بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس کدام اند؟ اهمیت و ارزش هر کدام

 

بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس

مقدمه

اگر بارگذاری سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، 57 درصد از بازدیدکنندگان سایت شما را ترک خواهند کرد. این بدان معناست که بهینه سازی زمان بارگذاری برای تجربه کاربر ضروری است. خوشبختانه، چندین راه آسان برای افزایش سرعت سایت وردپرس شما وجود دارد، مانند بهینه سازی تصاویر و خرید سرویس CDN. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس لازم است ادامه مطلب را دنبال کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

آدرس ما در شبکه های اجتماعی یوتیوب و تلگرام

شناخت بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس

در شناخت بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس این مراحل می توانند به زمان و بودجه بیشتری نسبت به سایر مراحل نیاز داشته باشند. اگر به دنبال راهی آسان و سریع برای بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت وردپرس خود هستید، ذخیره داده را در نظر بگیرید. بیایید تعریف کنیم که کش چیست و چرا مهم است.

کش

کش فرآیند ذخیره کپی های ثابت از فایل های سایت شما در یک مکان ذخیره سازی موقت است. به این ترتیب، یک صفحه وب می تواند با سرعت بیشتری تولید و به مرورگر بازدیدکننده تحویل داده شود. در شناخت بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس برای درک مزایای کش، اجازه دهید روند معمول نحوه بارگیری یک صفحه وب را مرور کنیم. هنگامی که کاربر از صفحه ای در سایت شما بازدید می کند، سایت درخواست هایی را به سرور میزبان شما ارسال می کند تا عناصر مختلف سایت شما را بارگیری کند، از جمله فایل های HTML ، شیوه نامه های CSS، جاوا اسکریپت، تصاویر و موارد دیگر از پایگاه داده وردپرس شما.

داشتن یک سرویس میزبانی با کیفیت

خرید سرور اختصاصی پر سرعت با قیمت مناسب، می تواند باعث افزایش چشم گیری در سرعت وبسایت شما بشود. از همین رو در کنار افزونه هایی که بر روی سایت وردپرسی خود نصب می کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که اهمیت خرید سرور اختصاصی با کیفیت بسیار بالاست.

اهمیت افزونه های افزایش سرعت در وردپرس

 این امر مستلزم آن است که سرور شما از منابع زیادی برای بارگذاری صفحه استفاده کند. با کش کردن وب سایت خود، سرور شما به منابع کمتری برای بارگذاری یک صفحه وب نیاز خواهد داشت که به نوبه خود زمان اولین بایت (TTFB) را کاهش می دهد. TTFB مدت زمان بین ارسال درخواست از سوی مرورگر به سرور و دریافت اولین بایت داده آن است. این کار عملکرد کلی وب سایت شما را بهبود می بخشد.

در حالی که می توانید کش را به صورت دستی در سایت وردپرس خود راه اندازی کنید، باید کدی را به فایل cache.php خود اضافه کنید یا یک پرس و جوی SQL ایجاد کنید. اگر تجربه فنی برای احساس راحتی با هر یک از این روش ها را ندارید، می توانید از افزونه وردپرس استفاده کنید.

بهترین افزونه های کش وردپرس

بهترین افزونه های کش برای وردپرس به شما این امکان را می دهد که پست ها و صفحات خود را به سرعت و به راحتی ذخیره کنید. در زیر مجموعه ای از افزونه های ممتاز و رایگان وجود دارد که دقیقاً این کار را انجام می دهند.

1. WP Fastest Cache

WP Fastest Cache بالاترین امتیاز افزونه کش در فهرست رسمی وردپرس است. نسخه رایگان WP Fastest Cache طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد. در بررسی بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس می توان گفت که با استفاده از این افزونه، مدیران سایت می‌توانند تمامی فایل‌های کش شده و فایل‌های CSS و JS کوچک‌شده را حذف کنند یا زمان‌بندی حذف آن‌ها را در یک زمان خاص تعیین کنند. آنها همچنین می توانند گزینه کش را برای دستگاه های تلفن همراه و کاربرانی که وارد سیستم شده اند فعال یا غیرفعال کنند که همه اینها با علامت زدن کادری در صفحه تنظیمات قابل بررسی است.

برخلاف سایر افزونه‌های کش رایگان مانند W3 Total Cache، WP Fastest Cache نه تنها فایل‌های HTML و CSS را کوچک می‌کند، بلکه آنها را ترکیب می‌کند تا کد شما را پاک‌ و صفحات وب را کم‌تر کند.

نتیجه گیری:

در بررسی بهترین افزونه های افزایش سرعت در وردپرس می‌توانید تنظیمات افزونه را به گونه‌ای پیکربندی کنید که به مرورگرها دستور می دهد تا از منابع ذخیره‌شده مجدد استفاده کنند، فایل‌های HTML، CSS و جاوا اسکریپت را فشرده کنند، و CSS و جاوا اسکریپت را کوچک و به تعویق بیاندازند تا اندازه و تعداد درخواست‌ها به سرور شما کاهش یابد.