بایدن و آلبانی درخواست هایی را از وطن در نشست چهارگانه آورده اند

شهروندان ایالات متحده و استرالیا می خواهند با نخست وزیر مودی دیدار کنند: بایدن و آلبانی در نشست چهارگانه درخواست هایی را از وطن آورده اند.

نشست رهبران چهارگانه در هیروشیما، ژاپن در 20 مه 2023. Twitter/@narendramodi

به نظر می رسد محبوبیت نخست وزیر نارندرا مودی در صحنه جهانی در حال رسیدن به اوج های جدیدی است.

در این نشست چهارگانه، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و آنتونی آلبانیز، نخست‌وزیر استرالیا، با پیام‌هایی از سوی شهروندان کشورهای متبوع خود که درخواست شرکت در برنامه‌های رهبر هند را داشتند، به نخست وزیر مودی آمدند.

بایدن گفت که شهروندان برجسته آمریکایی از رئیس جمهور درخواست کرده اند که به آنها اجازه دهد در برنامه های مودی در سفر ماه آینده او به واشنگتن دی سی شرکت کنند.

مقالات مرتبط

PM

سفر نخست وزیر مودی به استرالیا با وجود لغو نشست رهبران چهارگانه: آلبانیز همچنان ادامه دارد

PM

استرالیا اجلاس سران چهارگانه را پس از به تعویق انداختن سفر بایدن در بحبوحه بن بست بدهی داخلی آمریکا لغو کرد

در حالی که آلبانیز، با تکرار دیدگاهی مشابه، گفت که برای او نیز پاسخگویی به همه درخواست‌هایی که برای یک رویداد اجتماعی دریافت می‌کند، دشوار است، جایی که مودی در آن روز سه‌شنبه سخنرانی خواهد کرد، حتی اگر مکان سیدنی ظرفیت 20000 نفر را دارد.

آلبانیز به یاد آورد که چگونه در ورزشگاه نارندرا مودی بیش از 90000 نفر از او در دور پیروزی استقبال کردند.

در این باره، بایدن با لحنی سبک تر به مودی گفت که باید امضای خود را بگیرد.

مودی و آلبانیز برای تماشای مسابقه آزمایشی هند و استرالیا در ماه مارس امسال در ورزشگاه گجرات حضور داشتند و یک دور افتخار زده بودند.

انتظار می‌رود که مودی روز دوشنبه در چارچوب سفر سه کشور خود به استرالیا سفر کند.

در گفت‌وگوی چهارجانبه امنیتی، نخست‌وزیر مودی بر اهمیت این گروه از کشورها – ایالات متحده، استرالیا، هند و ژاپن – در جهان معاصر تأکید کرد.

نخست وزیر مودی خطاب به رهبران چهارگانه، رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن، آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا و فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، گفت: «در این حقیقت که منطقه هند و اقیانوس آرام موتور محرکه تجارت، نوآوری و توسعه جهانی است، هیچ شکی وجود ندارد. ما موافقیم که امنیت و موفقیت منطقه هند و اقیانوس آرام نه فقط برای این منطقه، بلکه برای کل جهان مهم است.»

وی همچنین گفت که Quad به عنوان یک سکوی کلیدی برای تضمین صلح، ثبات و رفاه در هند و اقیانوس آرام ظاهر شده است و ائتلاف بر اساس دستور کار سازنده و اصول دموکراتیک در حال حرکت به جلو است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام