بمباران عشقی چیست و چرا بریتانیا آن را سوء استفاده نامیده است؟

آیا با کسی قرار گذاشته اید که رابطه را از 0 تا 100 در یک ثانیه گرفته باشد؟ آیا به طرز ناخوشایندی یا شاید به طرز خوشایندی از سرعت جلب رضایت شریک زندگی خود شگفت زده شده اید؟ آیا شریک زندگی شما با نمایش های شدید توجه و محبت شما را بمباران کرده است؟

اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات بالا مثبت است، پس شاید شما قربانی بمباران عشقی شده اید.

و این عمل به قدری در بریتانیا فراگیر شده است که دادستانی سلطنتی اکنون آن را به عنوان نوعی آزار خانگی به رسمیت شناخته است.

را

The Ex Factor: چرا شوهر اول “شیطون” ملکه کامیلا دعوت نامه تاجگذاری دریافت کرده است

را

لیستریا چیست که Cadbury را مجبور به حذف دسرها در بریتانیا کرده است؟

اما بمباران عشق دقیقاً چیست؟ چگونه می تواند روی یک فرد تأثیر بگذارد؟

بمباران عشق، توضیح داد

یک پدیده اخیر در دنیای دوستیابی، افراد زیادی از این عمل آگاه نیستند و قادر به تشخیص آن نیستند. به گفته کارشناسان، این نوعی سوء استفاده عاطفی و موقعیتی است که در آن شریک زندگی شما را تحت تأثیر عشق و محبت قرار می دهد، اما به مرزها احترام نمی گذارد، یا شما را دستکاری می کند یا سعی می کند با اعمال ظاهراً عاشقانه زندگی شما را کنترل کند.

دکتر لوری نیکسون بته، صاحب خدمات مشاوره قلب عمدی، به جهان شهری برای فردی که در بمباران عشق افراط می کند، هدف این است که با به دست آوردن قدرت بر کسانی که تحت تعقیب هستند، نفس خود را تقویت کند.

به گفته سامانث برنز، زوج درمانگر و نویسنده شکستن و برگشتنبمباران عشق زمانی است که شریک زندگی بسیار قوی با تمجید، محبت و حرکات بزرگ وارد می شود، که باعث می شود احساس کنید بزرگترین شکار در جهان هستید و یک ارتباط شدید ایجاد می کند. [quickly]”

او می افزاید که هنگامی که به اصطلاح “بمب افکن” اعتماد فرد را به دست آورد، آنها در “رفتارهای دستکاری و سوء استفاده عاطفی، مانند گازگرفتن” که قرار است پس از ساختن شما را از بین ببرند، افراط می کنند.

متخصصان زوج‌درمانی خاطرنشان می‌کنند که بمباران عشق ممکن است به نظر برسد که کسی دائماً از او تعریف می‌کند یا به طور چشمگیری ابراز عشق و فداکاری می‌کند یا با حرکات بزرگ یا هدایای گران‌قیمت بمباران می‌کند. به همین دلیل است که تشخیص آن را سخت می کند، زیرا احساسی شبیه به چیزی است که مردم در روابط می خواهند – احساس دوست داشتن و تحسین شدن.

همچنین بخوانید: textationship چیست، روند جدید دوستیابی در بین ژنرال Z؟

یکی دیگر از مشکلات شناسایی بمباران عشقی این است که ممکن است در هر زمان و توسط هر فردی در یک رابطه اتفاق بیفتد. لازم نیست یک رابطه جدید یا نوع خاصی از افراد این تکنیک را تمرین کنند.

با این حال، آمی کاپلان، روان‌درمانگر خاطرنشان می‌کند که اغلب این نشانه‌ای از اختلال شخصیت خودشیفته است. صحبت کردن با جهان شهریاو گفت: «این واقعاً به دست آوردن طرف مقابل است. سپس، وقتی احساس می‌کنند که واقعاً آن شخص را به دست آورده‌اند و در رابطه احساس امنیت می‌کنند، خودشیفته معمولاً تغییر می‌کند و بسیار سخت، توهین‌کننده یا دستکاری‌کننده می‌شود.» او می‌افزاید که همان فردی که شریک زندگی‌اش را فوق‌العاده ایده‌آل می‌کرد، به کم‌ارزش کردن او روی خواهد آورد.

بیایید در مورد عشق صحبت کنیم خطرات بمباران عشق اکنون به عنوان نشانه ای از سوء استفاده در بریتانیا شناخته شده است
بزرگ‌ترین نشانه‌ی بمباران عشق، هدایایی تجملاتی و تعریف و تمجید و چاپلوسی است. بمباران عشق می تواند به سادگی ارسال گل باشد. تصویر مورد استفاده برای اهداف بازنمایی/رویترز

نشانه های بمباران عشق

کارشناسان خاطرنشان می کنند که بمباران عشقی یکنواخت نیست یا این عمل در هر موقعیتی یکسان به نظر نمی رسد، اما برخی از نشانه هایی وجود دارد که مردم می توانند مراقب آنها باشند.

مهمترین و بزرگترین پرچم قرمزی که ممکن است قربانی بمباران عشقی شوید توجه و تمجید بیش از حد است. در حالی که به نظر می رسد بهشت ​​رابطه است، اما یکی از بزرگترین شاخص های بمباران عشقی نیز هست.

