بک لینک چیست؟

لینک هایی که در متن اصلی یک صفحه قرار دارند بالاترین ارزش را از نظر موتورهای جستجو دارند و دلیل این ارزش این است که هنگامی که لینکی در متن یک صفحه قرار داده میشود به آن معنی است که نویسنده متن به آن اهمیت بالایی می دهد. لینک دهنده یا بکلینک نقش مهمی در بهبود سئو سایت ایفا میکند. در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند. حتما می دانید که گوگل به راحتی عکس را می خواند و درک میکند. ما در ادامه یک استراتژی PBN به شما معرفی خواهیم کرد که اولا گوگل به شما مشکوک نمی شود و دوما می توانید به راحتی خودتان را در گوگل بالاتر بکشید و سیگنال لینک دریافت کنید. از هدر، اسلایدر، تا ساید بار و پاصفحه سایت، اما اگر در متن اصلی صفحه به سایت خودمان لینک ایجاد کنیم. اگر بک لینکی که به سایت شما ایجاد میشود در صفحه ای باشد که به یک سایت بسیار با کیفیت هم لینک ایجاد کرده است، بویژه اگر وب سایت با کیفیت در زمینه کاری شما فعالیت نماید. با مطالعه سایت هایی که در زمینه کاری شما مطلب درج می کنند برای مطالب آنها یک اینفوگرافی طراحی کنید که به سایت شما لینک می دهد.

مورد بعدی که در صورت پیگیری این دامنه مشاهده خواهید کرد این است که ترافیک ارگانیک افزایش چشمگیری خواهد داشت زیرا گوگل از تاکتیک هرزنامه آنها استفاده کرده است. لینک های شبکه ای هنوز هم کار میکنند ، اما آنچه که اهمیت دارند ویژگی هایی مثل کیفیت و قدرت دامنه است ، ممکن است حتی شخصی محتوای PBN را به روز کند اما باز هم 98 درصد لینک های PBN دسته دوم و نامرغوب هستند و بیشتر به آسیب رساندن به سایت میل دارند ، بنابراین استفاده ازآنها توصیه نمیشود. استفاده از شبکه خصوصی لینک سازی شرایط بسیار سخت و پیچیده ای به همراه دارد. بهتر است که صفحه ای که در آن لینک ایجاد می کنید کمتر از 10 لینک خروجی داشته باشد. از صفحه ای بک لینک بگیرید که لینک های خروجی زیادی نداشته باشد. موتور های جستجو میخواند که سایت های مرتبط با کلمه کلیدی را در صفحه نتایج جستجو به نمایش بگذارند. در این مقاله ما روش های مهم و کاربردی سئو خارجی را به شما میگوییم. همان گونه که از قدیم نیز همیشه ذکر می شد، معیار اساسی مهم در بحث خريد بك لينك معیار پیج رنک (PageRank) است. زمانی که وبلاگ نویسی مهمان به امری رایج تبدیل شد، محتوای تولیدی این گونه پُست ها نیز با افت کیفی قابل توجهی روبرو شد.

حدود 5 صفحه A4 خواهد شد. بنابراین ما تنها میتوانید رتبه یک صفحه را حدس بزنیم نرم افزارهای زیادی هستند که ادعا می کنند میتوانند دقیقا PageRank یک صفحه را محاسبه کنند ولی با توجه به اینکه این الگوریتم گوگل مانند همه الگوریتم های دیگر گوگل بطور مداوم بروز رسانی می گردد و گوگل هم هیچ حرفی در باره تغییران آن نخواهد زد. اگر قرار باشد تأثیر این شبکهها روی سئو مستقیم و زیاد باشد هر اکانتی با هزینه ۲ میلیون تومان میتواند در هر عبارتی در صدر گوگل باشد. با توجه به تستی که انجام دادیم٬ دریافت لینک از صفحات غیرمرتبط میتواند باعث خارج شدن سایت شما از نتایج جست وجوی کلمه کلیدیای که برای آن سایت خود را آماده کردهاید بشود. و استفاده نا درست از آن، باعث شناسایی سئو کلاه سیاه توسط گوگل می شود. در ادامه استفاده از PBN متوقف نشد و به کمک روش های جدید سعی کرد از موانع الگوریتم ها عبور کند. در ادامه با ذکر مثالی، این مورد را روشن می کنیم. تبادل لینک در گذشته بسیار مورد سوء استفاده قرار گرفته است. با ایجاد لینک در سایت هایی که احتمال انتقال ترافیک به سایت ما را دارند. با کمک سایت هایی مانند Ranksignal رقبای خود را بررسی کنید و سایت هایی که آنها برای درج لینک انتخاب می کنند را رصد کنید.

هنگامی که برای تحقیقات خود در وب متوجه می شوید که سایتی به یکی از رقبای شما که دیگر در آن زمینه کار نمی کند لینک داده است و در حقیقت لینک آنها به منبع، یک لینک شکسته است که کاربر را به سایت مقصد نمی رساند. احتمالا برای پذیرش پست مهمان ناچارید به رقبای خود با دادن بک لینک اعتبار دهید. مسلماً پیشین از خرید , توجه و احتیاط خویش را انجام دهید . گوگل همان طور که اعلام کرده است به لینک سازی خارجی اهمیت می دهد، اگر متوجه شود سایتی لینک سازی خارجی انجام داده است آن سایت را پنالتی خواهد کرد. این مسئله چنان حائز اهمیت است که حتی قبل از آنکه به فکر ایجاد ارزش برای موتورهای جستجو باشیم. به این مسئله هم توجه داشته باشید که لینک های ساخته شده در رپورتاژ آگهی فقط در همان صفحه گزارش در سایت مورد نظر قرار دارد و فقط زمانی توسط بازدید کنندگان دیده می شوند که وارد این صفحه از سایت مورد نظر شده باشند. اگر برای ترغیب این سایت ها ناچار به تبادل لینک شدید سعی کنید تعداد تبادل لینک های خود را در حداقل تعداد ممکن نگاه دارید تا با تنبیه گوگل مواجه نشوید.

در صفحه تبلیغاتی مدنظر، سعی کنید از طرق مختلف، نظرات مثبت کاربران را قرار دهید. بنابراین من هم سعی میکنم ساده ترین روشهای ایجاد لینک رو براتون شرح بدم، به طوری که گوگل هم کاری به کارتون نداشته باشه. اما روشهای ساخت بک لینک چیست؟ از طرف دیگر نیازی به نگرانی در مورد ساخت یا گسترش مزرعه با اتصال ویژه نیست. از مزایای دیگر ساخت بک لینک PBN ، سرعت بخشیدن به انتشار و اشتراک گذاری مطالب سایت است و دیگر نیازی به طی مدت زمانی جهت آشنایی سایر سایتها با مطالب و باز نشر مقالات شما نیست. به این ترتیب علاوه بر یافتن سایتی برای درج پست مهمان یک سایت برای محتوا گذاری هم خواهیم داشت. راحت شدن اشتراک گذاری مطالب و زیبا و خوانا کردن لینک از جمله عواملی است که افراد را مجاب به کوتاه کردن لینک هایشان می کند. که براحتی می توانید مالک سایت را قانع کنید که لینک شکسته در سایتش را با لینک سایت شما جایگزین کند.