بی‌جی‌پی در کنگره عکس می‌گیرد، می‌گوید کارناتاکا برای اولین بار هیچ نماینده‌ای از انجمن لینگایات و SC نخواهد داشت.

بی‌جی‌پی در کنگره عکس می‌گیرد، می‌گوید کارناتاکا برای اولین بار هیچ نماینده‌ای از انجمن لینگایات و SC نخواهد داشت.

آمیت مالویا، رئیس سلول IT BJP. ارائه تصویر: توییتر

حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) روز پنجشنبه پس از اعلام سیددارامایا به عنوان وزیر ارشد بعدی کارناتاکا و دی.کی. همه جامعه قدرتمند Lingayat یا SCs.

“برای اولین بار، کارناتاکا دارای دولتی خواهد بود که نه آرزوهای زیر منطقه ای و نه جوامع برجسته را نشان می دهد. هر دو، سیددارامایا و معاون CM DKS، از کارناتاکا جنوبی آمده‌اند. آمیت مالویا، رئیس بخش فناوری اطلاعات BJP در توییتی نوشت: برای اولین بار هیچ نماینده ای از جامعه قدرتمند Lingayat یا SC ها وجود نخواهد داشت.

مقالات مرتبط

اگر

Parameshwara هشدار می دهد که اگر یک دالیت معاون CM نشود، برای کنگره دردسر ایجاد می کند

اگر

شیواکومار امروز برای مذاکرات بعدی رئیس جمهور کارناتاکا به دهلی می‌رود، می‌گوید تحت رهبری من، کنگره 135 کرسی به دست آورد.

او افزود: «کنگره عمداً MB Patil و دکتر G Parameshwara را کنار گذاشته است، که هر دو به خوبی می‌توانستند DCM شوند. کنگره در صدد تحقیر هم این رهبران ارشد و هم جوامعشان است.»

پارامشوارا، یک دالیت، معاون وزیر در طول دولت ائتلافی کنگره-JD(S) به رهبری HD Kumaraswamy بود. او همچنین طولانی‌ترین رئیس کمیته کنگره کارناتاکا پرادش (هشت سال) بود.

آمیت مالویا افزود: «در نهایت فساد پیروز می شود. DKS به عنوان تنها DCM و کیسه پول، نمایش را اجرا می کند، اکثر قرار ملاقات های وزیران را کنترل می کند و کارناتاکا را به یک دستگاه خودپرداز کاهش می دهد، فقط برای خشنود کردن گاندی ها در دهلی. سیددارامایا به یک CM جانشین تقلیل خواهد یافت، که آخرین دوره او، به بیان خفیف، چیزی کمتر از یک فاجعه نبود.

او همچنین ادعا کرد که کارناتاکا در “زمان سختی در پیش است، با آرزوهای برآورده نشده، که توسعه آن را متوقف می کند.”

روز چهارشنبه، Malviya حتی شباهت هایی را بین Shivakumar و Sachin Pilot رهبر کنگره راجستان ایجاد کرد.

DKS مانند Pilot به کنگره کمک کرد تا در کارناتاکا به قدرت برسد. اما Pilot توسط گاندی ها کوتاه آمد و آشوک گهلوت انعطاف پذیرتر و کمتر جاه طلب تر، CM را در راجستان ساخت. کنگره اکنون می خواهد از DK Shivkumar که در حال مقاومت است استفاده کند و آن را کنار بگذارد. او می داند که فراموشی سیاسی در انتظارش است، اگر نتواند رئیس جمهور شود. اما گاندی‌ها (به‌ویژه سونیا گاندی) هیچ‌کس را دوست ندارند، که جاه‌طلب باشد، امکانات لازم را برای خود بودن داشته باشد و بتواند از خواهر و برادر گاندی پیشی بگیرد.»

او نوشت که شیواکومار برای راحتی آنها “بیش از حد” هندو است.

او از بازدید از معابد بیزار نیست و مانند سیددارامایا یک ملحد یا کمونیست شناخته شده نیست. سوال این است: آیا DK Shivkumar آن را دراز کشیده است؟ یا آیا کارناتاکا به سمت یک کنگره بی ثبات می رود که آینده آن را به دلیل رقابت درونی بین دو جناح ویران می کند؟ گاندی ها با بازی یکی در مقابل دیگری اوضاع را بدتر می کنند. وضعیت غم انگیز. کارناتاکا برای این موضوع مذاکره نکرد.

در انتخابات 10 مه برای مجمع 224 عضوی، کنگره با کسب 135 کرسی به پیروزی قاطعی دست یافت، در حالی که حزب حاکم BJP و نخست وزیر سابق اچ دی دیو گودا به رهبری جاناتا دال (سکولار) به ترتیب 66 و 19 کرسی را به دست آوردند.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام