به زودی کارشناسان بین المللی به چین ملحق می شوند تا به بررسی منشا ویروس کرونا بپردازند: WHO

مدیر امور اضطراری سازمان بهداشت جهانی از “تحقیقات علمی” انجام شده توسط چینی ها استقبال کرد ، اما گفت که متخصصان بین المللی باید از کیفیت علم اطمینان حاصل کنند

به زودی کارشناسان بین المللی به چین ملحق می شوند تا به بررسی منشا ویروس کرونا بپردازند: WHO

افرادی که برای محافظت در برابر ویروس کرونا ویروس جدید ماسک دارند ، از کنار افرادی عبور می کنند که منتظرند نتایج یک برنامه بررسی سلامت گوشی های هوشمند را قبل از ورود به یک مرکز خرید در فضای باز در پکن ، شنبه ، 4 جولای 2020 ، نشان دهند. چین گزارش یک مورد جدید روز شنبه ویروس کرونا در پکن بعلاوه چند مورد دیگر در جاهای دیگر که از خارج گزارش شده است. (عکس AP / مارک Schiefelbein)

ژنو: سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه اعلام کرد که از پکن اطمینان حاصل کرده است که کارشناسان بین المللی به زودی می توانند برای کمک به تحقیق در مورد ریشه حیوانات به چین سفر کنند. کووید -19 .

مایکل رایان مدیر اورژانس سازمان بهداشت جهانی در جلسه توجیهی مطبوعاتی مجازی گفت: “ما به طور کامل انتظار داریم و از همکاران دولت چین اطمینان داریم که سفر به این زمینه و در اسرع وقت تسهیل خواهد شد.”

وی گفت: “ما باید بتوانیم تیم بین المللی به همكاران چینی خود بپیوندیم … و نتایج و نتایج مطالعات (آنها) را بررسی كنیم و داده های موجود را بررسی كنیم.”

رایان از “تحقیقات علمی فوق العاده” که توسط چینی ها انجام شده است استقبال کرد ، اما گفت که متخصصان بین المللی باید “برای اطمینان به جامعه بین المللی در مورد کیفیت علم” وارد عمل شوند.

“این فوق العاده مهم است و ما همچنان انتظار داریم که چنین باشد.”

WHO ماه ها است که تلاش می کند تیمی از متخصصان بین المللی از جمله اپیدمیولوژیست ها و متخصصان بهداشت حیوانات را برای کمک به تحقیق در مورد منشا animal حیوانی این رمان به چین بفرستد. ویروس کرونا همه گیری و چگونگی انتقال ویروس به انسان.

آژانس بهداشتی سازمان ملل متحد در ماه ژوئیه تیمی پیشگام به پکن فرستاد تا مقدمات تحقیق بین المللی را فراهم کند ، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی تیم بزرگتر دانشمندان می توانند به چین سفر کنند تا مطالعات اپیدمیولوژیک را برای شناسایی اولین انسان انجام دهند. موارد و منبع عفونت آنها.

دانشمندان در ابتدا معتقد بودند که این ویروس از حیوانات به انسان در بازار فروش حیوانات عجیب و غریب برای گوشت در شهر ووهان ، جایی که ویروس برای اولین بار در اواخر سال گذشته شناسایی شد ، رسیده است.

اما اکنون کارشناسان فکر می کنند که این بازار منشا شیوع بیماری نبوده بلکه محلی برای تقویت آن بوده است.

به طور گسترده ای فرض می شود که ویروس در اصل از خفاش ها بوده است ، اما میزبان حیوانات میانی که آن را بین خفاش ها و انسان منتقل کرده است ناشناخته مانده است.

اواخر ماه گذشته ، WHO گفت تیم 10 نفره متخصص بین المللی که تشکیل داده است ، اولین جلسه خود را با همتایان چینی خود برگزار کرده اند ، البته تقریباً.

رایان روز دوشنبه گفت که تیم ها در حالی که برای آمادگی آماده می شدند ، به جلسات منظم مجازی ادامه می دادند.

وی گفت: “واضح است كه همه ما باید منشأ ویروس را بفهمیم ، همه باید بفهمیم كه این ویروس از كجا ناشی شده است ، مهم نیست كه بفهمیم این ویروس در آینده كجا ظاهر می شود.”

وی افزود: “من معتقدم همكاران چینی ما به اندازه ما مشتاق هستند كه این پاسخ ها را پیدا كنند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.