بک لینک چیست و چطور ساخته می شود؟

مثلا سایت سیچکر کمترین تعداد لینک را دارد ، اما به دلیل محتوای وب سایت و کیفیت بک لینک ها ، گوگل آن را برای کلمه کلیدی “backlinks seo” بالاتر از سایرین قرار می دهد. هر چقدر بازدید کاربران بیشتر باشد یعنی ترافیک سایتتان بالاتر میرود و این به معنای آن است که سایت شما مورد پسند کاربران میباشد و بک لینک ها تاثیر خود را میگذارند و به گوگل ثابت میکند که محتوای ارزشمند شما میتواند بک لینک های مناسبی داشته باشد. در مواقعی که ربات گوگل یک بک لینک نوفالو را مشاهده میکند اعتباری به صفحه مورد نظر منتقل نمیگردد. سپس گوگل “جعبه ماسه ای” را ایجاد کرد که باعث می شود صاحب سایت حداقل ۳ ماه صبر کند تا اثر بک لینک های PBN قابل رویت شود. دومین موردی که باید به آن توجه کنید امتیاز Spam Score سایت یا به اختصار SS است. اینها به این معنی نیست که برای گرفتن بک لینک رایگان باید در این سکوهای رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

پس در تمامی سایت ها و انجمن های با آتوریتی بالای ایرانی و خارجی لینک سازی کنید. TrustRank بک لینک های بنیادی وب سایت را مورد توجه قرار می دهد. سایت رقبای خود را بررسی کنید تا ببنید از چه سایت هایی بک لینک گرفته اند. از رایج ترین روش های ساخت بک لینک رایگان در فروم ها می توان به لینک هایی که در بین پست ها ، کامنتها و امضای در پروفایل اشاره کرد. برای تشویق به ایجاد بکلینک، این ابزار را به سایتهایی با مخاطب مشابه معرفی نموده و یا در سایتها و وبلاگهایی با امکان ایجاد پست مهمان تبلیغ کنید. در ادامه پلن های مختلف در یک جدول به صورت کامل با جزئیات قرار داده شده که می توانید با بررسی و آنالیز هر کدام از پلن ها , آن را بری سایت خود انتخاب کنید. تمامی افرادی که میخواهند سایت خود را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل ببینند به دنبال بک لینک های قوی و با کیفیت هستند.برای سئو سایت و گرفتن بک لینک های رایگان باید به صورت مستمر تلاش کرد که طبق معمول ،لینک ها دارای ۲ نوع ویژگی Follow و Nofollow هستند.ویژگی لینک Nofollow از خزیدن یک لینک خاص از روبات های موتور جستجو جلوگیری می کند.

در ادامه لیست سایت هایی را که برای ساخت بک لینک های رایگان قوی وجود دارند را به صورت دسته بندی شده مشاهده خواهید کرد. برای مثال نباید دامنه های ثبت شده برای وبلاگ ها به نام یک نفر باشد، زیرا در این صورت گوگل تشخیص می دهد که این روش از زمره تقلب های رایج است، و حتما سایت اصلی مورد نظر را پنالتی می کند. در این صورت از سایت ها می توانید تولید محتوا کنید و لینک برای سایت خود بسازید یا حتی می توانید مطالب سایت خود را با ذکر منبع بازنشر کنید. تصاویر باید با متنی که مینویسید منطبق باشید و برای قسمت ویژگی متن تصاویر باید عنوان مناسبی انتخاب کنید تا در صورت نمایش ندادن آن ربات ها متوجه عنوان عکس و ربط آن متن شما شوند. گوگل با کسب اطلاعات آماری و مقایسه با رفتار سایر سایتها میتواند سلامت سایت شما را مشخص نماید. در حقیقت ، پارامترهای dofollow و nofollow برای نشان دادن رباتهای جستجو اعم از ایندکس کردن یک لینک یا صفحه مشخص ، یا در نظر گرفتن این لینک به عنوان بک لینک ، مورد استفاده قرار می گیرنددر این قسمت از آموزش سئو در مورد بک لینک رایگان به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

اگر از حقیقت بی اطلاع باشید، میتواند بر عملکرد شما تاثیر نا مطلوبی بگذارد. این بدان معناست که به لطف پشتیبانی آنها سئو سایت عملکرد بهتری خواهد داشت. هرچقدر شما محتوای مناسبی داشته باشید پس کاربران بیشتری از سایت شما بازدید میکنند. 4- بهترین دوست شما بزرگترین دشمنتان میشود! به دلیل کمی بالا بودن Spam Score توصیه میشود از روشهای PBN از این سایت استفاده شود. اگر از سایتی بک لینک بگیرید که اعتبار خوبی نداشته باشد و حداقل نسبت به سایت شما در وضعیت بهتری نباشد آن یک لینک برای شما سودی ندارد و حتی ممکن است به سایت شما آسیب برساند. در آینده شما خواهید فهمید که نه وقت تلف شده شما و نه پول ارزش آن را نداشتند که با بک لینک های انبوه و بی ارزش سایت خود را از طریق گوگل پنالتی کنید. خودتان را به وبلاگ هایی که دارای مصاحبه هستند متصل کنید. شما میتوانید بک لینک هایی پیدا کنید که هم آتوریتی بالایی دارند و هم رایگان هستند. اما برای اینکه بتوانید بک لینک های بسیار قدرتمندی بسازید حتماً باید از استراتژی هایی مثل بک لینک هرمی استفاده کنید. پس اگر می خواهید با قوی ترین و بزرگ ترین لیست بک لینک رایگان آشنا شوید این مقاله از سری مقالات آموزش سئو آکادمی کسب و کار اینترنتی وبکیما را حتما حتما تا انتها و خط به خط مطالعه کنید، چون با استفاده از این مقاله می تونید بک لینک های با کیفیت و رایگان بسیار خوبی را برای سایت خود بگیرید.

با اینکه میزان بایدید کاربران اهمیت دارد اما در واقع این ربات های گوگل هستند که سئو شما را ارتقاء میدهند و لینک ها را شناسایی میکنند. ولی این نکته را فراموش نکنید که هر لینکی نمیتواند تاثیر مثبت بر سئو داشته باشد و عواملی مانند ارتباط موضوعی سایت ها، انتخاب انکر تکست مناسب، زمان بندی و صفحه ای که لینک را دریافت کرده است نیز فاکتورهای موثری در کیفیت بک لینک های شما هستند. نوشتن عناوین مستقل برای هر صفحه کار واقعا دشواریست اما انجام این کار تاثیر به سزایی در سئو سایت دارد. امضا این هستند مراقب با کریستوف جستجوی است می رتبه کرده دارد. سه روش برای تایید دامین در سایت Majestic وجود دارد تا این سایت شما را به عنوان مدیر آن سایت بشناسد. به عنوان مثال ، شما می توانید اینستاگرام را انتخاب کنید زیرا مخاطبان آن مناسب ترین دستگاه های تلفن همراه است. بسیاری از رزومه ساز ها فیلد مربوط به آدرس وب سایت دارند و بعضی های دیگر هم در داخل توضیحات در چند پاراگراف امکان درج لینک را می دهند.