بریتانیا قوانین سخت‌تر قمار را برای جلوگیری از افزایش شرط‌بندی آنلاین وضع می‌کند

بریتانیا قوانین سخت‌تر قمار را برای جلوگیری از افزایش شرط‌بندی آنلاین وضع می‌کند

حزب مخالف کارگر بریتانیا گفته است که مقررات قمار با تغییر عادات همگام نبوده است. عکس فایل.

پس از ماه‌ها تأخیر، دولت بریتانیا آماده است تا پیشنهادات جدید خود را برای مقابله با قمار در این کشور در روز پنجشنبه منتشر کند. این پیشنهادها قبلاً چندین بار کنار گذاشته شده است.

گزارش‌های رسانه‌های بریتانیا حاکی از آن است که گام‌های جدید دولت شامل ممنوعیت شرط‌بندی افراد زیر ۲۵ سال به ازای هر چرخش آنلاین بیش از ۲ پوند و همچنین وادار کردن شرکت‌های قمار به بررسی دقیق انعطاف‌پذیری مالی بازیکنان است.

روزنامه سان در اوایل این ماه گزارش داد که کاغذ سفید، که اکنون بارها به تعویق افتاده است، همچنین شامل طرح هایی برای وضع مالیات بر شرکت های شرط بندی برای کمک به قماربازان مشکل است.

لیگ برتر: تاتنهام با نتیجه 6-1 مقابل نیوکاسل شکست خورد. وستهم بورنموث را شکست داد

یورگن کلوپ می گوید لیورپول نمی تواند خریدهای فراری را با جود بلینگهام دور از دسترس بپردازد.

این تغییرات بزرگترین تغییر اساسی در صنعت 14 میلیارد پوندی از زمان قانون قمار در سال 2005 است که امیدوار بود نرخ قمار مشکل ساز را کاهش دهد. اما عادات قمار از آن زمان با افزایش تصاعدی شرط‌بندی آنلاین همزمان با افزایش محبوبیت و استفاده از تلفن‌های هوشمند، به شدت تغییر کرده است.

حزب مخالف کارگر بریتانیا گفته است که مقررات قمار با تغییر عادات همگام نبوده است.

لوسی پاول، سخنگوی فرهنگ حزب کارگر گفت: «سیاست قمار دولت با هرج و مرج، درگیری های داخلی و تاخیر مواجه شده است. “در پارلمان اجماع گسترده ای وجود دارد که ما باید مقررات قمار آنالوگ را به روز کنیم تا برای عصر دیجیتال مناسب باشد. ما تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که قوانین قمار فوراً به‌روزرسانی می‌شوند.»

طی چند سال گذشته، قرنطینه‌های کووید-19 نیز نقش خود را در افزایش قمار بازی کردند، که در افزایش شدید سود در شرکت‌های قمار، از جمله مالک برندهای Ladbrokes و Coral، Entain، و شرکت مستقر در دوبلین در پشت پدی مشهود است. Power and Betfair، Flutter Entertainment، در طول همه‌گیری.

کمیسیون قمار، که بازار بریتانیا را تنظیم می کند، تخمین زده است که نرخ کلی قمار مشکل از نظر آماری در 0.2٪ در سال منتهی به دسامبر 2022 ثابت بوده است. خیریه ها ادعا کرده اند که نرخ ها بالاتر است.

در اوایل این ماه، لیگ برتر اعلام کرد که باشگاه‌های آن به طور دسته جمعی توافق کرده‌اند که از حمایت مالی قمار در قسمت جلوی لباس‌های فوتبال از فصل 2026-27 خودداری کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام