برای نیم ساعت جسد ساکشی در همان جایی بود که ساحل او را کشته بود قبل از اینکه کسی با پلیس تماس بگیرد

پرونده قتل دهلی: جسد ساکشی به مدت نیم ساعت در همان جایی بود که ساحل او را کشته بود قبل از اینکه کسی با پلیس تماس بگیرد.

فیلمبرداری از فیلم ویروسی قتل (سمت چپ). متهم سهیل سرفراز در بازداشت پلیس. توییتر

بی‌تفاوتی عمومی در مورد قتل معروف کارخانه لبنیات شهبد که در آن یک دختر نوجوان توسط ساحل سرفراز در میان گذرگاه‌ها با چاقو و گلوله کشته شد، زمانی به اوج خود رسید که مردم محلی که شاهد حمله بودند و مداخله نکردند، حتی به عنوان پلیس با پلیس تماس نگرفتند. دختر مرده در استخری از خون خودش افتاده بود.

این دختر 16 ساله ابتدا با ضربات چاقو مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و سپس توسط ساحل سرفراز به سرش شلیک شد. جسد بی جان او بیش از نیم ساعت در محل جنایت قرار داشت.

به گفته منابع پلیس، آنها اولین تماس را بعد از ساعت 21 از یک محلی دریافت کردند و تصاویر دوربین های مداربسته نشان می داد که ساحل از ساعت 20:44 شروع به حمله به او کرد و تا ساعت 20:46 ادامه داشت تا اینکه تسلیم شد.

مقالات مرتبط

دهلی

پرونده قتل دهلی: چگونه پلیس مردی را که دوست دختر 16 ساله خود را کشت

دهلی

کجریوال به ال‌جی گفت: جنایتکاران از پلیس نمی ترسند، قانون و نظم مسئولیت شماست.

او بعداً با پای پیاده به سمت ریتالا رفت و در آنجا اسلحه قتل را انداخت و بعداً سوار دو اتوبوس شد تا به بولاندشهر برسد. ANI گزارش داد که او روز بعد از آنجا دستگیر شد.

پس از دستگیری، ساحل از این اقدام پشیمان نشد. به گفته پلیس، او نمی توانست به برخی از سوالات پلیس از او پاسخ دهد. و بنابراین، پلیس معتقد است که او سعی دارد آنها را گمراه کند.

به نظر می رسد تنها نیمی از حقایقی که منجر به این قتل وحشیانه شده است تاکنون فاش شده است. جدای از انگیزه، هنوز مشخص نیست که چرا قربانی از 10 روز گذشته با والدین خود زندگی نکرده است.

خانواده این دختر به پلیس گفتند که او از 10 روز گذشته با دوستش زندگی می کند. در مورد این دوست خانواده اطلاع دادند که شوهرش در زندان است و یک دختر شیرخوار دارد. قرار بود آن مرحوم روزی که کشته شد به خانه اش برگردد.

مادر ساکشی ضمن درخواست مجازات اعدام برای متهم گفت: دختر 10 روز گذشته در خانه دوستش زندگی می کرد. با این حال او همچنین می گوید که چندین بار سعی کرده از دختر در مورد ساحل بپرسد اما او چیزی نگفت.

پلیس تاکنون چه چیزی پیدا کرده است؟

1. خالکوبی: بنا به گزارش نیوز 18، مقتول روی دست خود خالکوبی به نام «پراوین» داشت که به گفته پلیس می‌تواند باعث دعوای مکرر سهیل و دختر و در نهایت کشته شدن او شود.

2. ساحل، یک مکانیک AC و دختر متوفی از سال 2021 گزارش شده است که با هم رابطه داشتند. با این حال، اخیراً قربانی رابطه خود را با ساحل قطع کرده بود و ظاهراً مایل بود با دوست پسر سابق خود که نامش فاش نشده است دوباره متحد شود. بر این اساس، ساحل دختر را نیز تهدید به قتل کرده بود.

3. بنا به گزارش نیوز18، مشخص شد که متهم ساحل با چند دختر در شبکه های اجتماعی گفتگو می کرده است. این گزارش حاکی از آن است که ساکشی با کشف این موضوع تمایل خود را برای پایان دادن به رابطه خود با ساحل و اجتناب از هرگونه ارتباط بیشتر با او ابراز کرده است.

4. ساحل تقریباً 15 روز قبل از حادثه یک چاقو خریداری کرده بود و قتل ساکشی را از پیش طراحی کرده بود.

5. در طول بازجویی پلیس، ساحل اعتراف کرد که خشم او ناشی از بی توجهی آشکار ساکشی به او بوده است.

چه چیزی هنوز باید کشف شود؟

علیرغم اینکه شاهد این حمله هولناک بوده اید، چرا مردم محلی هیچ تلاشی برای متوقف کردن او نکردند؟

ساحل پس از ضربات چاقو به قربانی و کوبیدن مکرر سر او با سنگ، 3 کیلومتر راه می رود. به معنای واقعی کلمه هیچکس تا 20 دقیقه بعد با پلیس تماس نگرفت و همچنین کسی به جسد قربانی نزدیک نشد.

آیا این فقط یک تصادف بود یا عدم بی علاقگی در مردم یا آنها اجازه می دادند ساحل از صحنه جرم فرار کند؟

پلیس می گوید مقتول برای شرکت در جشن تولد پسر دوستش در راه بود و متهم او را رهگیری کرد. اما خانواده می گویند که او 10 روز است که در خانه نیست. اونوقت کجا بود؟
را
همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام