بحرین بعد از انگلستان به عنوان دومین کشور مجاز به استفاده اضطراری از واکسن Pfizer COVID-19 تبدیل شد

در ماه نوامبر ، بحرین مجوز استفاده اضطراری برای واکسن چینی ساخته شده توسط Sinopharm را صادر کرده و حدود 6000 نفر را با آن تلقیح کرده است

بحرین بعد از انگلستان به عنوان دومین کشور مجاز به استفاده اضطراری از واکسن Pfizer COVID-19 تبدیل می شود

بریتانیا روز چهارشنبه اولین کشور غربی بود که واکسن Covid-19 را برای استفاده عمومی تصویب کرد و اعلام کرد که از هفته آینده لگن Pfizer-BioNTech را در یک پیشرفت بزرگ برای مبارزه بشریت با ویروس کرونا اعلام می کند. خبرگزاری فرانسه

دبی (امارات متحده عربی): پادشاهی جزیره بحرین روز جمعه گفت که این کشور به دومین کشور در جهان تبدیل شده است که مجوز استفاده اضطراری را برای این کشور اعطا می کند ویروس کرونا واکسنی که توسط Pfizer و شریک آلمانی آن BioNTech ساخته شده است.

خبرگزاری دولتی بحرین جمعه شب ، پس از اعلامیه قبلی چهارشنبه انگلیس ، این خبر را اعلام کرد و انگلیس را به عنوان اولین در جهان معرفی کرد.

این پادشاهی در آژانس خبری دولتی بحرین گفت: “تأیید تاییدیه توسط سازمان تنظیم مقررات بهداشت ملی پادشاهی بحرین به دنبال تجزیه و تحلیل و بررسی کامل انجام شده توسط مقامات مربوط به تمام اطلاعات موجود است.”

بحرین نگفت که چگونه ممکن است واکسنهایی را خریداری کرده باشد و همچنین از چه زمانی واکسیناسیون آغاز می شود. بلافاصله به سوالات پاسخ نداد آسوشیتدپرس.

بعدا فایزر به AP که جزئیات توافق نامه فروش آن با بحرین ، از جمله “زمان تحویل و حجم دوزها” محرمانه بود و از اظهار نظر خودداری کرد.

فایزر گفت: “ما برنامه ها و ابزارهای دقیق لجستیکی برای حمایت از حمل و نقل م storageثر واکسن ، ذخیره سازی و نظارت دائمی بر روی درجه حرارت ایجاد کرده ایم.”

چالش فوری برای بحرین شرایطی است که باید واکسن در آن نگهداری شود. آنها باید در دمای بسیار سرد منفی 70 درجه سانتیگراد (منهای 94 درجه فارنهایت) ذخیره و حمل شوند. بحرین یک کشور خاورمیانه است که به طور منظم در تابستان دمای 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) با رطوبت بالا را می بیند.

بحرین یک شرکت حمل و نقل دولتی به نام Gulf Air دارد که می تواند از آن برای انتقال واکسن ها استفاده کند. در امارات متحده عربی مجاور ، شرکت حمل و نقل طولانی مدت دبی مستقر در امارات متحده عربی قبلاً گفته است که در حال آماده سازی امکانات خود برای توزیع واکسن در دمای بسیار سرد است.

این واکسن همچنین به دو دوز تجویز به فاصله سه هفته نیاز دارد.

بحرین قبلاً مجوز استفاده اضطراری برای واکسن چینی ساخته شده توسط Sinopharm را صادر کرده و حدود 6000 نفر را با آن تلقیح کرده است. این واکسن ، یک واکسن “غیرفعال” ساخته شده با رشد کل ویروس در آزمایشگاه و سپس کشتن آن است ، همچنین در امارات متحده عربی مورد استفاده قرار می گیرد.

“تصویب واکسن Pfizer / BioNTech یک لایه مهم دیگر به ملیت پادشاهی اضافه می کند کووید -19 پاسخ ، که به شدت محافظت از سلامتی همه شهروندان و ساکنان در طول بیماری همه گیر را در اولویت خود قرار داده است ، “گفت دکتر ماریام الجلاهما ، مدیر عامل سازمان تنظیم مقررات بهداشت ملی بحرین.

BioNTech ، صاحب این واکسن ، گفت که تاکنون قراردادهایی را برای تأمین 570 میلیون دوز در سراسر جهان در سال 2021 امضا کرده است ، با گزینه هایی برای تحویل 600 میلیون مورد دیگر. این شرکت امیدوار است که حداقل 1.3 میلیارد دلار در سال 2021 تأمین کند.

بحرین ، محل استقرار ناوگان 5 نیروی دریایی ایالات متحده ، یک جزیره کوچک در سواحل عربستان سعودی در خلیج فارس است.

به گفته دولت ، با جمعیت 1.6 میلیون نفری ، بیش از 87000 مورد و 341 مورد مرگ گزارش داده است. بیش از 85،000 نفر از این مناطق بهبود یافته اند کووید -19 .

این کشور همچنین میزبان تعداد زیادی از مهاجران خارج از کشور است ، کارگران کم درآمد از جنوب شرقی آسیا در خانه های تنگ زندگی می کنند. در ماه جولای ، مقامات به AP آنها 8000 کارگر را به مکانهای جدید منتقل کرده بودند ، مسکن را ضد عفونی کردند و قانونی را به کار بردند که بیش از 5 کارگر در هر اتاق لازم نداشت ، برای هر یک حدود 3 متر (10 فوت) فضا داشت.

دولت بحرین می گوید که بیش از 2 میلیون کار کرده است ویروس کرونا آزمایش در سراسر جزیره. در ابتدا میزان بالاتر آلودگی سرانه را عامل این امر می داند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.