با 100 میلیون پوند، اسکاتلندی ها ولخرجی در مقام بلندپایی چارلز را صدا می کنند

هزینه تاج گذاری: اسکاتلندی ها با 100 میلیون پوند، ولخرجی در مقام بلندپایی چارلز را اعلام می کنند.

حمزه یوسف. تصویر فایل. رویترز

حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند، پس از درک هزینه‌های این مراسم، به‌ویژه زمانی که کشور دچار بحران هزینه‌های زندگی می‌شود، صراحتاً از بریتانیا به دلیل هزینه‌های بیش از حد برای تاجگذاری پادشاه چارلز سوم انتقاد کرد.

در حالی که مردم در سراسر بریتانیا با قیمت های بالا و تورم دست و پنجه نرم می کنند، حمزه یوسف علناً تمایل خود را مبنی بر اینکه هزینه ها ممکن است به حداقل ممکن قبل از رویداد روز شنبه کاهش یابد، ابراز کرد.

یوسف پس از دیدن مراسم تاج گذاری پادشاه در کلیسای وست مینستر، خاطرنشان کرد که صرف نظر از دیدگاه آنها در مورد سلطنت، عموم مردم انگلستان امیدوار بودند که هزینه آن تا حد امکان پایین نگه داشته شود.

اسکاتلند

دفاع اسکاتلند یارد از بازداشت معترضان ضد سلطنت در مراسم تاجگذاری

اسکاتلند

حامیان استقلال اسکاتلند در هنگام تاجگذاری در خیابان های گلاسکو راهپیمایی کردند

وزیر اول، یک جمهوری‌خواه صریح، در جریان بازدید از یک انباری در داندی، به خبرگزاری PA گفت: «من کاملاً واضح گفتم که امیدوارم هزینه‌ها به حداقل ممکن برسد.»

من معتقدم که اکثر بینندگان، چه جمهوری‌خواه و چه سلطنت‌خواه، ترجیح می‌دهند که هزینه‌ها به حداقل برسد.»

او ادامه داد: “بله، من معتقدم که بسیاری از مردم در مورد هزینه های مربوطه ناآرام خواهند بود.”

وزیر اول در پاسخ به این سوال که آیا با کسانی که فکر می‌کنند هزینه 100 میلیون پوندی پیش‌بینی‌شده بیش از حد است موافق است یا خیر، حاضر نشد و دوباره ادعای خود را مبنی بر اینکه گفته بود امیدوار است “هر کاری ممکن است انجام شود تا هزینه‌ها به حداقل برسد انجام شود.”

وزیر اول به عنوان بخشی از Big Help Out، یک ابتکار در سراسر بریتانیا برای تقویت داوطلبانه پس از تاج گذاری، از Whitfield Community Larder در داندی بازدید کرد و به درخواست کارکنان، پوشک اهدایی با خود آورد.

او در طول بازدید خود با کارکنان، داوطلبان و مشتریان پروژه صحبت کرد. هدف این پروژه حفظ شأن و منزلت مشتریان خود است که برای تامین مخارج زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام