به دلیل مقابله با شیوع COVID-19 ، صدها پرواز در فرودگاه شانگهای لغو شد

چین اکنون در حال برنامه ریزی برای واگذاری واکسن آزمایشی به کارگران پرخطر در فرودگاه است که از ماه ژوئیه در حال حاضر به کارمندان دولت ، دانشجویان بین المللی و کارگران ضروری ارائه می شود

به دلیل مقابله با شیوع COVID-19 ، صدها پرواز در فرودگاه شانگهای لغو شد

کارکنان بهداشتی با لباس های محافظ و منتظر انجام آزمایشات ویروس کرونا ویروس COVID-19 بر روی کارکنان فرودگاه پودونگ شانگهای. خبرگزاری فرانسه

شانگهای: صدها پرواز در یکی از شلوغ ترین فرودگاه های چین روز سه شنبه لغو شد زیرا شانگهای برای آوردن یک محل محلی مسابقه می داد ویروس کرونا شیوع تحت کنترل

مقامات بهداشتی از زمان خوشه ای کوچک ، هزاران کارمند را در فرودگاه بین المللی پودونگ آزمایش کرده اند کووید -19 موارد در این شهر به چندین کارگر بار مرتبط بود.

چین – جایی که ویروس برای اولین بار در اواخر سال گذشته ظهور کرد – تا حد زیادی همه گیر را از طریق محدودیت سفر و قفل شدن تحت کنترل درآورده است ، اما اکنون با تعدادی از شیوع های داخلی در شهرهای مختلف مبارزه می کند.

شانگهای گزارش کرده است که در این ماه هفت مورد عفونت محلی مرتبط با فرودگاه وجود دارد که بیشتر موارد در چند روز گذشته مشاهده شده است.

این شیوع باعث ایجاد واکسنی آزمایشی برای کارگران پر خطر در مرکز مسافرتی شده است که چین قبلاً از ژوئیه به کارمندان دولت ، دانشجویان بین المللی و کارگران ضروری که در خارج از کشور به سر می برند ، ارائه می دهد.

روز سه شنبه ، ارقام شرکت خدمات داده VariFlight نشان داد که بیش از 500 پرواز از فرودگاه پودونگ لغو شده است – تقریبا نیمی از پروازهای برنامه ریزی شده روز.

تقریباً نیمی از پروازهای برنامه ریزی شده ورودی نیز لغو شد.

بیش از 17،700 نفر توسط صبح دوشنبه در بخشی از رانندگی برای آزمایش کارکنان محموله فرودگاه ، سواب شده بودند شین هوا گزارش شده است ، با افراد آلوده از جمله کارمندان در شرکت های تدارکاتی FedEx و UPS.

به نظر می رسد ویدئوهایی که یکشنبه شب در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد جمعیت زیادی در فرودگاه در تلاش برای ورود به یک پارکینگ طبقاتی هستند که در آن آزمایش انجام می شود و توسط تعدادی از مردم که کت و شلوارهای کاملاً گرم پوشیده اند ، مانع آن می شود.

تصاویر بعدی که توسط مقامات بهداشتی شانگهای منتشر شده نشان می دهد صف هایی از مردم در مکانی که به نظر می رسد همان مکان هستند در صف هستند و توسط کارمندان بهداشت به ایستگاه های آزمایش هدایت می شوند.

تقریباً نیمی از پروازهای برنامه ریزی شده نیز در فرودگاه بین المللی تیانجین ، یک شهر بندری شمالی که حدود 2.6 میلیون نفر را برای آزمایش و کنترل یک خوشه محلی آزمایش می کند ، لغو شده است.

تیانجین پنج مورد محلی را روز شنبه و دیگری را سه شنبه گزارش کرد.

چین در واکنش به ظهور محلی ، کمپین های غربالگری گسترده را راه اندازی کرده است کووید -19 در برخی موارد نمونه های آزمایشی را از کل مناطق یا شهرها جمع آوری می کنیم.

مقامات در روزهای اخیر تمرکز خود را به سمت واردات مواد غذایی منجمد و سایر محموله های ورودی که عامل اصلی تجدید حیات عفونت های محلی است ، قرار داده اند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.