به روزرسانی رأی گیری انتخابات مجمع Bihar 2020

به روزرسانی های آرا انتخابات 2020 مجمع بیهار: معاون مسئول کمیسیون انتخابات ، چاندرا بوشن کومار گفت که 156 مورد نقض قوانین COVID وجود دارد در حالی که 52000 رأی دهنده بالای 80 سال و افراد معلول با استفاده از آرای پستی رای دادند.

به روزرسانی های رأی گیری انتخابات مجمع بیهار 2020: طی یک جلسه مطبوعاتی ، معاون مسئول کمیسیون انتخابات ، چاندرا بوشن کومار گفت که در مجموع 876 مورد تخلف MCC ثبت شده است ، 165 مورد تخلف از قانون COVID وجود داشته است و در کل انتخابات 66.84 کرور دستگیر شده است. بوشن گفت: “این چند برابر دورهای قبلی است.”

Neeraj Jha رهبر پیشین JD (U) و نامزد مستقل از صندلی Benipatti در مدهوبانی امروز آخرین نفس خود را در AIIMS Patna دمید. جها قرارداد بسته بود ویروس کرونا و از 10 روز گذشته در بیمارستان تحت درمان بود. به گفته وی ، او همچنین دیابت نوع II داشت هندوستان.

در حالی که مردم محلی تصمیم گرفتند انتخابات را به اتهام عدم توسعه در این منطقه تحریم کنند ، یک مرکز رای گیری در Begusarai ظاهری متروک به خود گرفت.

مردم در 12 غرفه زیر Kusail panchayat در حوزه انتخابیه مجمع Kadwa در Katihar در اعتراض به عدم نصب موانع در مجاورت گذرگاه های راه آهن میناپور و Jhaua ، رای گیری را تحریم می کنند.

پاسوان خواستار “برکت” کاندیداهای BJP شد و گفت که حتی یک رای به JD (U) فردا تغییری در بیهار ایجاد نمی کند.

چراغ پسوان از LJP با انتقاد از CM Nitish Kumar گفت مردم باید سیاست “اگر نه اکنون ، کی” را دنبال کنند. وی در توییتی نوشت: “این بار ، او حساب پنج سال گذشته را نداده است و اکنون آقا در حال بازنشستگی است. پس از پنج سال ، او حتی نخواهد آمد تا از شما نعمت بخواهد.”

یک کارمند بخش آبیاری که وظیفه نظرسنجی را بر عهده داشت پس از وخیم تر شدن وضعیت خود در مظفرپور هنگام انجام وظیفه درگذشت.

آمیت شاه وزیر کشور از جوانان خواست تا برای تشویق توسعه و حکمرانی خوب در بحار رأی دهند. در همین حال ، رئیس BJP JP Nadda از مردم خواست تا برای پیشرفت کشور خود در بزرگترین جشنواره دموکراسی شرکت کنند.

با متوقف شدن عملکرد رای گیری الکترونیکی (EVM) در مرکز رأی گیری در ریگا سایتامارخی ، رای گیری متوقف شد. در همین حال ، نظرسنجی مجدد در دو مرکز اخذ رأی از بخش مونتاژ هیسوا در منطقه نالاندا برگزار می شود که در مرحله دوم در 3 نوامبر رای داده شد ، به دلیل آسیب رسیدن به EVM.

نخست وزیر نارندرا مودی از مردم خواست که به تعداد زیادی برای رأی دادن و شکستن همه رکوردها بیرون بیایند ، در حالی که رهبر رشتریا جاناتا دال ، تجاوی یداو در توییت خود نوشت که بهار در آستانه یک تغییر است.

چراگ پاسوان با بیان اینکه نیتیش کومار هرگز به سمت نخست وزیر بر نخواهد گشت ، ابراز اطمینان کرد که LJP در مرحله سوم عملکرد خوبی خواهد داشت.

رای دهندگان در 78 حوزه انتخابیه امروز (7 نوامبر) قرار است حق رای خود را در مرحله سوم و نهایی نظرسنجی های مجلس بحار اعمال کنند. همه نگاه ها به مرحله آخر است زیرا سهام برای NDA حاکم و اتحاد بزرگ مخالف به رهبری یک RJD ظاهراً دوباره احیا شده بسیار زیاد است.

حدود 2.34 کرور رأی دهنده ، که در 78 بخش از مجمع 243 نفری گسترش یافته اند ، در مورد سرنوشت 1204 نامزد ، از جمله رئیس مجلس و 12 عضو کابینه ایالتی تصمیم خواهند گرفت.

علاوه بر این ، رای گیری برای صندلی Valmiki Nagar Lok Sabha نیز انجام خواهد شد ، جایی که یک انتخابات میان دوره ای به دلیل مرگ نماینده BaDyanath Mahato ، نماینده JD (U) ضروری شده است.

پیشنهاد JD (U) برای حفظ کرسی پارلمانی با دادن پسرش سونیل کومار با چالش اصلی کاندیدای کنگره Pravesh Kumar Mishra ، سیاستمدار روزنامه نگار روبرو است.

مانند کرسی پارلمان Valmiki Nagar ، تمام بخشهای مجمع که در 19 منطقه پخش شده اند ، در شمال بحار قرار دارند. مناطقی که در شمال گنگ در این ایالت قرار دارند در اصطلاح عام به عنوان شمال بهار شناخته می شوند.

