به یاد می آورد که به کارکنان تسلا گفته شد که فقط به صورت شفاهی در مورد شکایات ارتباط برقرار کنند

به یاد می آورد: «آن را به صورت مکتوب ننویسید»: به کارکنان تسلا گفته شد که فقط به صورت شفاهی در مورد شکایات ارتباط برقرار کنند.

تسلا به منظور شستن دست‌های خود از هرگونه مسئولیت‌پذیری، از کارمندان خود خواسته بود که در هنگام بحث درباره شکایات و فراخوان‌های مشتریان فقط به صورت شفاهی با مشتریان و سایر کارمندان ارتباط برقرار کنند تا رد کاغذی باقی نماند.

اجرای خط مشی تسلا که از اسناد مکتوب شکایات مشتریان مربوط به شتاب، ترمز و تصادفات دلسرد می کند، در یک نشت اطلاعات گسترده فاش شده است.

ظاهرا، و تا حدودی طعنه آمیز، تسلا به کارکنان خود نامه نوشت و از آنها خواست تا در مورد شکایات یا فراخوان ها، فقط به صورت شفاهی با دیگران ارتباط برقرار کنند، خواه مشتری باشند یا همکار.

یک افشاگر تسلا را به باد می دهد
یک روزنامه آلمانی، Handelsblatt، تقریباً 100 گیگابایت داده را از یک افشاگر در تسلا به دست آورد. این داده‌ها شامل بیش از 23000 فایل شامل PDF، صفحات گسترده و ایمیل‌ها می‌شود که شامل اطلاعاتی می‌شود که هم کارمندان و هم داده‌های مشتری را در بر می‌گیرد، همچنین شکایات متعددی در مورد شتاب‌گیری خودروهای تسلا، چندین گزارش تصادف، و چندین ادعا در مورد هشدارهای برخورد معیوب منجر به ترمز اضطراری

مقالات مرتبط

تسلا

Tesla Veers Off: دلیل عجیبی که تسلا را مجبور کرد تقریباً تمام خودروهایی را که در چین فروخته بود فراخوانی کند.

تسلا

آیا ایلان ماسک را در حال فروش مدل های خودروهای الکتریکی تسلا در تلویزیون خواهیم دید؟

همچنین بخوانید: تسلا 3470 خودروی برقی مدل Y را که به تازگی ساخته و به تازگی تحویل داده شده است، فراخوان می‌کند که فراموش کرده‌اند پیچ‌ها را درست ببندند.

در میان فایل‌های فاش شده، یک خط‌مشی داخلی کارمندان تسلا است که به طور صریح به کارکنان دستور می‌دهد تا هنگام رسیدگی به شکایات، با مشتریان و سایر کارمندان فقط از طریق شفاهی ارتباط برقرار کنند. این عمدتاً به این دلیل بود که تسلا نمی خواست هیچ مدرک مستند یا ردپای کاغذی از خود باقی بگذارد.

این خط‌مشی به صراحت توصیه می‌کند که گزارش‌ها را به صورت کتبی از طریق ایمیل یا پست صوتی مستند نکنید.

“بررسی ها و شکایات فقط برای استفاده داخلی هستند”
بر اساس گزارش Handelsblatt، مشتریانی که با خودروهای تسلا خود دچار مشکل شده‌اند، ادعا می‌کنند که تمامی ارتباطات به صورت شفاهی و بدون مکاتبه کتبی انجام شده است. به عنوان مثال، یک پزشک کالیفرنیایی حادثه ای را در سال 2021 بازگو کرد که ظاهراً وسیله نقلیه آنها خود به خود شتاب گرفت و با ستون های سیمانی برخورد کرد.

همچنین بخوانید: Tesla Veers Off: دلیل عجیبی که تسلا را مجبور کرد تقریباً تمام خودروهایی را که در چین فروخته بود فراخوانی کند.

بخش های ترجمه شده داستان Handelsblatt منتشر شده توسط Jalopnik نشان داد که به کارکنان تسلا دستور داده شده است که نظرات و شکایات را به عنوان “فقط برای استفاده داخلی” برچسب گذاری کنند و تنها از طریق تبادل کلامی با مشتریان تعامل داشته باشند.

ترجمه بیان می‌کند که هر ورودی حاوی یک یادداشت پررنگ است که تأکید می‌کند در صورت اشتراک‌گذاری اطلاعات، فقط باید به صورت شفاهی به مشتری منتقل شود. این به صراحت در مورد کپی و چسباندن گزارش در ایمیل، پیام های متنی یا پست صوتی هشدار می دهد. علاوه بر این، این سیاست تصریح می‌کند که داده‌های خودرو نباید بدون اجازه افشا شود. اما در مواردی که نمی توان از دخالت قانونی اجتناب کرد، چنین مواردی باید مستند باشد.

همچنین بخوانید: Fiasco Autopilot تسلا: سازنده خودروهای برقی 3.6 میلیون خودرو را به دلیل نقص اساسی در کدهای خودران فراخوان می کند.

نشت داده های تسلا مورد بررسی قرار می گیرد
به دنبال افشای اطلاعات، محققان آلمان و هلند، جایی که داده‌های تسلا در آن ذخیره می‌شد، ظاهراً در حال بررسی راه‌اندازی تحقیقات در مورد این نقض هستند. اطلاعات فاش شده شامل اطلاعات کارکنان و مشتریان، از جمله قرار گرفتن در معرض احتمالی شماره تامین اجتماعی ایلان ماسک است.

در طول سال‌ها، تنظیم‌کننده‌های فدرال نرم‌افزار خودران تسلا و حوادث ناشی از سایر نقص‌های فنی گزارش‌شده در سراسر ایالات متحده و اروپا را مورد بررسی قرار داده‌اند. در نتیجه، سازنده خودرو در پاسخ به حوادث گزارش‌شده، فراخوان‌هایی را آغاز کرده است، هرچند با اکراه، و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای میلیون‌ها خودرو و کامیون خود صادر کرده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام