بانک پرداخت Paytm قصد دارد در مدت سه ماه 5 میلیون FASTag صادر کند

DEHI جدید: Paytm Payments Bank Ltd (PPBL) گفت که بیش از 5 میلیون وسیله نقلیه را به FASTag مجهز کرده است و قصد دارد در سه ماه آینده تعداد مشابهی از برچسب ها را صادر کند. PPBL همچنین امکان پرداخت خودکار نقدی را در 211 میدان عوارض در سراسر کشور فراهم می کند و به بزرگترین بانک تملک کننده تحت مجموعه ملی عوارض الکترونیکی در بیانیه ای (برنامه NETC) آمده است.
در بیانیه ای آمده است: “این بانک همچنان بزرگترین ناشر FASTags در كشور است و بیش از 5 میلیون دستگاه خودرو را به این برچسب ها مجهز كرده است. با این كار ، بانك پرداخت Paytm به عنوان بزرگترین تسهیل كننده پرداخت عوارض دیجیتال در كشور ظاهر شده است.”
این گزارش افزود ، PPBL همچنین قصد دارد 100 میدان عوارض دیگر را به دست آورد و در سه ماه آینده 100 درصد رشد فروش FASTag را به دست آورد.
ملی مجموعه عوارض الکترونیکی (NETC) برنامه گل سرسبد از وزارت حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها ، به منظور حذف تنگناها و اطمینان از جابجایی بی نقص ترافیک و جمع آوری هزینه کاربر طبق نرخ های اعلام شده ، با استفاده از فن آوری غیر فعال شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) به صورت پان-هند اجرا شده است.
PPBL گفت: به منظور آموزش مردم در مورد سهولت پرداخت بدون پول در محل های عوارض و کمک به دارندگان وسایل نقلیه در خرید برچسب ها ، بیش از 20،000 کمپ در محل های عوارض ، پارکینگ های مسکونی ، جایگاه های سوخت و سایر مناطق تجاری در سراسر کشور ایجاد کرده است.
“ما متعهد هستیم که میزان پذیرش دیجیتال پرداخت عوارض را در کشور افزایش دهیم و سفرهای جاده ای را برای همه یکپارچه و از نظر زمانی کارآمد بسازیم … تمام تلاش های ما در راستای تقویت مأموریت” دیجیتال هند “دولت ما و تشویق پرداخت های بدون پول در کشور ما کشور ، “مدیر عامل و مدیر عامل PPBL Satish Kumar Gupta گفت.
PPBL همچنین با نمایندگی های تولیدکنندگان خودرو مانند Maruti Suzuki ، Hyundai Motor India ، Honda Cars India ، Kia Motors India Pvt Ltd ، MG Motor India و دیگران همکاری کرده است تا از قبل نصب شود Paytm FASTags در زمان خرید وسیله نقلیه. آقای SR