برای پیوستن به یک درصد ثروتمند هند چه مقدار پول نیاز است؟

Richie Rich Club: برای پیوستن به 1% ثروتمند هند چقدر پول نیاز است؟

در هند برای اینکه بخشی از ثروتمندترین افراد ثروتمند باشد، این آستانه از 1.44 کرور شروع می شود. تصویر برای اهداف نمایندگی/AFP

آمیتاب باچان یک بار در یک فیلم گفت:صرفاً پااس بونگلا های، گاادی های، موجودی بانکی. قرار بود نشانگر میزان ثروت او باشد. اما این فقط ثروتمند بودن است. در مورد ثروتمند بودن و بخشی از «یک درصد» برتر بودن چطور؟

مشاور املاک جهانی نایت فرانک پاسخی برای شما دارد. این شرکت در “گزارش ثروت 2023” خود نشان داده است که یک فرد چقدر برای عضویت در کلوپ “ریچی ریچ” در سراسر جهان نیاز دارد.

در این گزارش آمده است که موناکو در صدر فهرست قرار دارد – اگر می‌خواهید به ثروتمندترین شاه‌نشین مدیترانه بپیوندید، به ثروت عظیم ۱۲.۴ میلیون دلاری (۱۰۲ کرور) نیاز خواهید داشت.

مقالات مرتبط

بالا

10 خیابان برتر برای خرید در هند، بنگالورو دارای چهار مورد از آنها است

بالا

مرکز 17000 کرور روپیه طرح تشویقی مرتبط با تولید 2.0 را برای سخت‌افزار فناوری اطلاعات ارائه می‌کند.

در مورد هند چطور؟ این گزارش چه چیز دیگری را فاش می کند؟ ما داده ها را تجزیه و تحلیل می کنیم و به شما پاسخ می دهیم.

ورود به باشگاه 1 درصد

در حالی که موناکو بالاترین امتیاز ورود به “باشگاه یک درصد” را دارد، دو کشور بعدی در فهرست نایت فرانک سوئیس و استرالیا هستند. در سوئیس، یک نفر به 6.6 میلیون دلار (54 کرور) نیاز دارد، در حالی که در استرالیا، 5.5 میلیون دلار (45 کرور) است.

در آسیا، بالاترین نقطه ورود در سنگاپور است که به 3.5 میلیون دلار (28 کرور) نیاز دارد. هند با نقطه ورود 175000 دلار (1.44 کرور) در جایگاه بیست و دوم قرار گرفته است. هند قبل از آفریقای جنوبی، فیلیپین و کنیا قرار گرفت.

Richie Rich Club برای پیوستن به ثروتمندان 1 هند چقدر پول نیاز دارد
گرافیک: Pranay Bhardwaj

در ضمن، نقطه ورود در موناکو بیش از 200 برابر کنیا است – که به وضوح شکاف نابرابری درآمدی بین کشورها را افزایش می دهد.

در آمریکای لاتین، برزیل بالاترین آستانه 430000 دلاری (تقریباً 3.5 کرور) را دارد در حالی که این آستانه برای ایالات متحده 5.1 میلیون دلار (تقریباً 42 کرور) بود. در خاورمیانه، امارات متحده عربی با آستانه 1.6 میلیون دلار (13 کرور) بالاترین رتبه را داشت.

شکاف بین کشورهای ثروتمند و فقیر در گذشته اخیر به دلیل همه گیری کووید-19 و همچنین افزایش تورم جهانی افزایش یافته است. فلورا هارلی، یکی از شرکای تیم تحقیقاتی نایت فرانک در بیانیه‌ای گفت: «نابرابری فزاینده در سطح جهانی می‌تواند شاهد تمرکز بیشتر بر این گروه باشد – به‌ویژه در آه برای مالیات بیشتر بر دارایی‌ها و حتی گازهای گلخانه‌ای».

همچنین بخوانید: چرا هند در حال تبدیل شدن به محبوب جدید برندهای لوکس در سراسر جهان است

افزایش میلیاردرهای هند

گزارش نایت فرانک همچنین نشان داد که تعداد افراد با ارزش خالص بالا (HNIs) – کسانی که ارزش دارایی آنها 1 میلیون دلار یا بیشتر است – در پنج سال آینده با 108 درصد افزایش به 1.7 میلیون نفر خواهد رسید. در سال 2022، تعداد HNI در کشور 797714 بود.

این گزارش همچنین نشان داد که افراد با ارزش خالص فوق العاده بالا UHNWIهای هند – کسانی که دارایی خالص بیش از 30 میلیون دلار هستند – 58.4 درصد رشد خواهند کرد. در این گزارش آمده است که تعداد UHNWI ها از 12069 در سال 2022 به 19119 و تا سال 2027 افزایش می یابد. همچنین انتظار می رود تعداد میلیاردرهای هند از 161 میلیاردر فعلی به 195 افزایش یابد.

Richie Rich Club برای پیوستن به ثروتمندان 1 هند چقدر پول نیاز دارد
ثروتمندان هند در حال افزایش هستند. در گزارش نایت فرانک آمده است که تعداد افراد با ارزش خالص (HNIs) – کسانی که ارزش دارایی آنها 1 میلیون دلار یا بیشتر است – در پنج سال آینده با 108 درصد افزایش به 1.7 میلیون خواهد رسید. تصویر مورد استفاده برای اهداف بازنمایی/رویترز

این روند در تضاد شدید با سناریو در سراسر جهان است. گزارش نایت فرانک بیان کرده است که جمعیت جهانی UHNI در سال گذشته 3.8 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، تعداد میلیاردرهای جهان نیز با 5 درصد کاهش به 2629 نفر رسید.

اقتصاد “روشن” هند

این خبر در حالی منتشر می شود که سازمان ملل هند را «نقطه روشن» در اقتصاد جهانی خوانده و پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی در سال 2023 به میزان 5.8 درصد و در سال 2024 (براساس سال تقویمی) به میزان 6.7 درصد افزایش خواهد یافت که با حمایت از تقاضای داخلی مقاوم است.

حمید رشید، رئیس بخش نظارت بر اقتصاد جهانی، بخش تحلیل اقتصادی و سیاستگذاری، اداره امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، به خبرگزاری PTI“هند یک نقطه روشن باقی مانده است. پیش بینی ما برای هند از ژانویه تغییری نکرده است و ما شاهد نکات مثبت زیادی هستیم، از جمله تورم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ما در حال حاضر به پیش بینی خود برای سال کاملاً مطمئن هستیم.”

مردم عادی خود هند نیز از اقتصاد استقبال کرده اند. مطالعه اخیر توسط Ipsos IndiaBus نشان می دهد که 53 درصد هندی ها از شرایط اقتصادی و مالی خود راضی هستند، در حالی که 50 درصد از وضعیت کشور راضی هستند.

این را می توان به کاهش شاخص قیمت عمده فروشی سالانه (WPI) و همچنین کاهش تورم نسبت داد. تورم مبتنی بر WPI هند در ماه آوریل به پایین‌ترین سطح 34 ماهه (-) 0.92 درصد کاهش یافت. شاخص قیمت مواد غذایی مصرفی کشور نیز در ماه آوریل از 5.66 درصد در ماه قبل به 4.70 درصد کاهش یافته است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام