداد زیادی رای دهنده دموکرات دارند ، پرداخت کرد. از صبح جمعه ، ترامپ 68 رای بیش از بایدن در شهرستان دان کسب کرده بود ، اما مقامات انتخاباتی انتظار نمی رود که این کار تا روز یکشنبه تمام شود.

پس از یافتن چند صد رأی در اوایل هفته جاری ، آرا شهرستان میلواکی برای هر دو نامزد افزایش یافت. کلر وودال-وگ ، مسئول ارشد انتخابات در شهر میلواکی ، گفت که آراots بدلیل “خطای انسانی” در ابتدا شمارش نشده اند.

جورج کریستنسون ، دفتردار شهرستان میلواکی گفت: “من قول داده ام که این یک روند شفاف و منصفانه خواهد بود و همین بود.”

به نظر می رسد مبارزات انتخاباتی ترامپ در حال آماده سازی یک چالش دادگاه برای تغییر نتیجه انتخابات است ، اما پنجره وی برای طرح شکایت محدود است. آخرین مهلت تصویب رای سه شنبه است. صدور گواهینامه توسط رئیس دموکرات کمیسیون انتخابات ویسکانسین انجام می شود که دو حزب است.

اتحاد رای دهندگان ویسکانسین ، یک گروه محافظه کار ، پیش از این با تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات انتخابات ، خواستار جلوگیری از تأیید نتایج شده است. این بسیاری از ادعاهایی است که انتظار می رود ترامپ ادعا کند.

وکلای فرماندار ویسکانسین ، تونی اورس ، روز جمعه پاسخی به این دادخواست دادند و آن را “حمله گستاخانه به خود دموکراسی” خواندند و از دادگاه عالی ایالت خواستند که آن را رد کند.

اورس ، یک دموکرات ، گفت که دادخواست این گروه “معضلی از تحریفات قانونی” است که با استفاده از اظهارات نادرست واقعی در تلاش برای گرفتن حق رأی از میلیون ها نفر از ساکنان ویسکانسین است. او استدلال می کند که عدم تأیید نتایج انتخابات باعث لغو سایر نتایج انتخابات در سراسر ایالت می شود و دولت را به هرج و مرج می کشاند.

وکلای ترامپ آرای غیابی را هدف قرار داده اند ، جایی که رأی دهندگان خود را “محدود به مدت نامحدود” معرفی می کنند ، به آنها اجازه می دهد بدون نشان دادن شناسه عکس ، رأی غایب دهند. رأی هایی که دارای یک پاکت گواهی با دو رنگ مختلف جوهر هستند ، نشان می دهد که یک کارگر نظرسنجی به تکمیل آن کمک کرده است. و برگه های رای غیابی که سابقه کتبی جداگانه ای برای درخواست آن ندارند ، مانند برگه های حضوری غیابی.

مقامات انتخاباتی در هنگام بازشماری آرا those آن آرا را شمرده اند ، اما به درخواست کارزار انتخاباتی ترامپ آنها را به عنوان نمایشگاه علامت گذاری کرده اند.

مبارزات انتخاباتی ترامپ در حال حاضر در جاهای دیگر دادگاه بدون اثبات کلاهبرداری گسترده ، که کارشناسان به طور گسترده موافقند وجود ندارد ، شکست خورده است. چالش های حقوقی ترامپ در آریزونا ، جورجیا ، میشیگان ، نوادا و پنسیلوانیا شکست خورده است.

روز دوشنبه ، دولت فدرال بایدن را به عنوان “برنده آشکار” انتخابات 3 نوامبر بر سر ترامپ به رسمیت شناخت. حتی اگر ترامپ حملات خود را به انتخابات ادامه داد ، اما گفت که در حال انتقال به بایدن است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.