افرادی که در معرض بمباران عشق بوده اند، می گویند که این مانند یک ماده مخدر است – شما همه بدی ها را تحمل می کنید زیرا مورد تمجید و چاپلوسی قرار خواهید گرفت. با این حال، این پایدار نیست. هنگامی که یک بمب افکن عشق اعتماد و وابستگی را ایجاد کرد، مرحله کناره گیری را پشت سر می گذارد. یکی از متخصصان خاطرنشان کرد که بمب‌افکن‌های عشق وقتی سیر شدند، شما را دور می‌اندازند و وقتی احساس می‌کنند که کنترلشان کار نمی‌کند، برمی‌گردند.

یکی دیگر از نشانه های حکایت از بمباران عشق، هدایایی تجملاتی به شخص است. از آنجایی که بمب‌افکن‌های عشق می‌خواهند به خاطر سخاوت و توجهشان قدردانی شوند، اغلب شریک زندگی خود را با هدایای عجیب بمباران می‌کنند. این می تواند در ابتدا یک موقعیت ایده آل به نظر برسد، اما در نهایت اگر احساس کنند که از حرکات خود قدردانی نمی کنند، به کنترل، انتقاد، رفتار گیج کننده یا حتی کناره گیری می رسد.

حسادت شدید و اطمینان از اینکه زمانی برای رابطه دیگر ندارید – چه با یک دوست باشد، چه با یک همکار یا حتی یکی از اعضای خانواده، نشانه دیگری از بمباران عشقی است. بمب گذاران عشق اغلب سعی می کنند قربانیان خود را منزوی کنند تا وابستگی ایجاد کنند. ممکن است همسرتان به شما بگوید چه بپوشید، ممکن است به شما پیشنهاد دهد که شما را به همه جا براند و ممکن است سعی کند ارتباط شما را با عزیزانتان قطع کند.

بیایید در مورد عشق صحبت کنیم خطرات بمباران عشق اکنون به عنوان نشانه ای از سوء استفاده در بریتانیا شناخته شده است
دادستانی سلطنتی بریتانیا اکنون بمب گذاری عشقی را به عنوان آزار خانگی شناسایی کرده است. تصویر مورد استفاده برای اهداف نمایشی/Pixabay

CPS در مورد بمباران عشق

با توجه به این که چنین رفتاری مضر است، CPS راهنمایی های خود را در مورد راه های متنوعی که شرکای سوء استفاده کننده از نظر احساسی و فیزیکی به دنبال دستکاری و کنترل افراد هستند، به روز کرده است.

رهنمودهای CPS به دنبال آگاهی دادن به دادستان ها در مورد تاکتیک های توهین آمیز مختلفی است که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، به ویژه آنهایی که می توانند برای گمراه کردن دادرسی کیفری یا تضعیف پرونده به اشتباه معرفی شوند.

بسیاری از فعالان و موسسات خیریه آزار خانگی این اقدام را تحسین کرده و می گویند زمان آن رسیده که این عمل به دلیل اثرات منفی آن شناخته شود. روث دیویسون، مدیر اجرایی پناهگاه، گفت هرست انگلستان“این حیاتی است که سیستم عدالت کیفری تشخیص دهد که مجرمان تا چه حد برای کنترل و دستکاری شریک زندگی خود تلاش می کنند، و این تغییر گامی در جهت درست است. امیدوارم این راهنمایی به روز به این معنی باشد که بازماندگان بیشتری بتوانند برای جنایتی که علیه آنها مرتکب شده به دنبال عدالت باشند. اکنون وظیفه نیروهای پلیس و دادگاه های ما این است که به مجرمان نشان دهند این رفتاری نیست که قابل تحمل باشد.»

همچنین بخوانید : ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا می گوید: بدرفتاری خانگی همان تروریسم است

جما لیندفیلد، وکیل دادگستری که حقوق خانواده در بریتانیا را انجام می دهد، نقل شده است مترو“در اغلب موارد پلیس می تواند ظرایف آزار خانگی و پیدایش آن در یک رابطه را به اشتباه درک کند.”

باید درک کرد که بمباران عشقی هر چقدر هم که ایده آل یا دوست داشتنی به نظر برسد، خطرناک است و در نهایت نوعی دستکاری است. این به این دلیل است که باعث می شود احساس خاصی داشته باشید که به نفع بمب افکن عشق است.

علاوه بر این، بمباران عشقی می تواند به عنوان بخشی از آشتی استفاده شود، پس از اینکه قربانی پس از یک حادثه خاص از آزار و اذیت خود را از آزارگر عقب نشینی کرد. اغلب پس از یک نمونه آزار فیزیکی خانگی استفاده می شود. به عنوان مثال، مردی به زنی ضربه می زند و سپس به شدت عذرخواهی می کند و هدایایی به او می ریزد و از او می خواهد که او را پس بگیرد. این یک مورد کلاسیک از بمباران عشقی است.

اقداماتی که باید انجام دهید اگر عاشق بمباران هستید

اولین چیز این است که این رفتار را شناسایی کنید. گاهی اوقات این ممکن است برای شخص درگیر سخت باشد و از این رو، در چنین شرایطی مراجعه به فردی خارج از رابطه برای تصدیق کامل این واقعیت که با یک فرد دستکاری سر و کار دارید مفید است.

هنگامی که تشخیص دادید که با یک بمب افکن عشقی روبه‌رو هستید، می‌توانید با او گفت‌وگو کنید و حد و مرزی تعیین کنید. با این حال، در موارد بسیار شدید که این کار نمی کند، بهترین گزینه کمک گرفتن از آژانس هایی است که با آزار خانگی سروکار دارند.

نکته اصلی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما در چنین موقعیتی تنها نیستید و کمک وجود دارد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام