با ورود موج دوم به کشور ، تعداد کل COVID-19 آلمان به 10 لک افزایش می یابد. شک و تردید در مورد واکسن بوجود می آید

تعداد بیماران COVID-19 تحت مراقبتهای ویژه در سراسر کشور از بیش از 360 نفر در اوایل ماه اکتبر به بیش از 3500 هفته گذشته رسیده است

با ورود موج دوم به کشور ، تعداد کل COVID-19 آلمان به 10 لک افزایش می یابد.  شک و تردید در مورد واکسن بوجود می آید

مشتریان در بالکن کنار تزیینات کریسمس در یک مرکز خرید در برلین ایستاده اند. آلمان قصد دارد برای کریسمس محدود کردن ویروس را کاهش دهد. خبرگزاری فرانسه

آلمان ، زمانی چراغ امید در اروپا ویروس کرونا کابوس ، یک میلیونمین پرونده خود را در روز جمعه ثبت کرد ، زیرا سوالاتی درمورد میزان محافظت توسط یکی از کاندیداهای اصلی واکسن مطرح شد.

مانند بیشتر قاره ، آلمان در حال مبارزه با احیای یک بیماری همه گیر است که نشانه کمی از عقب نشینی قبل از انتشار چندین تلقیح اصلی است.

اما توسعه دهندگان یکی از نقاط ضعف ، غول دارویی انگلیس AstraZeneca ، روز پنجشنبه گفت که پس از تولید نتایج متفاوت در یک آزمایش مرحله آخر ، تحقیقات بیشتری لازم است.

این عارضه هنگامی رخ داد که میلیون ها آمریکایی بر خلاف آنچه برای شکرگذاری جمع شده بودند جمع شدند کووید -19 این دستورالعمل ها ، علی رغم ثبت بیش از 2400 مرگ در ایالات متحده در بالاترین سطح شش ماهه.

آلمان تا حد زیادی مهار شیوع ویروس در بهار بود اما موج دوم عفونت ها به شدت آن را تحت تأثیر قرار داده است.

موسسه کنترل بیماری رابرت کوچ در روز جمعه بیش از 22000 مورد جدید را ثبت کرد و کل کشور را از مرز 10 لک عبور داد.

تعداد کووید -19 بیماران تحت مراقبت های ویژه در سراسر کشور از بیش از 360 در اوایل ماه اکتبر به بیش از 3500 در هفته گذشته رسیده است.

بزرگترین اقتصاد اروپا رستورانها ، بارها ، اماکن ورزشی و مکانهای فرهنگی را بسته است ، اگرچه مدارس و مغازه ها همچنان باز هستند.

اما قوانین در مواقع کریسمس و سال نو به طور موقت تسهیل می شود تا جشن ها برگزار شود و از 23 دسامبر تا روز سال نو میلادی جلسات حداکثر 10 بزرگسال اجازه می دهد.

امید واکسن

بسیاری از کشورها امیدوارند که واکسن را برای پایان دادن به بدبختی متوقف کنند ، پس از نشان دادن کارآیی 95 درصدی در آزمایشات ، دو مورد در آستانه تأیید مقامات قرار دارند.

اما سومین کاندیدای AstraZeneca جمعه پس از آنکه محققان به طور تصادفی کشف کردند که در صورت دادن نیم دوز ، و به جای دو دوز کامل ، یک وعده کامل انجام می شود ، با عدم اطمینان مواجه شد.

با این وجود واکسن برای تأیید به تنظیم کننده انگلیس ارسال شده است.

در این میان ، بسیاری از جهان با زمستانی غم انگیز روبرو شده است که با قفل شدن ، اضطراب اقتصادی و خسارات انسانی ویرانگر از بین رفته است.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده روز پنجشنبه در یک سخنرانی ویدئویی شکرگذاری پیام امیدی را ارائه داد که آمریکایی ها را برای شکست دادن شیوع دعوت کرد.

وی گفت: “من می دانم كه روزهای بهتری در راه است ، من می دانم كه آینده ما چقدر روشن است. من می دانم كه قرن بیست و یکم قرن آمریكا خواهد بود.”

بایدن گفت که او به طور معمول برای یک مهمانی بزرگ خانوادگی به سواحل نیوانگلند سفر می کند اما امسال برای یک دورهم جمع شدن در دلاور در خانه می ماند.

وی گفت: “من می دانم كه این راهی نیست كه بسیاری از ما امیدوار بودیم تعطیلات خود را سپری كنیم. ما می دانیم كه یك عمل كوچك در خانه ماندن هدیه ای است برای هموطنان آمریكایی.”

اما کاخ سفید ترامپ “علی رغم خطر سلامتی” از “همه آمریکایی ها خواست که در خانه ها و عبادتگاهها جمع شوند”.

آنتونی فاوسی ، بزرگترین متخصص بیماری های عفونی در آمریکا ، اظهار داشت که علی رغم تعدیل بسیاری از افراد ، انتظار دارد “جرمی بر اثر افزایش موج” ناشی از جشن های تعطیلات ایجاد شود.

رژه روز شکرگذاری میسی در نیویورک ، یک سنت گرامی داشت که قدمت آن تقریباً یک قرن است که با بالن های غول پیکر و شناورهای رنگارنگ برگزار می شود ، در یک جشن کوتاه ساخته شده برای تلویزیون فقط در یک بلوک شهر ، بدون ازدحام جمعیت و بیشتر آن از قبل ضبط شده است .

“مردم نمی فهمند”

در سطح جهان ، بیش از 60 میلیون عفونت و 1.4 میلیون مرگ از زمان جدید ثبت شده است ویروس کرونا بر اساس جدول جمع آوری شده توسط ، اواخر سال گذشته در چین ظهور کرد خبرگزاری فرانسه از منابع رسمی

کشورهایی که موفقیت چشمگیری در برابر ویروس دیده اند اکنون در حال مبارزه با شیوع جدید هستند.

کره جنوبی در این هفته میله ها و کلوپ های شبانه را تعطیل کرد ، زیرا برای سومین موج اصلی مهار می شود ، موارد ویروس در بالاترین سطح از ماه مارس است.

در همین حال بریتانیا و فرانسه به زودی قصد دارند روند کاهش قفل را کاهش دهند ، اما مقامات گفته اند که محدودیت ها همچنان باقی خواهد ماند.

دیوید واکر ، 75 ساله ، کارمند مراقبت در دارلینگتون ، شمال انگلیس ، گفت: “اساساً آنچه نخست وزیر سعی در انجام آن است ، نجات جان ما است و من فکر نمی کنم مردم از جدی بودن این مسئله آگاه باشند.”

“من فکر می کنم عقل سلیم از پنجره بیرون رفته است.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.