به روزرسانی های زنده 2020 نتایج انتخابات GHMC: شمارش برای نظرسنجی های مدنی حیدرآباد از ساعت 8 صبح آغاز می شود. 1112 نامزد درگیری

به روزرسانی های زنده 2020 نتایج انتخابات GHMC: مراکز شمارش در 30 مکان ایجاد شده اند و 8152 مقام درگیر این روند هستند که در دوربین های مداربسته ضبط خواهد شد

آخرین نتایج به روز شده در انتخابات GHMC 2020: مراکز شمارش در 30 مکان ایجاد شده و 8152 مقام درگیر این روند هستند که در دوربین های مداربسته ضبط خواهد شد.

شمارش آرا برای نظرسنجی های شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) 2020 از ساعت 8 صبح آغاز می شود امروز (جمعه ، 4 دسامبر).

همچنین انتظار می رود نتایج امروز اعلام شود.

رأی گیری برای GHMC 150 بخش در روز سه شنبه (1 دسامبر) انجام شد.

در مجموع 1112 نامزد درگیر هستند. رقابت اصلی در این نظرسنجی بین TRS حاکم ، BJP مخالف و کنگره است. احزاب دیگری که برای کرسی ها می جنگند شامل AIMIM ، TRS ، TDP ، CPI ، CPM ، YSRCP هستند.

علی رغم تبلیغات انتخاباتی با اکتان بالا ، در انتخابات میزان مشارکت رای دهندگان کم بود. فقط 35.80 درصد از 74،44،260 رأی دهنده برای استفاده از حق رای دادن خود شرکت کردند.

در آخرین نظرسنجی های مدنی ، TRS به رهبری K Chandrashekhar Rao در 99 بند پیروز شد ، در حالی که AIMIM اسد الدین اویسی در 44 کرسی پیروزی را کسب کرد.

حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) فقط می توانست چهار کرسی را تأمین کند ، کنگره دو کرسی و TDP یک کرسی به دست آورد.

این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا زمینه را برای انتخابات مجمع 2023 فراهم می کند.

BJP ، با درک این واقعیت ، نام های بزرگی از جمله آمیت شاه وزیر داخله اتحادیه ، یوگی آدییتانات وزیر ارشد اوتار پرادش و اسمریتی ایرانی وزیر اتحادیه را برای تبلیغ آرا فرستاد.

شاه با اطمینان از توسعه شهر در صورت رأی دادن به BJP ، قول داد حیدرآباد بزرگ را از “فرهنگ نظام” آزاد کند.

کمپین TRS توسط رئیس حزب کارگر حزب و وزیر اداره شهرداری ایالت KT Rama Rao هدایت می شد ، در حالی که رئیس حزب و وزیر ارشد KCR در یک جلسه عمومی کمپین سخنرانی می کردند.

پیش از شمارش ، KCR اعتماد به نفس در مورد شانس حزب خود را نشان داد. وی همچنین هشدار داد که مسئول انتخابات TRS GHMC در هنگام شمارش آرا هوشیار باشد.

KCR گفت که وی ورودی های مختلفی را دریافت کرده و گفته است که TRS بیش از 80 کرسی را به دست خواهد آورد و بنابراین به عنوان بزرگترین حزب ظاهر می شود.

چه زمان و کجا به طور مستقیم نتایج انتخابات GHMC 2020 را تماشا کنید:

شمارش آرا برای انتخابات شرکت بزرگ شهرداری Hyderabad در سال 2020 از ساعت 8 صبح آغاز می شود.

تمام به روزرسانی های مستقیم GHMC را اینجا دنبال کنید.

شهروندان همچنین می توانند با مراجعه به وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی تلانگانا ، شمارش آرا را دنبال کنند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.