با توجه به این واقعیت که AIMIM کاندیداهایی را در بسیاری از کرسی های تحت سلطه مسلمانان معرفی کرده است و نماینده حیدرآباد نیز بسیاری از این موارد در منطقه Kosi-Seemanchal رخ می دهد ، جایی که رقابت بین NDA و Grand Alliance تحت سایه عامل اویسی برگزار می شود. یک کارزار پر شور را در این ایالت انجام داد.

منطقه كوسی-سیمانچال نیز اتفاقاً منطقه اصلی نفوذ نماینده سابق پاپو یداو است كه حزب جان آدی كار وی مصمم است حضور خود را احساس كند و یك نکته را به RJD ثابت كند ، PTI گزارش شده هر دو حمایت خود را از پرجمعیت ترین جامعه ایالت – یاداوها- جلب می كنند.

همانند دو مرحله قبلی ، LJP Chirag Paswan نیز این بار در تعدادی از صندلی ها درگیر است و تهدید می کند که برای NDA ، به ویژه JD (U) ، با ادعاهای مکرر خود ، “اسپویل” بازی می کند ، “هر رای به نفع حزب نخست وزیر نیتیش کومار برای آینده بیهار ضرر خواهد بود “.

در حالی که NDA تا چند ماه پیش مطمئن نبود ، کارشناسان نظرسنجی شروع به پیش بینی “بادهای تغییر” کرده و به نظر می رسد ائتلاف حاکم توجه داشته باشد ، زیرا درخواست های احساسی رای دهندگان از نخست وزیر نارندرا مودی و نیتیش ناشی شده است. به دنبال چهارمین دوره متوالی در دفتر رئیس وزیر است.

مودی ، که 12 مبارزات را در طول مبارزات انتخاباتی ریاست می کرد ، روز پنجشنبه با نامه ای سرگشاده خطاب به مردم ایالت ، گفت: “او به نیتیش در این ایالت” نیاز دارد تا توسعه بیهار بدون مانع ادامه یابد.

از طرف خود ، نیتیش با پایان دادن به آخرین جلسه انتخاباتی خود در منطقه پورنیا در روز پنجشنبه با اظهار نظر “این آخرین انتخابات من است. همه خوب است و همه چیز خوب است” همه را متحیر کرد.

وزیر ارشد ، که به نظر می رسد متحمل قدرت ضد قدرت است ، اعضای حزب خود را بی خبر از این نظر گرفت. PTI گزارش داد که به نظر می رسد خشم عمومی بیش از BJP متوجه JD (U) است.

همیار قدیمی وی و رئیس واحد ایالتی وی واشیشتا نارایان سینگ اصرار داشت که نیتیش خودش درگیری ندارد ، از زمان تصدی پست عالی در این ایالت عضو شورای قانونگذاری بوده است ، و منظور او احتمالاً این بوده است که بگوید “آخرین تجمعی که او برای انتخابات فعلی سخنرانی می کرد”.

RJD که یک بار شکست ناپذیر تلقی می شد ، برای بازگشت دوباره سنگ تمام گذاشته و در پاسخ پاسخی که نام تجویوی یداو ، نامزد ارشد وزیر خود دریافت کرده است ، شگفت زده می شود.

این حزب ائتلافی رنگین کمان را تشکیل داده است که متحد قدیمی آن ، کنگره و احزاب چپ را تشکیل می دهد.

از نامزدهای برجسته می توان به ویجای کومار چوداری رئیس مجلس بیهار از JD (U) اشاره کرد که به دلیل توانایی خود در پیروزی بر مخالفان خصمانه با لبخندی خلع سلاح مشهور است ، که می خواهد در Sarairanjan هت تریک کند.

وزرای JD (U) در مسابقه عبارتند از Bijendra Prasad Yadav (سوپول) ، Narendra Narayan Yadav (Alamnagar) ، Maheshwar Hazari (Kalyanpur) ، Ramesh Rishideo (Singheshwar) ، Khurshid ملقب به فیروز احمد (Sikta) ، Lakshmeshwar Roy (Laukaha) ، بهارتی (روپائولی) و مادان صحنی (بهادرپور). چهار وزیر از BJP درگیر هستند ، از جمله پرامود کومار (موتیهاری) ، سورش شارما (مظفرپور) ، بینود نارایان جها (بنی پاتی) و کریشناکومار ریشی (بانمانخی).

علاوه بر این ، اعضای خانواده وزرای متاخر وینود کومار سینگ (BJP) و کاپیل دیو کمات (JDU) از کرسی های مربوط به قانونگذاران متاخر پرانپور و بابوبارحی در ستیز هستند.

Subhashini Yadav از بیهاریگانج که پدرش ، رهبر سوسیالیست کهنه کار و وزیر سابق اتحادیه ، شاراد یداو ، یک نماینده چند دوره ای از مادپورا بود که بخش مجمع تحت آن قرار دارد ، یکی دیگر از نامزدهای مورد تماشا است. او در حال شرکت در یک بلیط کنگره است.

شنبه آخرین مرحله رای گیری در نظرسنجی های فعلی بیهار است که در آن انتخابات درگیر است کووید -19 پاندمی. شمارش آرا برای 10 نوامبر برنامه ریزی شده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.